2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 WWE 摔角 PS3/ XBox 360/ Wii - ■ WWE 12 ■ 集 中 討 論 (歡迎 ...
查看: 27093|回覆: 252
go

[討論] PS3/ XBox 360/ Wii - ■ WWE 12 ■ 集 中 討 論 (歡迎任何人士更新)   [複製鏈接]

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
1574229 
帖子
2252 
積分
2248 
Good
29  
註冊時間
09-12-22 
在線時間
640 小時 
1#
發表於 11-8-27 01:08 PM |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
本帖最後由 nWoTNAHogan 於 11-9-6 01:08 PM 編輯




Release Date: November 22, 2011

Every champion must reinvent himself, and e every Superstar has an evolution. Reinvented with each challenge, always primed and ready to strike with more edge and intensity than ever before, he is reborn -- bigger, badder and better.
FINALLY ... the WWE experience you've been demanding has arrived! THQ's flagship franchise in the WWE video game portfolio is reborn, delivering a completely rebuilt evolution of every aspect of the wrestling superstar experience. With new Predator Technology, an overhauled gameplay experience and new broadcast TV presentation that promises the most fluid, dynamic, authentic and action-packed WWE simulation experience to date, WWE '12 gives you more control over WWE than ever before.

Genre: Wrestling
Publisher: THQ
Developer: Yuke's Media Creations
Exclusively on: PlayStation 3, XBox 360, Wii, PSP
RP-T+ for Rating Pending, Targeting a




WWE '12 - The Rock vs John Cena - YOU DECIDE!

http://www.youtube.com/watch?v=ICCHNQPD3R8



































Rank: 2Rank: 2

UID
2071334 
帖子
132 
積分
132 
Good
0  
註冊時間
11-4-12 
在線時間
47 小時 
253#
發表於 12-3-28 10:30 PM |只看該作者
sheamus 發表於 12-3-26 01:50 AM
要用xbox 360金會員+連上網  WWE12會有7日free

我玩ps3...-.-"
咁我要點...?

Rank: 10

UID
1573413 
帖子
1403 
積分
1458 
Good
4  
註冊時間
09-12-22 
在線時間
345 小時 
252#
發表於 12-3-26 02:30 AM |只看該作者
乂雨乂 發表於 12-3-23 11:04 PM
我想問下呢...點解我玩Road To Wrestlemania Hero Story 果時
玩到ELMINATION CHAMBER 呢 佢咩都LOAD唔到  ...

我沒事wow.......開機再打個na...

Rank: 10

UID
1573413 
帖子
1403 
積分
1458 
Good
4  
註冊時間
09-12-22 
在線時間
345 小時 
251#
發表於 12-3-26 01:50 AM |只看該作者
910424 發表於 12-3-24 09:42 PM
邊度down嫁-.-"
可唔可以教教我?

要用xbox 360金會員+連上網  WWE12會有7日free

Rank: 2Rank: 2

UID
2071334 
帖子
132 
積分
132 
Good
0  
註冊時間
11-4-12 
在線時間
47 小時 
250#
發表於 12-3-24 09:42 PM |只看該作者
sheamus 發表於 12-3-8 02:24 AM
有沒人Download左 30~40個Custom Superstar?..........COMMUNITY CREATIONS

我Download到 Last 8個位-.-

邊度down嫁-.-"
可唔可以教教我?

Rank: 2Rank: 2

UID
2071334 
帖子
132 
積分
132 
Good
0  
註冊時間
11-4-12 
在線時間
47 小時 
249#
發表於 12-3-24 09:41 PM |只看該作者
請問有咩方法down哂d隱藏人?
玩咗好耐都唔識...-.-"

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
1757959 
帖子
413 
積分
537 
Good
4  
註冊時間
10-6-8 
在線時間
286 小時 

笑傲無雙

248#
發表於 12-3-23 11:04 PM |只看該作者
我想問下呢...點解我玩Road To Wrestlemania Hero Story 果時
玩到ELMINATION CHAMBER 呢 佢咩都LOAD唔到
叫我 plz wait...
係唔係要上網先玩到?

