2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 日韓偶像 w-inds. [招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新]
返回列表 發新帖 回覆
go

[招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新] [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
48241#
發表於 04-12-28 12:11 AM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-12-28 12:11 AM:
咁快完既...
魚...搞到我都心郁郁想試下開台tim...><

好ma煩嫁~
我覺得...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
48242#
發表於 04-12-28 12:11 AM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-28 12:09 AM:

下...果個嘉賓都仲聽到....
點解會咁ge?!

下~已經連唔到線去你o個個網la-.-

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
48243#
發表於 04-12-28 12:12 AM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-12-28 12:11 AM:

下~已經連唔到線去你o個個網la-.-

sor ar....
下次我會遲d先關嫁啦~

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
48244#
發表於 04-12-28 12:31 AM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-28 12:11 AM:

好ma煩嫁~
我覺得...


咁又係...
但係唔試過始終都想試架嘛~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
48245#
發表於 04-12-28 01:25 AM |只看該作者
仲有冇人ga...?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
125379 
帖子
8232 
積分
6686 
Good
10  
註冊時間
03-11-13 
在線時間
5052 小時 
48246#
發表於 04-12-28 01:56 AM |只看該作者
tvb打錯個名=.=
W-inds

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
258796 
帖子
5484 
積分
5354 
Good
0  
註冊時間
04-9-6 
在線時間
70 小時 
48247#
發表於 04-12-28 02:41 AM |只看該作者
有冇人係度牙...訓唔著...好悶牙>.<

Rank: 2Rank: 2

UID
308927 
帖子
293 
積分
289 
Good
0  
註冊時間
04-11-22 
在線時間
66 小時 
48248#
發表於 04-12-28 10:47 AM |只看該作者
邊度有得上傳動畫~~

Rank: 2Rank: 2

UID
308927 
帖子
293 
積分
289 
Good
0  
註冊時間
04-11-22 
在線時間
66 小時 
48249#
發表於 04-12-28 11:48 AM |只看該作者
雖然個頭像同簽名好樣衰...但到底都係自己做既...俾d意見ok?

Rank: 10

UID
173267 
帖子
259629 
積分
13778 
Good
2799  
註冊時間
04-4-5 
在線時間
11920 小時 

玩過星曲WEB

48250#
發表於 04-12-28 12:13 PM |只看該作者
Originally posted by 千葉*涼平 at 2004-12-28 11:48 AM:
雖然個頭像同簽名好樣衰...但到底都係自己做既...俾d意見ok?

頭像個底唔透既@.@??

簽名唔知點講好=x=

係唔係兩個都用小畫家整架@.@?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
48251#
發表於 04-12-28 12:42 PM |只看該作者
Originally posted by ㊣牧羊大叔㊣ at 2004-12-28 01:56 AM:
tvb打錯個名=.=
W-inds

我12點9就訓著左la-ˍ-”
上次kireida o個個我有睇~
都係打錯名~又冇一點~個w又大寫~
激死人-.-

Rank: 10

UID
173267 
帖子
259629 
積分
13778 
Good
2799  
註冊時間
04-4-5 
在線時間
11920 小時 

玩過星曲WEB

48252#
發表於 04-12-28 12:48 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-12-28 12:42 PM:

我12點9就訓著左la-ˍ-”
上次kireida o個個我有睇~
都係打錯名~又冇一點~個w又大寫~
激死人-.-

搵人寫信去影視處[ 唔知係唔係 ]投訴下啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
48253#
發表於 04-12-28 12:54 PM |只看該作者
Originally posted by 友誼第一^.^ at 2004-12-28 12:48 PM:

搵人寫信去影視處[ 唔知係唔係 ]投訴下啦

地址或者email幾多丫~@@?

Rank: 10

UID
173267 
帖子
259629 
積分
13778 
Good
2799  
註冊時間
04-4-5 
在線時間
11920 小時 

玩過星曲WEB

48254#
發表於 04-12-28 12:57 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-12-28 12:54 PM:

地址或者email幾多丫~@@?

我都唔知道= =

你諗住真係寫@@?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
48255#
發表於 04-12-28 01:04 PM |只看該作者
Originally posted by 友誼第一^.^ at 2004-12-28 12:57 PM:

我都唔知道= =

你諗住真係寫@@?

咁有就緊係寫ga la-.-
我諗都唔係寄去~
都係sd email~
寄去咁煩~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
125379 
帖子
8232 
積分
6686 
Good
10  
註冊時間
03-11-13 
在線時間
5052 小時 
48256#
發表於 04-12-28 01:43 PM |只看該作者
夢の場所 tvb譯--->通往夢的地方
                   冇記錯應該係--"

Rank: 2Rank: 2

UID
308927 
帖子
293 
積分
289 
Good
0  
註冊時間
04-11-22 
在線時間
66 小時 
48257#
發表於 04-12-28 02:06 PM |只看該作者
Originally posted by 友誼第一^.^ at 2004-12-28 12:13 PM:

頭像個底唔透既@.@??

簽名唔知點講好=x=

係唔係兩個都用小畫家整架@.@?

冇用小畫家好耐了=.=我用買數碼相機送我碟做既=.=,你有其他嗎,唔該send比我
icq:278754991

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
258796 
帖子
5484 
積分
5354 
Good
0  
註冊時間
04-9-6 
在線時間
70 小時 
48258#
發表於 04-12-28 02:37 PM |只看該作者
有冇人係度牙...好奈冇上黎...
ser4..唔知點解入唔到>.<

Rank: 10

UID
173267 
帖子
259629 
積分
13778 
Good
2799  
註冊時間
04-4-5 
在線時間
11920 小時 

玩過星曲WEB

48259#
發表於 04-12-28 03:09 PM |只看該作者
Originally posted by 千葉*涼平 at 2004-12-28 02:06 PM:

冇用小畫家好耐了=.=我用買數碼相機送我碟做既=.=,你有其他嗎,唔該send比我
icq:278754991

你睇我頭像都知我係用小畫家整既啦

如果你想我sd個小畫家比你既話我都冇所謂既

Rank: 2Rank: 2

UID
308927 
帖子
293 
積分
289 
Good
0  
註冊時間
04-11-22 
在線時間
66 小時 
48260#
發表於 04-12-28 03:11 PM |只看該作者
Originally posted by 友誼第一^.^ at 2004-12-28 03:09 PM:

你睇我頭像都知我係用小畫家整既啦

如果你想我sd個小畫家比你既話我都冇所謂既

oh.....好高LV喎........
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-24 12:05 PM , Processed in 0.670800 second(s), 12 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.