2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 群俠論壇 [原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 小象幫幫
go

[原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版   [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
23301#
發表於 05-11-23 09:34 PM |只看該作者
Originally posted by 小劍仙-︿- at 2005-11-22 10:51 PM

玩乜架?? 唔係玩賣胭脂水粉-.-""



亂攪男女關係


Originally posted by 神經 at 2005-11-23 11:23 AM


雀聖呢d咁低成本,就算香港唔賣座,出dvd賣埠都夠回本有突-.-



有人買先算啦...


Originally posted by 春卷龍 at 2005-11-23 07:33 PM


有冇睇過一套叫 張保仔 ? (演員:李元霸, 黃耀明, 盧惠光......)
真係笑到我七個一皮 =.,=



真??
有無?? 借我睇 XDDDDDDDDDDDDDDDD

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
23302#
發表於 05-11-24 12:30 AM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-11-23 09:34 PM

有人買先算啦...



港產dvd其實好賣得-.-",主要既市場係歐美同東南亞.........要回返300萬本應該唔難....
而且港產片仲有d好似我咁既死硬派支持者-.-

今日睇左套b420,真係幾好睇......真係要年青導演+年青演員先拍到咁既戲.....好清新既感覺,睇得好舒服

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
23303#
發表於 05-11-24 01:03 AM |只看該作者
今日的化學堂是tutor......即係一定唔係教書.......本來,在即使是教書我都唔多想上的時侯....我當然更加想走堂啦....

不過,只因我讀的叫做化學,一星期先得2堂,又答應了同學唔走...先留下來...個miss原本說是幫我們做test前的溫書...點知,去到是答我們send俾她的問題=_="

之後當然是師生口舌混戰2小時---討論的答案,結果如我所料,在甚麼都沒有學到的情況下咁就下了堂...

回到家,細心看的問題........真係....吐血, 14條題目 ,其中有4條是 有錯誤觀念, 最少5條是本來應該識的,仲要呢的都係中6,7的化學問題  =_=
真係有關今年學ge..先2,3條...我暈:O.o:O.o

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
23304#
發表於 05-11-24 07:13 AM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-11-24 01:03 AM
今日的化學堂是tutor......即係一定唔係教書.......本來,在即使是教書我都唔多想上的時侯....我當然更加想走堂啦....

不過,只因我讀的叫做化學,一星期先得2堂,又答應了同學唔走...先留下來...個miss原本說是幫 ...


係咁架喇-.-
你以為真係有咁多野學咩-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
23305#
發表於 05-11-24 10:36 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-11-24 12:30 AM


港產dvd其實好賣得-.-",主要既市場係歐美同東南亞.........要回返300萬本應該唔難....
而且港產片仲有d好似我咁既死硬派支持者-.-

今日睇左套b420,真係幾好睇......真係要年青導演+年青演員先拍到咁 ...



好似雀聖2呢d戲
有無機會執返成本都係問題...

b420乜水拍的??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
23306#
發表於 05-11-25 07:15 AM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-11-24 10:36 PM



好似雀聖2呢d戲
有無機會執返成本都係問題...

b420乜水拍的??


b420

導演: 鄧漢強(Mathew Tang)
主演: 楊愛瑾(Miki Yeung), 李燦森(Sam Lee), 洪展明(Ben Hung)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
42662 
帖子
9917 
積分
8837 
Good
0  
註冊時間
03-1-3 
在線時間
2184 小時 
23307#
發表於 05-11-25 08:50 AM |只看該作者
套戲聽都未聽過-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
23308#
發表於 05-11-25 12:12 PM |只看該作者
Originally posted by iceriver at 2005-11-25 08:50 AM
套戲聽都未聽過-.-


唔出奇..得好少戲院上,加上無咩宣傳-.-
但係套戲係日本得獎作品-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
23309#
發表於 05-11-25 01:24 PM |只看該作者
Originally posted by iceriver at 2005-11-25 08:50 AM
套戲聽都未聽過-.-

我都未聽過-.- 好戲傳千里, 超過3個人講呢套戲我就先去睇LA-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
23310#
發表於 05-11-25 01:57 PM |只看該作者
Originally posted by 小劍仙-︿- at 2005-11-25 01:24 PM

我都未聽過-.- 好戲傳千里, 超過3個人講呢套戲我就先去睇LA-.-


無咩可能-.-
套戲我睇7:30場加埋都唔夠10個人-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
42662 
帖子
9917 
積分
8837 
Good
0  
註冊時間
03-1-3 
在線時間
2184 小時 
23311#
發表於 05-11-25 03:02 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-11-25 12:12 PM


唔出奇..得好少戲院上,加上無咩宣傳-.-
但係套戲係日本得獎作品-.-

得獎有咩勁-.-好似有套3仔定4仔得柏林既獎tim啦-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
23312#
發表於 05-11-25 03:13 PM |只看該作者
Originally posted by iceriver at 2005-11-25 03:02 PM

得獎有咩勁-.-好似有套3仔定4仔得柏林既獎tim啦-.-


我無話得獎勁...係只不過想講套戲幾好睇-.-
唔入場睇都可以遲下買或者租dvd睇-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
42662 
帖子
9917 
積分
8837 
Good
0  
註冊時間
03-1-3 
在線時間
2184 小時 
23313#
發表於 05-11-25 04:49 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-11-25 03:13 PM


我無話得獎勁...係只不過想講套戲幾好睇-.-
唔入場睇都可以遲下買或者租dvd睇-.-

哦-.-原來係咁-.-辛苦你了-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
23314#
發表於 05-11-25 09:38 PM |只看該作者
Originally posted by iceriver at 2005-11-25 04:49 PM

哦-.-原來係咁-.-辛苦你了-.-


-__-"""""

耐唔中都要推介一下低成本電影-.-"

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
23315#
發表於 05-11-25 10:13 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-11-25 07:15 AM


b420

導演: 鄧漢強(Mathew Tang)
主演: 楊愛瑾(Miki Yeung), 李燦森(Sam Lee), 洪展明(Ben Hung)



咁我知邊套了
地鐵有海報~~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
23316#
發表於 05-11-25 11:37 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-11-25 10:13 PM

咁我知邊套了
地鐵有海報~~


一套好戲,就咁無聲無色就落畫.....

始終低成本既港產片都係死路一條,好睇都無用-.-""""

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
23317#
發表於 05-11-26 10:32 AM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-11-25 11:37 PM


一套好戲,就咁無聲無色就落畫.....

始終低成本既港產片都係死路一條,好睇都無用-.-""""

呢個世界就係咁現在..

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
23318#
發表於 05-11-26 08:55 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-11-25 11:37 PM


一套好戲,就咁無聲無色就落畫.....

始終低成本既港產片都係死路一條,好睇都無用-.-""""



其實只要傳媒肯多D幫手宣傳/推介
小本電影都有生存空間
可惜香港傳媒唔會咁做...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
23319#
發表於 05-11-26 09:06 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-11-26 08:55 PM

其實只要傳媒肯多D幫手宣傳/推介
小本電影都有生存空間
可惜香港傳媒唔會咁做...


睇下報紙檔d雜誌封面,就知香港傳媒幾勁-.-""

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
23320#
發表於 05-11-27 05:40 PM |只看該作者
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-23 12:19 PM , Processed in 0.046841 second(s), 10 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.