2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 日韓偶像 w-inds. [招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新]
返回列表 發新帖 回覆
go

[招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新] [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
258538 
帖子
2242 
積分
1792 
Good
0  
註冊時間
04-9-6 
在線時間
59 小時 
34641#
發表於 04-9-15 12:24 AM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-9-15 12:18 AM:


haha~i am lazy ga~我認~
how old are you ar?
咁快開始copy?


禾16la~仲有一个week17 lu~~
禾以前開學前copy曬la~

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
34642#
發表於 04-9-15 12:28 AM |只看該作者
[quote]Originally posted by 雅b~~ at 2004-9-15 12:24 AM:


禾16la~仲有一

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
258538 
帖子
2242 
積分
1792 
Good
0  
註冊時間
04-9-6 
在線時間
59 小時 
34643#
發表於 04-9-15 12:32 AM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-9-15 12:28 AM:


哦...你今年...中五OR中六...?
咁好COPY晒...
算...係我懶...我抵死...


中五剛畢業, cannot find form 6 a.....
go to ive ar~~

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
34644#
發表於 04-9-15 12:33 AM |只看該作者
Originally posted by 雅b~~ at 2004-9-15 12:32 AM:


中五剛畢業, cannot find form 6 a.....
go to ive ar~~


哦...
ive有hw...|||
我記得我f5個暑假如果唔係sars真係玩到癲...

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
258538 
帖子
2242 
積分
1792 
Good
0  
註冊時間
04-9-6 
在線時間
59 小時 
34645#
發表於 04-9-15 12:35 AM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-9-15 12:33 AM:


哦...
ive有hw...|||
我記得我f5個暑假如果唔係sars真係玩到癲...


now dun have....
禾yesterday sin go to school~~

f5禾有温ga...
only get 12...

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
34646#
發表於 04-9-15 12:39 AM |只看該作者
[quote]Originally posted by 雅b~~ at 2004-9-15 12:35 AM:


now dun have....
禾yesterday sin go to school~~

f5禾有

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
258538 
帖子
2242 
積分
1792 
Good
0  
註冊時間
04-9-6 
在線時間
59 小時 
34647#
發表於 04-9-15 12:46 AM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-9-15 12:39 AM:


算啦...
我識好多人都係咁...
今年多左人用中文讀...
同用英文個d一齊拉curve...
個人覺得有d唔公平...


i think so~
i use english ga!
u le?

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
34648#
發表於 04-9-15 12:52 AM |只看該作者
Originally posted by 雅b~~ at 2004-9-15 12:46 AM:


i think so~
i use english ga!
u le?


me too~
all in eng expect chinese

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
258538 
帖子
2242 
積分
1792 
Good
0  
註冊時間
04-9-6 
在線時間
59 小時 
34649#
發表於 04-9-15 12:53 AM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-9-15 12:52 AM:


me too~
all in eng expect chinese


how old ar u ar??
i forgot la..sor ar....

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
34650#
發表於 04-9-15 12:56 AM |只看該作者
Originally posted by 雅b~~ at 2004-9-15 12:53 AM:


how old ar u ar??
i forgot la..sor ar....


just 18~
now f7

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
258538 
帖子
2242 
積分
1792 
Good
0  
註冊時間
04-9-6 
在線時間
59 小時 
34651#
發表於 04-9-15 12:58 AM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-9-15 12:56 AM:


just 18~
now f7


i see~~~
巧勁yo!
dun talk la~i have to sleep la...
my dad....Ah....88 la~

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
34652#
發表於 04-9-15 01:01 AM |只看該作者
Originally posted by 雅b~~ at 2004-9-15 12:58 AM:


i see~~~
巧勁yo!
dun talk la~i have to sleep la...
my dad....Ah....88 la~


OKOK~see ya~

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
158051 
帖子
3875 
積分
3577 
Good
0  
註冊時間
04-2-18 
在線時間
396 小時 
34653#
發表於 04-9-15 02:54 PM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-14 09:08 PM:


做咩冇lala話返人惡呀

係你講先ga~~冇lala個個係你 ar~

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
158051 
帖子
3875 
積分
3577 
Good
0  
註冊時間
04-2-18 
在線時間
396 小時 
34654#
發表於 04-9-15 02:55 PM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-14 09:09 PM:


唔得你係咪唔咁早食先?

係ga~~係唔係唔得先~

Rank: 2Rank: 2

UID
144465 
帖子
31482 
積分
174 
Good
0  
註冊時間
04-1-15 
在線時間
813 小時 
34655#
發表於 04-9-15 04:17 PM |只看該作者
試d野~~!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
34656#
發表於 04-9-15 04:21 PM |只看該作者
Originally posted by €Koigokoro◎ at 2004-9-15 04:17 PM:
試d野~~!

e...四季...你咁快have ge...
but me琴日have lu~

Rank: 2Rank: 2

UID
144465 
帖子
31482 
積分
174 
Good
0  
註冊時間
04-1-15 
在線時間
813 小時 
34657#
發表於 04-9-15 04:24 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-9-15043030p 04:21 PM:

e...四季...你咁快have ge...
but me琴日have lu~

小lan子sd比我ga ma:P2

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
34658#
發表於 04-9-15 04:36 PM |只看該作者
Originally posted by €Koigokoro◎ at 2004-9-15 04:24 PM:

小lan子sd比我ga ma:P2

o...ic
歌詞post左la~
wakakakak

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
158051 
帖子
3875 
積分
3577 
Good
0  
註冊時間
04-2-18 
在線時間
396 小時 
34659#
發表於 04-9-15 04:41 PM |只看該作者
我上左黎la~~
e~kama咁早就番左屋企ge?

Rank: 2Rank: 2

UID
144465 
帖子
31482 
積分
174 
Good
0  
註冊時間
04-1-15 
在線時間
813 小時 
34660#
發表於 04-9-15 04:42 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-9-15043030p 04:36 PM:

o...ic
歌詞post左la~
wakakakak

我o岩岩都想搵;)
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-22 04:27 PM , Processed in 0.050035 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.