2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 街頭足球Online 為新手尊嚴而戰
返回列表 發新帖 回覆
查看: 1833|回覆: 27
go

[新聞] 為新手尊嚴而戰 [複製鏈接]

Rank: 10

UID
1081172 
帖子
5076 
積分
6386 
Good
110  
註冊時間
08-5-25 
在線時間
1858 小時 

十週年勳章(賀詞) 笑傲無雙 玩過星曲WEB

1#
發表於 09-5-9 10:21 PM |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
今日呢個新手盃真係打得好火lo,雖然有4team出假新既會抽左去另一邊,但係新手個邊仲有team hannah
雖然我地出左3team,但係青訓出左意外,輸左比巴西,但係利物浦預備組同Treasure,就比個hannah s9m 分別以 1比4,0比2輸左,你地唔比機會新手,但係你地使唔使學到18lv既cb/sw既技牙,用手擋住晒d波,我地想shoot下姐,連shoot都唔比,仲要4個老手係新手盃sm新手,踢完場波,搞到我都想掛靴,點努力教新手都係冇用,比佢地玩盃又係比老手s9m,咁不如唔好教啦.

贏左個新手盃,輸左d新手值得咩?

希望5月23號既新手盃唔好再搞,我地會為新手尊嚴而戰,如果再係搞,咁教新手黎冇用,我掛靴玩其他game仲好過

[ 本帖最後由 minga 於 2009-5-9 10:45 PM 編輯 ]

Rank: 10

UID
1081172 
帖子
5076 
積分
6386 
Good
110  
註冊時間
08-5-25 
在線時間
1858 小時 

十週年勳章(賀詞) 笑傲無雙 玩過星曲WEB

28#
發表於 09-5-10 08:53 PM |只看該作者
原帖由 笨雲 於 2009-5-10 06:57 PM 發表


即係最少好似淆雲咁...
你1個人做DF, 帶其他新手踢~新手咁容易上~做DF= FW


下,問你咩team你唔講我點知姐,琴日出左3team,有青訓,有預備組,有treasure,我係treasure踢,其他我唔知ok?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
145905 
帖子
7279 
積分
7255 
Good
4  
註冊時間
04-1-18 
在線時間
3200 小時 
27#
發表於 09-5-10 08:01 PM |只看該作者
原帖由 D.艾加 於 2009-5-10 07:43 PM 發表

ok sor~~~~~~~~~


BIG哂~?~?....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
951067 
帖子
6353 
積分
4800 
Good
185  
註冊時間
07-9-1 
在線時間
2702 小時 
26#
發表於 09-5-10 07:43 PM |只看該作者
原帖由 笨雲 於 2009-5-10 07:39 PM 發表


讚緊你WO PK- -

ok sor~~~~~~~~~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
145905 
帖子
7279 
積分
7255 
Good
4  
註冊時間
04-1-18 
在線時間
3200 小時 
25#
發表於 09-5-10 07:39 PM |只看該作者
原帖由 D.艾加 於 2009-5-10 07:20 PM 發表

歪理


讚緊你WO PK- -

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
951067 
帖子
6353 
積分
4800 
Good
185  
註冊時間
07-9-1 
在線時間
2702 小時 
24#
發表於 09-5-10 07:20 PM |只看該作者
原帖由 笨雲 於 2009-5-10 06:57 PM 發表


即係最少好似淆雲咁...
你1個人做DF, 帶其他新手踢~新手咁容易上~做DF= FW

歪理

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
145905 
帖子
7279 
積分
7255 
Good
4  
註冊時間
04-1-18 
在線時間
3200 小時 
23#
發表於 09-5-10 06:57 PM |只看該作者
原帖由 minga 於 2009-5-10 05:05 PM 發表


比你講完,到我地個場係我地係咁9a ,我地攻個時,人地就用個身擋晒,人地個龍都唔知有冇接到10球波


即係最少好似淆雲咁...
你1個人做DF, 帶其他新手踢~新手咁容易上~做DF= FW

Rank: 10

UID
1081172 
帖子
5076 
積分
6386 
Good
110  
註冊時間
08-5-25 
在線時間
1858 小時 

十週年勳章(賀詞) 笑傲無雙 玩過星曲WEB

22#
發表於 09-5-10 05:05 PM |只看該作者
原帖由 小奶=] 於 2009-5-10 04:16 PM 發表
我係利記預備重慘
一開波比hannah s9m
我自己玩隻新fw又唔多識玩
個波一到腳 即比人剷甩搶甩


比你講完,到我地個場係我地係咁9a ,我地攻個時,人地就用個身擋晒,人地個龍都唔知有冇接到10球波

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
990450 
帖子
2165 
積分
3031 
Good
35  
註冊時間
07-10-24 
在線時間
705 小時 

十週年勳章(賀詞)

21#
發表於 09-5-10 04:16 PM |只看該作者
我係利記預備重慘
一開波比hannah s9m
我自己玩隻新fw又唔多識玩
個波一到腳 即比人剷甩搶甩

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
951067 
帖子
6353 
積分
4800 
Good
185  
註冊時間
07-9-1 
在線時間
2702 小時 
20#
發表於 09-5-10 04:05 PM |只看該作者
- -a
我琴晚都有幫青訓打,帶佢地做後,穩定左後防先,點知一開波有條木咀彈左

Rank: 10

UID
1081172 
帖子
5076 
積分
6386 
Good
110  
註冊時間
08-5-25 
在線時間
1858 小時 

十週年勳章(賀詞) 笑傲無雙 玩過星曲WEB

19#
發表於 09-5-10 02:53 PM |只看該作者
原帖由 ultimatewhi 於 2009-5-10 02:23 PM 發表
講真唔駛發哂火ge
話就係話假新sm死d新手,
但係都唔一定唔係好事,
咁樣可以令到新手知道自己要打得更好先至可以win到,
想當年人地高幾10lv咪又係咁打,
如果因為比人sm1次(or多次)而放棄,
咁點會進步~

講番正 ...


