2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 日韓偶像 w-inds. [招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新]
返回列表 發新帖 回覆
go

[招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新] [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
47821#
發表於 04-12-22 10:09 PM |只看該作者
kama here ma!?

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
131193 
帖子
668 
積分
1273 
Good
0  
註冊時間
03-11-27 
在線時間
347 小時 
47822#
發表於 04-12-22 10:52 PM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-12-22 09:35 PM:


OK喎~^^
不過D字好細隻呀...
好難睇到...><

璃璃...幫我整頭像整成點ar?幾時幫我整ar?

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
47823#
發表於 04-12-22 11:09 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-22 09:33 PM:

唔勁嫁.....
我個論壇整左好耐嫁啦....都未整好..
嗯嗯..我會加油嫁~
我整好俾你,翎翎,難難做副壇主呀~


識整已經好勁架喇~
嵐嵐加油喔~
我等你架~~~

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
47824#
發表於 04-12-22 11:18 PM |只看該作者
Originally posted by *Kelvin☆〞 at 2004-12-22 10:52 PM:

璃璃...幫我整頭像整成點ar?幾時幫我整ar?


整緊~
不過我仲係唔明你想點整...
我閃佢地三個個名喎...
我唔明你想點加個名...

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
47825#
發表於 04-12-22 11:22 PM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-12-22 11:09 PM:


識整已經好勁架喇~
嵐嵐加油喔~
我等你架~~~

嗯嗯.....
我會加油嫁啦~
唔會令你地失望嫁!

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
131193 
帖子
668 
積分
1273 
Good
0  
註冊時間
03-11-27 
在線時間
347 小時 
47826#
發表於 04-12-22 11:37 PM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-12-22 11:18 PM:


整緊~
不過我仲係唔明你想點整...
我閃佢地三個個名喎...
我唔明你想點加個名...

我果張同你果張一樣咁閃就ok ga la~一模一樣lo~
幾時整到俾我也?心急呢麻煩哂璃璃.....:)3

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
47827#
發表於 04-12-22 11:40 PM |只看該作者
Originally posted by *Kelvin☆〞 at 2004-12-22 11:37 PM:

我果張同你果張一樣咁閃就ok ga la~一模一樣lo~
幾時整到俾我也?心急呢麻煩哂璃璃.....:)3


我而家整成咁囉...
你睇下要點改...

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
47828#
發表於 04-12-22 11:45 PM |只看該作者
訓啦......
88~
發個好夢啦!

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
131193 
帖子
668 
積分
1273 
Good
0  
註冊時間
03-11-27 
在線時間
347 小時 
47829#
發表於 04-12-22 11:45 PM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-12-22 11:40 PM:


我而家整成咁囉...
你睇下要點改...

y 有你名既?

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
47830#
發表於 04-12-22 11:48 PM |只看該作者
Originally posted by *Kelvin☆〞 at 2004-12-22 11:45 PM:

y 有你名既?

冇佢名呀...
你睇清楚dddd~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
125379 
帖子
8232 
積分
6686 
Good
10  
註冊時間
03-11-13 
在線時間
5052 小時 
47831#
發表於 04-12-22 11:49 PM |只看該作者
Originally posted by *Kelvin☆〞 at 2004-12-22 23:45:

y 有你名既?

你講ryohei?_?

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
47832#
發表於 04-12-22 11:49 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-22 11:48 PM:

冇佢名呀...
你睇清楚dddd~


係囉...
我都唔明...
佢係咪睇錯左Ryohei做Ryori...

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
47833#
發表於 04-12-22 11:51 PM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-12-22 11:49 PM:


係囉...
我都唔明...
佢係咪睇錯左Ryohei做Ryori...

嗯嗯....
我覺得佢係low~

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
47834#
發表於 04-12-22 11:53 PM |只看該作者
今次真係要訓啦...(呵欠)
發個好夢啦!

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
47835#
發表於 04-12-22 11:57 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-22 11:53 PM:
今次真係要訓啦...(呵欠)
發個好夢啦!


早抖喇嵐嵐~

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
131193 
帖子
668 
積分
1273 
Good
0  
註冊時間
03-11-27 
在線時間
347 小時 
47836#
發表於 04-12-23 12:02 AM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-12-22 11:57 PM:


早抖喇嵐嵐~

璃璃幾點zzz ar?

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
131193 
帖子
668 
積分
1273 
Good
0  
註冊時間
03-11-27 
在線時間
347 小時 
47837#
發表於 04-12-23 12:07 AM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-12-22 11:49 PM:


係囉...
我都唔明...
佢係咪睇錯左Ryohei做Ryori...

see 錯左sor=.=" 閃到好似你果張慢ok?



幫我Ryohei 轉 做 Keita ok?

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
131193 
帖子
668 
積分
1273 
Good
0  
註冊時間
03-11-27 
在線時間
347 小時 
47838#
發表於 04-12-23 12:17 AM |只看該作者



閃到好似你果張咁慢ok?幫我張Ryohei 轉做 Keita ok? Keita個名都好你個個Ryohei咁係低少少個位閃~下面都加埋佢o地D名~左上角都加w-inds.個名~同你一樣咁閃....

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
47839#
發表於 04-12-23 12:19 AM |只看該作者
Originally posted by *Kelvin☆〞 at 2004-12-23 12:17 AM:



閃到好似你果張咁慢ok?幫我張Ryohei 轉做 Ke ...


係咁我邊有位加你個名呀...
我頭先都有晒佢地個名架...

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
131193 
帖子
668 
積分
1273 
Good
0  
註冊時間
03-11-27 
在線時間
347 小時 
47840#
發表於 04-12-23 12:22 AM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-12-23 12:19 AM:


係咁我邊有位加你個名呀...
我頭先都有晒佢地個名架...

有me名加唔到?
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-24 03:06 PM , Processed in 0.050879 second(s), 12 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.