2000FUN論壇

標題: 皇馬明夏中國熱身 [打印本頁]

作者: franky$$    時間: 10-11-10 02:59 PM     標題: 皇馬明夏中國熱身

皇馬明夏殺入中國!據西班牙《馬卡報》報道,西甲班霸「銀河艦隊」皇家馬德里擬明年夏天、繼 03及 05年後,作歷來第 3次出訪中國,陣容或包括葡萄牙前鋒基斯坦奴朗拿度等球星,屆時勢必再掀追星熱潮。

皇馬中國之行擬於明年 8月初展開,為教練摩連奴季前訓練的計劃之一。摩連奴為皇馬的全球之旅暫安排 6場熱身賽,分別在美國、中國、歐洲各進行兩場。「中國站」為皇馬第 2階段熱身基地,比賽事宜仍與中國的贊助商洽談中,據悉皇馬兩場熱身賽的戲金為 400萬歐元(約 4,300萬港元)。

皇馬曾在 03、 05年訪華,「銀河艦隊」的「 6條煙」魯爾、費高、卡路士、施丹、碧咸、朗拿度在 03年訪港時,曾掀起球迷撲飛熱潮。若今次皇馬的「中國站」成行,屆時球迷將或可親睹世界足球先生葡萄牙的基斯坦奴朗拿度、德國的奧斯爾等球星的風采。




http://hk.apple.nextmedia.com/re ... amp;art_id=14647187
作者: 魔之蠍    時間: 10-11-10 08:14 PM

星味似乎遠低於6條煙年代
作者: Nani~拿尼仔    時間: 10-11-10 08:30 PM


作者: 阿霖    時間: 10-11-10 09:45 PM

原帖由 魔之蠍 於 10-11-10 08:14 PM 發表
星味似乎遠低於6條煙年代


E+既球員好似無之前咁有星味
作者: Secret*    時間: 10-11-10 11:18 PM

「銀河艦隊」的「 6條煙」魯爾、費高、卡路士、施丹、碧咸、朗拿度在 03年訪港時<好懷念...
作者: Kuso-小光    時間: 10-11-10 11:27 PM

皇馬冇一個我鐘意=.=
唉..............
作者: Nani~拿尼仔    時間: 10-11-11 07:55 AM

皇馬真係冇哂D星味
作者: qoo99998888    時間: 10-11-27 11:50 PM

我覺得能夠睇到摩神和奧斯爾已經回大本了.
作者: 001104    時間: 10-11-29 03:11 AM

如果系真,真系想去睇下c朗




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1