免費註冊
找回密碼
帳號 記住密碼
密碼 登錄
二轉會員
原帖由 魎皇鬼 於 2007-9-4 02:01 PM 發表 讚同 打winning都好似係咁
舉報 返回頂部
八星無敵會員
原帖由 西門狗雪 於 2007-9-4 01:56 PM 發表 為左鼓勵大家每一個入球、助攻有10分,但要有5球以上才開始計
VIP會員
原帖由 REYes 於 2007-9-4 02:04 PM 發表 其實我好早已經提議過
原帖由 書2童子 於 2007-9-4 02:04 PM 發表 咁龍門咪好唔著數
原帖由 REYes 於 2007-9-4 02:06 PM 發表 一場CS +20
原帖由 書2童子 於 2007-9-4 02:07 PM 發表 咁同u仔嗰場...
原帖由 REYes 於 2007-9-4 02:09 PM 發表 好似零撲球wo
原帖由 REYes 於 2007-9-17 06:48 PM 發表 無啦無啦 /_\..
原帖由 西門狗雪 於 2007-9-17 06:53 PM 發表 你琴日有好多機會~~唉€
原帖由 Kafu 於 2007-9-17 06:55 PM 發表 我仲未開齋...嗚....
原帖由 REYes 於 2007-9-17 07:02 PM 發表 差唔多球球柱邊
原帖由 西門狗雪 於 2007-9-17 07:03 PM 發表 名副其實的"柱"男
原帖由 REYes 於 2007-9-17 07:06 PM 發表 唉 尋日踢左唔夠一半左右兩隻腳已經抽抽地筋 射波成日就住就住 本身腳力已經唔勁
原帖由 西門狗雪 於 2007-9-17 07:07 PM 發表 你同我講過比賽前隻腳已經傷左,,你算唔錯果日既表現
原帖由 REYes 於 2007-9-17 07:09 PM 發表 預唔到一個人要踢咁長時間 原則上我踢親咩比賽都係做後備殺手
原帖由 西門狗雪 於 2007-9-17 07:10 PM 發表 你要明白,,開波前都係得8丁友,仲要冇前 我都估唔到我踢晒全場= =
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇
SERVER: 2 GMT+8, 26-6-18 10:48 PM , Processed in 0.037282 second(s), 10 queries , Gzip On.
Powered by Discuz! X1.5.1
© 2001-2010 Comsenz Inc.