2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 艾爾之光 ㊣【◣▓§§艾爾之光の吹水基地§§▓◢】 ...
樓主: 虎=~
go

㊣【◣▓§§艾爾之光の吹水基地§§▓◢】 [複製鏈接]

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1722761 
帖子
1291 
積分
1364 
Good
54  
註冊時間
10-5-9 
在線時間
349 小時 
18821#
發表於 10-10-31 03:03 PM |只看該作者
原帖由 qwwqw777 於 10-10-31 02:37 PM 發表
唉...
都唔知D人 知唔知咩叫 宅
有動漫歌又話宅
都唔知咩世界
動漫歌咪又係日文歌一首
K-ON 戈時咪又係MUSIC STATION戈時上左排行榜
Don't say "lazy"拎到第三
Cagayake!GIRLS拎到第六
動漫歌咪又係 係一D日 ...


其實係d人誤解左宅既意思
講到宅係經常足不出戶、流連網路、穿著不修邊幅、不擅言詞、缺乏對異性的魅力
個d人正確應該叫隱青

睇動畫同睇煲劇其實無分別
同理聽動漫歌同聽香港個d唔知唱緊咩...所謂既流行歌一樣

引用wiki

御宅原指熱衷及博精於動畫、漫畫及電腦遊戲(ACG)的人,而現在一般泛指熱衷於次文化,並對該文化有極深入的了解的人,但目前於日本已普遍為各界人士使用而趨於中性,其中也有以自己身為御宅族為傲的人。而對於歐美地區的日本動漫迷來說,這詞語的褒貶感覺因人而異。

由於社會大眾對御宅族的認知與御宅族的內部認知出現差距,同時亦有動漫愛好者不滿被稱呼為「御宅族」、「宅男」或「電車男」,因此世界各地均有與御宅族相關的社會運動,主要是希望澄清大眾對這個族群的誤解,及反對歧視御宅族與動漫文化。

香港「329御宅族宣言」

2009年3月29日,香港亦有御宅族的遊行。事源於2009年3月15日,香港無線電視台的新聞節目「星期日檔案」播出名為「港女‧講男」的特輯,節目把港男等同電車男及宅男,當中被認為有誤導及抹黑成份,引起網民的激烈迴響。節目播出後,以動漫評論員夏目貝及漫遊者為首,於網上發起了「329御宅族宣言」巡遊,目的是反對媒體霸權及為御宅族平反,除了提倡御宅族族群成員多樣化外,更認為即使是典型的電車男也有其優點,不應被抹黑。

約30人於3月29日,從香港尖沙咀出發遊行至旺角,沿途派發單張向途人解釋何謂御宅族。當日巡遊者有cosplayer及動漫特色打扮者,亦有一般服裝人士參與。 單張內容主要介紹御宅族、澄清一些誤解,及印有5條「329御宅族宣言」:

1. 我們出來,我們承認,我們敢言。

2. 我們有喜歡動漫畫的權利,與其他興趣愛好者擁有的權利一樣。

3. 我們可以是任何種族、年齡、性別、教育程度、職業、婚姻狀態及身份。

4. 我們與其他族群一樣擁有優點與缺點,反對以偏概全。

5. 我們反對主流傳媒行使文化暴力,向公眾散佈不盡不實的刻板形象。

[9]∞

是次行動引起傳媒注目,翌日香港有7份報紙報導此事,無線電視對此亦即時作出回應。首先於巡遊翌日3月30日,在同台另一節目「東張西望」澄清電車男只是眾多御宅族的其中一類,並於同年4月17日的「東張西望」再次訪問御宅族,是次受訪者包括香港中文大學日本研究系講師何故、「329御宅族宣言」發起人之一的漫遊者、同人誌即賣會「Rainbow Gala」的主辦人小撒及其母親,從比較正面的方向介紹御宅族。

整個「329御宅族宣言」行動激起香港動漫愛好者及宅人的激烈反應,有擔心行動會越描越黑,亦有支持宅人勇敢走出來,毀譽參半,同時引起了網民廣泛討論御宅族的定義。[10]

排斥你只係代表佢既無知

同意既比個good

[ 本帖最後由 test654 於 10-10-31 03:22 PM 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1879871 
帖子
11629 
積分
9980 
Good
503  
註冊時間
10-9-12 
在線時間
674 小時 
18822#
發表於 10-10-31 03:13 PM |只看該作者
冇人理我-.-
我用KeepVid都dl唔到=.=

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1722761 
帖子
1291 
積分
1364 
Good
54  
註冊時間
10-5-9 
在線時間
349 小時 
18823#
發表於 10-10-31 03:14 PM |只看該作者
原帖由 擦身而過 於 10-10-31 03:13 PM 發表
冇人理我-.-
我用KeepVid都dl唔到=.=


之前千億唔係話用realplayer dl?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1819473 
帖子
14941 
積分
14809 
Good
405  
註冊時間
10-7-27 
在線時間
2877 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖)

18824#
發表於 10-10-31 03:23 PM |只看該作者
我用唔到REAL PLAYER
一用MP4就EXPLORER.EXE發生問題
del左之後仲搞到我d rmvb檔 睇唔到

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1879871 
帖子
11629 
積分
9980 
Good
503  
註冊時間
10-9-12 
在線時間
674 小時 
18825#
發表於 10-10-31 03:25 PM |只看該作者
點用realplayer dl

