- 閱讀權限
- 90
- 最後登錄
- 19-5-7
- 精華
- 2
- UID
- 4801
- 帖子
- 14823
- 積分
- 16867
- 註冊時間
- 02-8-22
- 在線時間
- 1858 小時
      
- UID
- 4801
- 帖子
- 14823
- 積分
- 16867
- Good
- 2
- 註冊時間
- 02-8-22
- 在線時間
- 1858 小時
|
Originally posted by 哥c拉 at 2005-10-27 09:11 PM
終於返到家la\^o^/越開心@o@/
雜誌話迪士尼好細==.=其實真係唔細lor@@同埋d野真係唔算貴
入到去ga話記緊要睇3d電影@o@越正@o@v仲有遊行好掂喔~好有氣氛@o@....總之一句講晒~係香港地以e種價錢去到迪士尼係越抵l ...
香港果個真係全球最細架...
美國果個大100倍...
大陸人係咁架啦
文革時都革哂D文化走啦-﹏-
Originally posted by 神經 at 2005-10-27 09:51 PM
11月上演電影預報:
11.3 黑俠梭羅 Z傳奇 - 安東尼奧班達拉斯,嘉芙蓮薜達鍾絲
11.3 世上的另一個我(NANA) - 中島美嘉 日本人氣漫畫改篇,話題之作
11.3 毀滅戰士(DOOM) 同名遊戲改篇作品,打怪獸特技片 ...
11月陣容都唔算差
不過套GUNDAM可以唔駛睇
成套片有6成以上既舊片
無成套重畫...
Originally posted by 北極熊 at 2005-10-27 10:58 PM
我13号公司都去
不過開完個夜即去:O.o:O.o:O.o:O.o
直踩? |
|