2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 艾爾之光 ㊣【◣▓§§艾爾之光の吹水基地§§▓◢】 ...
樓主: 虎=~
go

㊣【◣▓§§艾爾之光の吹水基地§§▓◢】 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1766251 
帖子
12247 
積分
12002 
Good
1275  
註冊時間
10-6-15 
在線時間
2639 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖) 笑傲無雙 忍影世界 玩過星曲WEB

20321#
發表於 10-12-1 08:49 PM |只看該作者
打少咗「Chi」添
已有 1 人評分Good 收起 理由
虎=~ + 1 @

總評分:  Good + 1   查看全部評分

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1181495 
帖子
15738 
積分
19610 
Good
908  
註冊時間
08-11-29 
在線時間
1514 小時 

十週年勳章(賀詞) 玩過星曲WEB

20322#
發表於 10-12-1 08:54 PM |只看該作者
原帖由 test654 於 10-12-1 08:46 PM 發表


終於見到你上龍谷

因為你叫我先玩返

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1819473 
帖子
14941 
積分
14809 
Good
405  
註冊時間
10-7-27 
在線時間
2877 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖)

20323#
發表於 10-12-1 09:22 PM |只看該作者
我覺得我9點幾就關機訓交有D變態
到時出黎點開ot牙?
我宜家過10點就會好想訓

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1181495 
帖子
15738 
積分
19610 
Good
908  
註冊時間
08-11-29 
在線時間
1514 小時 

十週年勳章(賀詞) 玩過星曲WEB

20324#
發表於 10-12-1 09:29 PM |只看該作者
原帖由 Ch!xD 於 10-12-1 09:22 PM 發表
我覺得我9點幾就關機訓交有D變態
到時出黎點開ot牙?
我宜家過10點就會好想訓

我聽日去oc要6點鐘就起身答車
而我係一個前一日12點訓到第二日2,3點先起到身的人
我訓覺至少要12粒鐘有時太遲訓到醒左就算有意識個身都完全郁唔到
我就係呢d有嚴重渴睡的人

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1441297 
帖子
9602 
積分
37 
Good
696  
註冊時間
09-8-24 
在線時間
2417 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖)

20325#
發表於 10-12-1 09:45 PM |只看該作者
杰哥萬歲@@
已有 1 人評分Good 收起 理由
知名不具 + 2 杰哥王道

總評分:  Good + 2   查看全部評分

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1181495 
帖子
15738 
積分
19610 
Good
908  
註冊時間
08-11-29 
在線時間
1514 小時 

十週年勳章(賀詞) 玩過星曲WEB

20326#
發表於 10-12-1 09:49 PM |只看該作者
原帖由 虎=~ 於 10-12-1 09:45 PM 發表
杰哥萬歲@@

杰哥賽高!!!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1441297 
帖子
9602 
積分
37 
Good
696  
註冊時間
09-8-24 
在線時間
2417 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖)

20327#
發表於 10-12-1 09:52 PM |只看該作者

回復 20327# 知名不具 的帖子

打幾場就要修裝

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1181495 
帖子
15738 
積分
19610 
Good
908  
註冊時間
08-11-29 
在線時間
1514 小時 

十週年勳章(賀詞) 玩過星曲WEB

20328#
發表於 10-12-1 09:54 PM |只看該作者
原帖由 虎=~ 於 10-12-1 09:52 PM 發表
打幾場就要修裝

唔著裝打啦哥-_-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1441297 
帖子
9602 
積分
37 
Good
696  
註冊時間
09-8-24 
在線時間
2417 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖)

20329#
發表於 10-12-1 09:59 PM |只看該作者
原帖由 知名不具 於 10-12-1 09:54 PM 發表

唔著裝打啦哥-_-

廢時打機關前比怪sm

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1181495 
帖子
15738 
積分
19610 
Good
908  
註冊時間
08-11-29 
在線時間
1514 小時 

