2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 夢之歷險 我想問下用優90弓好定係用傳88弓
查看: 1128|回覆: 4
go

[疑難雜症] 我想問下用優90弓好定係用傳88弓

Rank: 2Rank: 2

UID
1842163 
帖子
263 
積分
245 
Good
3  
註冊時間
10-8-15 
在線時間
87 小時 
發表於 12-11-9 10:51 AM |顯示全部帖子
如題!!

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
2872222 
帖子
233 
積分
808 
Good
4  
註冊時間
12-9-3 
在線時間
223 小時 
發表於 12-11-9 01:13 PM |顯示全部帖子
你認為呢 ?

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
1340449 
帖子
360 
積分
684 
Good
2  
註冊時間
09-6-20 
在線時間
413 小時 

玩過星曲WEB 忍影世界

發表於 12-11-9 05:59 PM |顯示全部帖子
傳88弓

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
1578529 
帖子
777 
積分
1944 
Good
41  
註冊時間
09-12-27 
在線時間
258 小時 
發表於 12-11-9 10:42 PM |顯示全部帖子
優90 上粒爆擊盾 好好挽又平

Rank: 1

UID
2998964 
帖子
44 
積分
44 
Good
7  
註冊時間
12-11-9 
在線時間
25 小時 
發表於 12-11-10 12:39 AM |顯示全部帖子
緊係優90弓...D效差咁遠=,=

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-7 10:30 PM , Processed in 0.333443 second(s), 10 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.