2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 日韓偶像 w-inds. [招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新]
返回列表 發新帖 回覆
go

[招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新] [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
125379 
帖子
8232 
積分
6686 
Good
10  
註冊時間
03-11-13 
在線時間
5052 小時 
48941#
發表於 04-12-31 03:32 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-12-31 03:30 PM:

我考完先放假ga~@@

好彩我唔係:010:
如果放假前考,就會爆多功課

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
48942#
發表於 04-12-31 03:33 PM |只看該作者
Originally posted by ㊣牧羊大叔㊣ at 2004-12-31 03:32 PM:

好彩我唔係:010:
如果放假前考,就會爆多功課

我咪係lo~

Rank: 10

UID
173267 
帖子
259629 
積分
13778 
Good
2799  
註冊時間
04-4-5 
在線時間
11920 小時 

玩過星曲WEB

48943#
發表於 04-12-31 03:34 PM |只看該作者
搵到啦..唔該晒難姐

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
48944#
發表於 04-12-31 03:34 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-12-31 03:29 PM:

o個o的抄唔到ga-.-
又讀書報告~又要整玩具...

.....-o-
我都有成三個讀書報告呀...
都唔知點死~

Rank: 10

UID
173267 
帖子
259629 
積分
13778 
Good
2799  
註冊時間
04-4-5 
在線時間
11920 小時 

玩過星曲WEB

48945#
發表於 04-12-31 03:35 PM |只看該作者
大家有冇d令令字型比我呀:)3??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
48946#
發表於 04-12-31 03:36 PM |只看該作者
Originally posted by 友誼第一^.^ at 2004-12-31 03:34 PM:
搵到啦..唔該晒難姐

唔洗~@@

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
48947#
發表於 04-12-31 03:36 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-12-31 03:33 PM:

我咪係lo~


我放完先考...都爆多功課~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
125379 
帖子
8232 
積分
6686 
Good
10  
註冊時間
03-11-13 
在線時間
5052 小時 
48948#
發表於 04-12-31 03:39 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-31 03:36 PM:


我放完先考...都爆多功課~


你地都好陰公喔

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
48949#
發表於 04-12-31 03:43 PM |只看該作者
Originally posted by ㊣牧羊大叔㊣ at 2004-12-31 03:39 PM:


你地都好陰公喔

嗯嗯......~

去w.c~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
48950#
發表於 04-12-31 03:45 PM |只看該作者
豐華音樂報 -- 2004.12.29

國際部 2004.12.29
各位豐華東洋樂迷聯絡網的朋友們,大家好:

12月24日是w-inds. Tour 中文版寫真輯的發行日子,所有有參加預購的朋友們,在領取寫真集的同時,將可同時獲得「邁向夢想之地」的單曲海報,請各位要記得跟唱片行索取。

另外在12月24日也是新生FLAME重新出發的日子,我們將會前往東京拍攝這場新生演唱會的畫面,並且會盡快安排在電視上播出,請大家期待喔。

而在12月25日,從晚上七點開始在Channel V將會播出V Power演唱會的三小時完整版,而緊接著在晚上10點到11點也會播出演唱會的幕後花絮,喜歡Miz的朋友們要記得收看喔。

而即將在1月1日發行的w-inds.最新單曲「邁向夢想之地」,由於新年假期的關係,將會提早在12月30日發行,謝謝大家的留意。
咁係咪真係30號出丫??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
125379 
帖子
8232 
積分
6686 
Good
10  
註冊時間
03-11-13 
在線時間
5052 小時 
48951#
發表於 04-12-31 03:47 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-31 03:43 PM:

嗯嗯......~

去w.c~

叫外賣先

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
125379 
帖子
8232 
積分
6686 
Good
10  
註冊時間
03-11-13 
在線時間
5052 小時 
48952#
發表於 04-12-31 03:48 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-12-31 03:45 PM:
豐華音樂報 -- 2004.12.29

國際部 2004.12.29
各位豐華東洋樂迷聯絡網的朋友們,大家好:

12月24日是w-inds. Tour 中文版寫真輯的發行日子,所有有參加預購的朋友們,在領取寫真集的同時,將可同時獲得「 ...

姐係琴日出左喇=.=??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
48953#
發表於 04-12-31 03:53 PM |只看該作者
Originally posted by ㊣牧羊大叔㊣ at 2004-12-31 03:48 PM:

姐係琴日出左喇=.=??

但係又唔見有人講咁ge-ˍ-

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
48954#
發表於 04-12-31 03:54 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-12-31 03:45 PM:
豐華音樂報 -- 2004.12.29

國際部 2004.12.29
各位豐華東洋樂迷聯絡網的朋友們,大家好:

12月24日是w-inds. Tour 中文版寫真輯的發行日子,所有有參加預購的朋友們,在領取寫真集的同時,將可同時獲得「 ...

琴日出左啦!?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
125379 
帖子
8232 
積分
6686 
Good
10  
註冊時間
03-11-13 
在線時間
5052 小時 
48955#
發表於 04-12-31 03:55 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-12-31 03:53 PM:

但係又唔見有人講咁ge-ˍ-

以為係今日出掛=.=

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
48956#
發表於 04-12-31 03:56 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-31 03:54 PM:

琴日出左啦!?

唔知-ˍ-
呀嵐~你聽日一唔一齊去信和買新碟丫~@@
想約埋你~kama同埋璃一齊~@@

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
48957#
發表於 04-12-31 03:59 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-12-31 03:56 PM:

唔知-ˍ-
呀嵐~你聽日一唔一齊去信和買新碟丫~@@
想約埋你~kama同埋璃一齊~@@

冇$$呀~
一蚊都冇......(痛哭)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
48958#
發表於 04-12-31 04:02 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-31 03:59 PM:

冇$$呀~
一蚊都冇......(痛哭)

嗚嗚~少左個人去~

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
48959#
發表於 04-12-31 04:11 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-12-31 04:02 PM:

嗚嗚~少左個人去~

.....可能去~
但唔buy野~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
48960#
發表於 04-12-31 04:12 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-31 04:11 PM:

.....可能去~
但唔buy野~

都好丫~@@
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-25 05:28 AM , Processed in 0.202780 second(s), 12 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.