十週年勳章(賀詞) 玩過星曲WEB

20330#
發表於 10-12-1 10:00 PM |只看該作者
原帖由 虎=~ 於 10-12-1 09:59 PM 發表

廢時打機關前比怪sm

唔行太近佢地就只打杰哥.....唔傾了下水了,886虎兄

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1722761 
帖子
1291 
積分
1364 
Good
54  
註冊時間
10-5-9 
在線時間
349 小時 
20331#
發表於 10-12-1 10:57 PM |只看該作者
打孤島好悶又唔出弓手b裝

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1217345 
帖子
9552 
積分
11823 
Good
250  
註冊時間
09-2-6 
在線時間
1169 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖)

20332#
發表於 10-12-1 11:24 PM |只看該作者
好正
抽到戰A裝
爽爆

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1722761 
帖子
1291 
積分
1364 
Good
54  
註冊時間
10-5-9 
在線時間
349 小時 
20333#
發表於 10-12-1 11:50 PM |只看該作者
原帖由 知名不具 於 10-12-1 09:29 PM 發表

我聽日去oc要6點鐘就起身答車
而我係一個前一日12點訓到第二日2,3點先起到身的人
我訓覺至少要12粒鐘有時太遲訓到醒左就算有意識個身都完全郁唔到
我就係呢d有嚴重渴睡的人


太健康了...一天訓足我2日既份量都唔止
要快速醒有好多方法的
雖然都不太人道

[ 本帖最後由 test654 於 10-12-1 11:53 PM 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1217345 
帖子
9552 
積分
11823 
Good
250  
註冊時間
09-2-6 
在線時間
1169 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖)

20334#
發表於 10-12-1 11:55 PM |只看該作者
原帖由 知名不具 於 10-12-1 09:29 PM 發表

我聽日去oc要6點鐘就起身答車
而我係一個前一日12點訓到第二日2,3點先起到身的人
我訓覺至少要12粒鐘有時太遲訓到醒左就算有意識個身都完全郁唔到
我就係呢d有嚴重渴睡的人

我訓教頂多係9小時...
最小係6小時...

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1722761 
帖子
1291 
積分
1364 
Good
54  
註冊時間
10-5-9 
在線時間
349 小時 
20335#
發表於 10-12-2 12:04 AM |只看該作者
原帖由 qwwqw777 於 10-12-1 11:55 PM 發表

我訓教頂多係9小時...
最小係6小時...


我想訓晏d都唔得
有咩方法可以阻止屋企d"噪音"

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1217345 
帖子
9552 
積分
11823 
Good
250  
註冊時間
09-2-6 
在線時間
1169 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖)

20336#
發表於 10-12-2 12:21 AM |只看該作者
原帖由 test654 於 10-12-2 12:04 AM 發表


我想訓晏d都唔得
有咩方法可以阻止屋企d"噪音"

...
咁我就唔知啦~
我對D聲音好敏感

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
1580045 
帖子
3478 
積分
3856 
Good
34  
註冊時間
09-12-28 
在線時間
428 小時 

十週年勳章(賀詞)

20337#
發表於 10-12-2 08:43 AM |只看該作者
人品爆發
艾德武+5直上
+7

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1722761 
帖子
1291 
積分
1364 
Good
54  
註冊時間
10-5-9 
在線時間
349 小時 
20338#
發表於 10-12-2 01:47 PM |只看該作者
早~有冇人係到

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1766251 
帖子
12247 
積分
12002 
Good
1275  
註冊時間
10-6-15 
在線時間
2639 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖) 笑傲無雙 忍影世界 玩過星曲WEB

20339#
發表於 10-12-2 03:41 PM |只看該作者
隻隻人物都做技書任真煩..

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1819473 
帖子
14941 
積分
14809 
Good
405  
註冊時間
10-7-27 
在線時間
2877 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖)

20340#
發表於 10-12-2 04:15 PM |只看該作者
DN個忘技個個者係hkd幾錢?
我想轉玩3修=]
‹ 上一主題|下一主題

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-24 12:03 PM , Processed in 0.052066 second(s), 12 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.