2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 古龍吹水版 官方意見收集 [意見收集]天下第一拳、劍、刀、棍、槍、箭 稱號! ...
樓主: HiMsPaCe
go

[意見收集]天下第一拳、劍、刀、棍、槍、箭 稱號!

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
325700 
帖子
312 
積分
440 
Good
8  
註冊時間
04-12-23 
在線時間
453 小時 
發表於 07-9-20 03:00 PM |顯示全部帖子
最好整到佢識閃... 咁就型晒

Rank: 2Rank: 2

UID
870590 
帖子
1565 
積分
104 
Good
6  
註冊時間
07-4-19 
在線時間
352 小時 
發表於 07-9-27 07:26 PM |顯示全部帖子
因為尊貴所以要金. . . .

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
159116 
帖子
2439 
積分
2935 
Good
11  
註冊時間
04-2-21 
在線時間
906 小時 
發表於 07-11-20 08:17 PM |顯示全部帖子
我見議出變色-.-" 隨時變色-.-正到爆
或者合狗一隻色..無合一隻色..都得

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
117223 
帖子
592 
積分
1121 
Good
0  
註冊時間
03-10-25 
在線時間
466 小時 
發表於 07-11-23 11:33 PM |顯示全部帖子
不如 問下 佢想咩色未比咩色佢囉!!
一係 個個 字唔個色..... = = 單一個字就 一日一日隻色
但你可以出到 幾多隻色先
一陣出唔到 可能會彈game啵~~

< 好耐冇玩 唔知game one 有冇進步到 但之前成日彈game 所以冇玩 = =" >

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
159116 
帖子
2439 
積分
2935 
Good
11  
註冊時間
04-2-21 
在線時間
906 小時 
發表於 07-12-9 11:07 AM |顯示全部帖子
唉-.-"
講左咁耐都無整到-.-

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
47041 
帖子
1197 
積分
2299 
Good
9  
註冊時間
03-1-19 
在線時間
1498 小時 
發表於 07-12-11 03:27 PM |顯示全部帖子
仲有3日,依個POST就開左, 置頂左1年啦~O~

[ 本帖最後由 shineshine 於 2007-12-11 03:29 PM 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
265717 
帖子
1559 
積分
1798 
Good
4  
註冊時間
04-9-18 
在線時間
713 小時 
發表於 08-2-18 12:41 AM |顯示全部帖子
請問hims 仲有無睇的

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
335299 
帖子
587 
積分
894 
Good
26  
註冊時間
05-1-15 
在線時間
422 小時 
發表於 08-2-27 10:39 PM |顯示全部帖子
我覺得冇曬人啦 大家話係唔係先 有心 一早理左啦
好多野好多人都講 偏偏重要ge事 gameone唔處理先
係到搞d少事

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
338463 
帖子
2104 
積分
4140 
Good
161  
註冊時間
05-1-22 
在線時間
986 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

發表於 08-3-14 07:05 AM |顯示全部帖子
咩武器就配咩色!!!
拳就 粉紅/紅橙  劍就 賤藍 刀就 黃色 槍就 銀白色 棍就 橙色 箭就 紫色

以上只是提議.已知會有撞色...

Rank: 2Rank: 2

UID
1063605 
帖子
120 
積分
88 
Good
0  
註冊時間
08-4-12 
在線時間
39 小時 
發表於 08-4-18 08:55 PM |顯示全部帖子
橙色啦!!哈哈..

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
265717 
帖子
1559 
積分
1798 
Good
4  
註冊時間
04-9-18 
在線時間
713 小時 
發表於 08-5-7 10:22 PM |顯示全部帖子
可否在10.0 推出

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
335299 
帖子
587 
積分
894 
Good
26  
註冊時間
05-1-15 
在線時間
422 小時 
發表於 08-5-19 08:54 PM |顯示全部帖子
其實整名 不如整魚技 又話20lv魚技
我記得2年前講落

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
1010665 
帖子
1655 
積分
2218 
Good
21  
註冊時間
07-12-12 
在線時間
417 小時 
發表於 08-6-28 11:42 PM |顯示全部帖子
千其唔好有色囉
古龍以前好看得多了 , 黃色就黃色 , 紅色就紅色 , 紫色就紫色
現在上面跟下面分開兩種色 , 好核凸
最好就別整-︿-

[ 本帖最後由 Juicebox 於 2008-7-2 03:58 PM 編輯 ]

Rank: 2Rank: 2

UID
1080816 
帖子
116 
積分
116 
Good
0  
註冊時間
08-5-24 
在線時間
54 小時 
發表於 08-7-12 10:02 PM |顯示全部帖子
應該出返個天下第一富
D人高LV唔係因為佢勁
係佢有錢買ACC 買符養你班仆街

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
615080 
帖子
4399 
積分
1334 
Good
41  
註冊時間
06-4-11 
在線時間
1554 小時 

十週年勳章(賀詞)

發表於 09-1-8 04:30 PM |顯示全部帖子
金色 黃色 銀色 夠殺食

Rank: 2Rank: 2

UID
1427407 
帖子
69 
積分
68 
Good
0  
註冊時間
09-8-15 
在線時間
14 小時 
發表於 09-8-15 01:56 AM |顯示全部帖子
哈哈....呢個post06年開既...到依家09年都係冇既@o@

Rank: 2Rank: 2

UID
1427407 
帖子
69 
積分
68 
Good
0  
註冊時間
09-8-15 
在線時間
14 小時 
發表於 09-8-15 01:57 AM |顯示全部帖子
成3年都未整-w-......合ser都唔知會唔會.........kaka

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
333579 
帖子
1872 
積分
2124 
Good
14  
註冊時間
05-1-11 
在線時間
1438 小時 
發表於 09-9-2 11:14 AM |顯示全部帖子
原帖由 奧菲爾 於 2006-12-14 09:25 PM 發表
武器        顏色        稱號
拳        紅色        理想七殺手/肌肉七殺手
劍        白色        生命長生劍/飄逸長生劍
刀        金色        財富碧玉刀/豪華碧玉刀
棍        啡色        死亡離別鉤/粗獷離別鉤
槍        銀色        權力霸王槍/高挑霸王槍
暗        黑色        外貌孔雀翎/鬼秘 ...


收皮啦 死傻仔-.-
劍 白色姐話冇色?

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
1228108 
帖子
3 
積分
1904 
Good
0  
註冊時間
09-2-27 
在線時間
1 小時 
發表於 10-1-9 06:55 AM |顯示全部帖子
我想問 係咪無左回事喇...!?

個人認為"金色"唔錯 夠特別...話晒都天下第一x

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
98483 
帖子
34248 
積分
168639 
Good
13065  
註冊時間
03-8-31 
在線時間
3768 小時 
發表於 10-1-9 10:33 AM |顯示全部帖子
06年開post....幾年後都未見做到野-.-

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 22-9-29 12:59 PM , Processed in 0.057257 second(s), 12 queries , Gzip On.

Sponsor:迷你倉 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.