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1722761 
帖子
1291 
積分
1364 
Good
54  
註冊時間
10-5-9 
在線時間
349 小時 
18826#
發表於 10-10-31 03:27 PM |只看該作者
原帖由 Ch!xD 於 10-10-31 03:23 PM 發表
我用唔到REAL PLAYER
一用MP4就EXPLORER.EXE發生問題
del左之後仲搞到我d rmvb檔 睇唔到


EXPLORER.EXE發生問題指window介面發生錯誤...
原因好多...
裝返real player先
有d檔案需要real player內部檔案decode
之後再裝jetaudio播試下

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1819473 
帖子
14941 
積分
14809 
Good
405  
註冊時間
10-7-27 
在線時間
2877 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖)

18827#
發表於 10-10-31 03:28 PM |只看該作者
原帖由 test654 於 10-10-31 03:27 PM 發表


EXPLORER.EXE發生問題指window介面發生錯誤...
原因好多...
裝返real player先
有d檔案需要real player內部檔案decode
之後再裝jetaudio播試下

都係唔搞啦 廢事愈搞愈鍋=]

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1722761 
帖子
1291 
積分
1364 
Good
54  
註冊時間
10-5-9 
在線時間
349 小時 
18828#
發表於 10-10-31 03:30 PM |只看該作者
原帖由 擦身而過 於 10-10-31 03:25 PM 發表
點用realplayer dl



佢好似係登入狀態?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1879871 
帖子
11629 
積分
9980 
Good
503  
註冊時間
10-9-12 
在線時間
674 小時 
18829#
發表於 10-10-31 03:34 PM |只看該作者
原帖由 test654 於 10-10-31 03:30 PM 發表



佢好似係登入狀態?

我有realplayer,
但係冇個舊野= =
之前都有,
我好似多手 "x"左佢= =...

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1217345 
帖子
9552 
積分
11823 
Good
250  
註冊時間
09-2-6 
在線時間
1169 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖)

18830#
發表於 10-10-31 03:51 PM |只看該作者
依家係到改緊l4d2模組中

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1879871 
帖子
11629 
積分
9980 
Good
503  
註冊時間
10-9-12 
在線時間
674 小時 
18831#
發表於 10-10-31 04:07 PM |只看該作者
重dl左realplayer:donno:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1766251 
帖子
12247 
積分
12002 
Good
1275  
註冊時間
10-6-15 
在線時間
2639 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖) 笑傲無雙 忍影世界 玩過星曲WEB

18832#
發表於 10-10-31 04:09 PM |只看該作者
原帖由 擦身而過 於 10-10-31 03:34 PM 發表

我有realplayer,
但係冇個舊野= =
之前都有,
我好似多手 "x"左佢= =...

你指向條片既右上角左右 舊野就會自動彈出黎

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1722761 
帖子
1291 
積分
1364 
Good
54  
註冊時間
10-5-9 
在線時間
349 小時 
18833#
發表於 10-10-31 04:13 PM |只看該作者
原帖由 擦身而過 於 10-10-31 04:07 PM 發表
重dl左realplayer


其實迅雷都可以dl youtube既片
mouse放過去段片到就會有個迅雷icon

[ 本帖最後由 test654 於 10-10-31 04:14 PM 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1879871 
帖子
11629 
積分
9980 
Good
503  
註冊時間
10-9-12 
在線時間
674 小時 
18834#
發表於 10-10-31 04:13 PM |只看該作者
原帖由 hj1op2 於 10-10-31 04:09 PM 發表

你指向條片既右上角左右 舊野就會自動彈出黎

試過冇喎= =

[ 本帖最後由 擦身而過 於 10-10-31 04:17 PM 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1879871 
帖子
11629 
積分
9980 
Good
503  
註冊時間
10-9-12 
在線時間
674 小時 
18835#
發表於 10-10-31 04:18 PM |只看該作者
原帖由 test654 於 10-10-31 04:13 PM 發表


其實迅雷都可以dl youtube既片
mouse放過去段片到就會有個迅雷icon

冇=口=....................

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1722761 
帖子
1291 
積分
1364 
Good
54  
註冊時間
10-5-9 
在線時間
349 小時 
18836#
發表於 10-10-31 04:21 PM |只看該作者
原帖由 擦身而過 於 10-10-31 04:18 PM 發表

冇=口=....................


ie先會有

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1181495 
帖子
15738 
積分
19610 
Good
908  
註冊時間
08-11-29 
在線時間
1514 小時 

十週年勳章(賀詞) 玩過星曲WEB

18837#
發表於 10-10-31 04:31 PM |只看該作者
返黎了.......好悶......

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1722761 
帖子
1291 
積分
1364 
Good
54  
註冊時間
10-5-9 
在線時間
349 小時 
18838#
發表於 10-10-31 04:35 PM |只看該作者
原帖由 知名不具 於 10-10-31 04:31 PM 發表
返黎了.......好悶......


歡迎光臨

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1181495 
帖子
15738 
積分
19610 
Good
908  
註冊時間
08-11-29 
在線時間
1514 小時 

十週年勳章(賀詞) 玩過星曲WEB

18839#
發表於 10-10-31 04:37 PM |只看該作者
原帖由 test654 於 10-10-31 04:35 PM 發表


歡迎光臨

你好.........好悶........

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1819473 
帖子
14941 
積分
14809 
Good
405  
註冊時間
10-7-27 
在線時間
2877 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖)

18840#
發表於 10-10-31 04:47 PM |只看該作者
呢排咁多筆戰既?

[ 本帖最後由 Ch!xD 於 10-10-31 04:57 PM 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-24 12:16 PM , Processed in 0.261150 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.