- 閱讀權限
- 50
- 最後登錄
- 07-9-17
- 精華
- 0
- UID
- 221084
- 帖子
- 1633
- 積分
- 2101
- 註冊時間
- 04-7-5
- 在線時間
- 838 小時
    
- UID
- 221084
- 帖子
- 1633
- 積分
- 2101
- Good
- 0
- 註冊時間
- 04-7-5
- 在線時間
- 838 小時
|
Originally posted by 哥c拉 at 2005-11-13 03:47 PM
食完餐飯~今日同奶奶吹水=.=原來咁多房人.....親"曾孫"符返bb可以見下=,.=
唔怪得e+成日話想見la=.=...........想當日bb出世眼尾都唔望下=.=...
不過你地都講得好岩ga~一把年紀...而且佢同個個叔叔都 ...
soso好叻冇黑到面^0^
十年唔見一次, 真係有可能好似春卷所講, 未必有機會見下次^^"
而且老爹奶奶開心就咩都低返啦:D
Originally posted by 哥c拉 at 2005-11-13 08:53 PM
流金歲月:)e間野貴唔貴ga?o?好食ga話下次食飯提議去先@o@
屯門流金d野唔錯, 我好多時都去食, 因為同事同朋友都鍾意^^"
佢有4人-6人套餐, 4人餐要5個人先食得晒, 每次食完有coupon, d coupon可以下次用, 而家d coupon係8折, 以前係75折, 但coupon不可以用在叫餐用, 如果有coupon散叫低d.
我特別鍾意食水煎包同口水雞, 沙鍋雲吞雞同流金歲月炒飯都唔錯^^ |
|