贏左有5000球會績分牙麻

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
661712 
帖子
236 
積分
310 
Good
2  
註冊時間
06-6-5 
在線時間
184 小時 
18#
發表於 09-5-10 02:23 PM |只看該作者
講真唔駛發哂火ge
話就係話假新sm死d新手,
但係都唔一定唔係好事,
咁樣可以令到新手知道自己要打得更好先至可以win到,
想當年人地高幾10lv咪又係咁打,
如果因為比人sm1次(or多次)而放棄,
咁點會進步~

講番正題,
老手就小d玩1-17盃,
講真老手win個1-17盃都唔光彩,
何況又唔係送點數,
哂時間打個1-17盃來做咩,
不如認真升lv打高lv盃la~"~

Rank: 10

UID
1081172 
帖子
5076 
積分
6386 
Good
110  
註冊時間
08-5-25 
在線時間
1858 小時 

十週年勳章(賀詞) 笑傲無雙 玩過星曲WEB

17#
發表於 09-5-10 01:07 PM |只看該作者
原帖由 笨雲 於 2009-5-10 12:21 PM 發表



基實你係咪應該教清楚~
叫DF唔好上來攻~?


你講邊team先?

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
1048834 
帖子
514 
積分
538 
Good
2  
註冊時間
08-3-15 
在線時間
224 小時 
16#
發表於 09-5-10 12:35 PM |只看該作者
原帖由 笨雲 於 2009-5-10 12:21 PM 發表



基實你係咪應該教清楚~
叫DF唔好上來攻~?


如果d新手好識玩 就唔叫新手啦- -

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
145905 
帖子
7279 
積分
7255 
Good
4  
註冊時間
04-1-18 
在線時間
3200 小時 
15#
發表於 09-5-10 12:21 PM |只看該作者
原帖由 minga 於 2009-5-10 11:18 AM 發表


我地以老帶新ga,3team都有人個leader帶住新手去踢,唔係唔止輸咁少lo



基實你係咪應該教清楚~
叫DF唔好上來攻~?

Rank: 10

UID
1081172 
帖子
5076 
積分
6386 
Good
110  
註冊時間
08-5-25 
在線時間
1858 小時 

十週年勳章(賀詞) 笑傲無雙 玩過星曲WEB

14#
發表於 09-5-10 11:18 AM |只看該作者
原帖由 aaronchany 於 2009-5-10 11:11 AM 發表
ye!?你自己都有參加,咁你話緊果d老手係咪話緊自己~_~?


我地以老帶新ga,3team都有人個leader帶住新手去踢,唔係唔止輸咁少lo

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
972108 
帖子
926 
積分
1185 
Good
27  
註冊時間
07-10-1 
在線時間
757 小時 
13#
發表於 09-5-10 11:15 AM |只看該作者
原帖由 aaronchany 於 2009-5-10 11:11 AM 發表
ye!?你自己都有參加,咁你話緊果d老手係咪話緊自己~_~?

小朋友睇真內容先講野,未睇清楚就嘈

Rank: 1

UID
1253203 
帖子
7 
積分
Good
0  
註冊時間
09-4-11 
在線時間
3 小時 
12#
發表於 09-5-10 11:11 AM |只看該作者
ye!?你自己都有參加,咁你話緊果d老手係咪話緊自己~_~?

Rank: 10

UID
1081172 
帖子
5076 
積分
6386 
Good
110  
註冊時間
08-5-25 
在線時間
1858 小時 

十週年勳章(賀詞) 笑傲無雙 玩過星曲WEB

11#
發表於 09-5-10 10:39 AM |只看該作者
原帖由 qwelkjasd 於 2009-5-10 03:11 AM 發表
現實英超既利物浦
會唔會走去踢香港d聯賽仔先?
贏緊嫁wo
跟本就係d老手自己唔肯收手
仲係度話成實力贏人地
這算什麼說話??


一定唔會黎踢香港既聯賽,因為香港波太屎,贏左個盃但係冇得打歐冠要打亞協,d錢都少左好多,冇咩錢買到勁人

Rank: 10

UID
1081172 
帖子
5076 
積分
6386 
Good
110  
註冊時間
08-5-25 
在線時間
1858 小時 

十週年勳章(賀詞) 笑傲無雙 玩過星曲WEB

10#
發表於 09-5-10 10:36 AM |只看該作者
原帖由 ericlok 於 2009-5-9 11:34 PM 發表

呢個世界冇人會為實力問題而作出讓步


on99,如果呢個盃贏左係個人績分,假新實唔玩
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-24 11:27 PM , Processed in 0.858494 second(s), 10 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.