2000FUN論壇
標題:
皇馬明夏中國熱身
[打印本頁]
作者:
franky$$
時間:
10-11-10 02:59 PM
標題:
皇馬明夏中國熱身
皇馬明夏殺入中國!據西班牙《馬卡報》報道,西甲班霸「銀河艦隊」皇家馬德里擬明年夏天、繼 03及 05年後,作歷來第 3次出訪中國,陣容或包括葡萄牙前鋒基斯坦奴朗拿度等球星,屆時勢必再掀追星熱潮。
皇馬中國之行擬於明年 8月初展開,為教練摩連奴季前訓練的計劃之一。摩連奴為皇馬的全球之旅暫安排 6場熱身賽,分別在美國、中國、歐洲各進行兩場。「中國站」為皇馬第 2階段熱身基地,比賽事宜仍與中國的贊助商洽談中,據悉皇馬兩場熱身賽的戲金為 400萬歐元(約 4,300萬港元)。
皇馬曾在 03、 05年訪華,「銀河艦隊」的「 6條煙」魯爾、費高、卡路士、施丹、碧咸、朗拿度在 03年訪港時,曾掀起球迷撲飛熱潮。若今次皇馬的「中國站」成行,屆時球迷將或可親睹世界足球先生葡萄牙的基斯坦奴朗拿度、德國的奧斯爾等球星的風采。
http://hk.apple.nextmedia.com/re ... amp;art_id=14647187
作者:
魔之蠍
時間:
10-11-10 08:14 PM
星味似乎遠低於6條煙年代
作者:
Nani~拿尼仔
時間:
10-11-10 08:30 PM
哦
作者:
阿霖
時間:
10-11-10 09:45 PM
原帖由
魔之蠍
於 10-11-10 08:14 PM 發表
星味似乎遠低於6條煙年代
係
E+既球員好似無之前咁有星味
作者:
Secret*
時間:
10-11-10 11:18 PM
「銀河艦隊」的「 6條煙」魯爾、費高、卡路士、施丹、碧咸、朗拿度在 03年訪港時<好懷念...
作者:
Kuso-小光
時間:
10-11-10 11:27 PM
皇馬冇一個我鐘意=.=
唉..............
作者:
Nani~拿尼仔
時間:
10-11-11 07:55 AM
皇馬真係冇哂D星味
作者:
qoo99998888
時間:
10-11-27 11:50 PM
我覺得能夠睇到摩神和奧斯爾已經回大本了.
作者:
001104
時間:
10-11-29 03:11 AM
如果系真,真系想去睇下c朗
歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/)
Powered by Discuz! X1.5.1