2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 日韓偶像 w-inds. [招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新]
返回列表 發新帖 回覆
go

[招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新] [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
54541#
發表於 05-4-1 08:29 PM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2005-4-1 08:24 PM
就係唔知係真係假...
佢地話係w-inds.響IFPI個個足版片段度講架喎...
真係唔知呀...
anyway轉貼d野先...
唔貼得就話我知...

*******************************************
w-inds.來港辦團隊衣服好嗎?
如 ...

頭先睇我已經有o的興趣ga la@@

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
247329 
帖子
8511 
積分
4170 
Good
3  
註冊時間
04-8-18 
在線時間
1730 小時 
54542#
發表於 05-4-1 08:35 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2005-4-1 08:22 PM

小學2年班...你ma ba已經俾你出街啦...= ="

係牙= ="我阿哥送左我去..之後個fd黎左..佢先走..
咁我阿媽阿爸咪俾囉..佢地都唔管我既由細到大都= =

[ Last edited by 夢與自由 on 2005-4-1 at 08:36 PM ]

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
54543#
發表於 05-4-1 08:45 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2005-4-1 08:29 PM

頭先睇我已經有o的興趣ga la@@


咁有乜可以幫手呢...|||

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
54544#
發表於 05-4-1 08:48 PM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2005-4-1 08:24 PM
就係唔知係真係假...
佢地話係w-inds.響IFPI個個足版片段度講架喎...
真係唔知呀...
anyway轉貼d野先...
唔貼得就話我知...

*******************************************
w-inds.來港辦團隊衣服好嗎?
如 ...

幾la~
如果係ge話就好壯觀la...=[]=

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
54545#
發表於 05-4-1 08:50 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2005-4-1 08:48 PM

幾la~
如果係ge話就好壯觀la...=[]=


係呀~
如果真係得既話~
w-inds.見到一定會好surprise~好開心~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
54546#
發表於 05-4-1 08:52 PM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2005-4-1 08:50 PM


係呀~
如果真係得既話~
w-inds.見到一定會好surprise~好開心~

小涼驚訝個樣好可愛ga...>v<

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
54547#
發表於 05-4-1 08:54 PM |只看該作者
一星期la...死期到~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
54548#
發表於 05-4-1 08:58 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2005-4-1 08:54 PM
一星期la...死期到~

2日冇温書la...=.=

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
54549#
發表於 05-4-1 09:00 PM |只看該作者
[quote]Originally posted by kama at 2005-4-1 08:58 PM

2日冇

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
54550#
發表於 05-4-1 09:04 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2005-4-1 09:00 PM

我今日背左果個死大表啦~

=[]=
我冇呀...=.=

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

54551#
發表於 05-4-1 09:04 PM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2005-4-1 08:13 PM
大家今日有冇睇報紙呀...?
蘋果同東方話w-inds.今年會黎香港喎...
都唔知係唔知既...|||


愚人節用w-inds.尼做主題......kaka~

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
54552#
發表於 05-4-1 09:05 PM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2005-4-1 09:04 PM


愚人節用w-inds.尼做主題......kaka~


哎呀...你咪咁啦...|||

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
54553#
發表於 05-4-1 09:06 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2005-4-1 09:04 PM

=[]=
我冇呀...=.=

差d背死左...= ="

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

54554#
發表於 05-4-1 09:06 PM |只看該作者
Originally posted by 夢與自由 at 2005-4-1 08:19 PM

好細個個陣有條友話退學..(冇記錯好似係小學二年班)
緊住約係4月1日同佢去游水
點知去到集合地方得我同我另外個個fd
其他人都唔係到..打去問佢仲話已經全部人去晒
佢返黎接我地=.=..之後等左佢2粒鐘..都唔 ...



kaka....咁比人玩法^^

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
54555#
發表於 05-4-1 09:08 PM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2005-4-1 09:04 PM


愚人節用w-inds.尼做主題......kaka~

我會告果d報紙...=.=

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
54556#
發表於 05-4-1 09:08 PM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2005-4-1 09:04 PM


愚人節用w-inds.尼做主題......kaka~

你把衰口收聲...

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
54557#
發表於 05-4-1 09:10 PM |只看該作者
...會長...你睇你...
都唔得民心既...|||

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
247329 
帖子
8511 
積分
4170 
Good
3  
註冊時間
04-8-18 
在線時間
1730 小時 
54558#
發表於 05-4-1 09:11 PM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2005-4-1 09:06 PM



kaka....咁比人玩法^^

當時黎講咁細個咁搞法太深刻啦=.="
所以到e+都仲記得~

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

54559#
發表於 05-4-1 09:11 PM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2005-4-1 08:24 PM
就係唔知係真係假...
佢地話係w-inds.響IFPI個個足版片段度講架喎...
真係唔知呀...
anyway轉貼d野先...
唔貼得就話我知...

*******************************************
w-inds.來港辦團隊衣服好嗎?
如 ...



wo~玩制服誘惑....
黑色3一齊著會唔會比人話mk呀>.<
我支持你呀~璃

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

54560#
發表於 05-4-1 09:12 PM |只看該作者
Originally posted by 夢與自由 at 2005-4-1 09:11 PM

當時黎講咁細個咁搞法太深刻啦=.="
所以到e+都仲記得~


我未試過呀...冇尼d回憶/.\
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-25 05:30 AM , Processed in 0.071437 second(s), 12 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.