Rank: 10

UID
1573413 
帖子
1403 
積分
1458 
Good
4  
註冊時間
09-12-22 
在線時間
345 小時 
247#
發表於 12-3-8 02:24 AM |只看該作者
本帖最後由 sheamus 於 12-3-8 02:26 AM 編輯

有沒人Download左 30~40個Custom Superstar?..........COMMUNITY CREATIONS

我Download到 Last 8個位-.-

The Hurricane , Chris benoit , Sting , The Uso .................and Tna wrestler more..........

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
1574229 
帖子
2252 
積分
2248 
Good
29  
註冊時間
09-12-22 
在線時間
640 小時 
246#
發表於 12-2-27 12:38 AM |只看該作者
本帖最後由 nWoTNAHogan 於 12-2-27 12:42 AM 編輯

WWE '12 Table Glitch





WWE '12 Table Glitch #2






WWE'12 Glitch - A new way to pin someone





Rank: 2Rank: 2

UID
2071334 
帖子
132 
積分
132 
Good
0  
註冊時間
11-4-12 
在線時間
47 小時 
245#
發表於 12-2-1 10:58 PM |只看該作者
有冇人可以教點dl DLC果d人-.-?
我唔識...

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
2116738 
帖子
237 
積分
749 
Good
16  
註冊時間
11-7-22 
在線時間
144 小時 
244#
發表於 12-2-1 10:30 PM |只看該作者
KANE MASK真free

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
2116738 
帖子
237 
積分
749 
Good
16  
註冊時間
11-7-22 
在線時間
144 小時 
243#
發表於 12-2-1 07:24 PM |只看該作者
IT'S FINALLY HERE! The WWE '12 Legends DLC release is now available for the Xbox 360 and PlayStation 3. The Macho Man, Mick Foley, Batista, Brodus Clay (FREE), and Masked Kane (FREE) can now be yours. Click the link below for more details -- DIG IT!!!

KANE MASK FREE@@?

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
2116738 
帖子
237 
積分
749 
Good
16  
註冊時間
11-7-22 
在線時間
144 小時 
242#
發表於 12-2-1 07:21 PM |只看該作者
80point=HK$8= = 平

Rank: 10

UID
1573413 
帖子
1403 
積分
1458 
Good
4  
註冊時間
09-12-22 
在線時間
345 小時 
241#
發表於 12-2-1 12:43 PM |只看該作者
CM.Punk 發表於 12-2-1 03:35 AM
yes haha kane mask 80point- -

有D唔想俾....Old Mask Kane...

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
2116738 
帖子
237 
積分
749 
Good
16  
註冊時間
11-7-22 
在線時間
144 小時 
240#
發表於 12-2-1 03:35 AM |只看該作者
yes haha kane mask 80point- -

Rank: 10

UID
1573413 
帖子
1403 
積分
1458 
Good
4  
註冊時間
09-12-22 
在線時間
345 小時 
239#
發表於 12-2-1 02:42 AM |只看該作者
本帖最後由 sheamus 於 12-2-1 02:48 AM 編輯
CM.Punk 發表於 12-1-31 10:52 PM
@@ Y2J


@.@放假消息

文字全換,灰色位過高

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
2116738 
帖子
237 
積分
749 
Good
16  
註冊時間
11-7-22 
在線時間
144 小時 
238#
發表於 12-1-31 10:52 PM |只看該作者
418442_1825008401008_1714219826_913954_322288688_n.jpg @@ Y2J

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
2116738 
帖子
237 
積分
749 
Good
16  
註冊時間
11-7-22 
在線時間
144 小時 
237#
發表於 12-1-31 10:29 PM |只看該作者
DLC 4 出了

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
648791 
帖子
204 
積分
1201 
Good
0  
註冊時間
06-5-20 
在線時間
184 小時 
236#
發表於 12-1-23 10:24 PM |只看該作者
家陣我燒左出黎只可以
播返出黎
save唔到,請問係點解

Rank: 10

UID
1573413 
帖子
1403 
積分
1458 
Good
4  
註冊時間
09-12-22 
在線時間
345 小時 
235#
發表於 12-1-15 02:23 AM |只看該作者
longchan88 發表於 12-1-5 03:51 PM
XBOX版,請問點樣將電腦D歌放落去機到係GAME入邊用?

燒CD~~~入XBOX 360 Save入機
‹ 上一主題|下一主題

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-24 09:41 PM , Processed in 0.350392 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.