2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 AKB48 專區 AKB48 粉絲 聊天領域 第2期
樓主: ming712
go

[討論] AKB48 粉絲 聊天領域 第2期 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
2105150 
帖子
7974 
積分
5796 
Good
36  
註冊時間
11-6-27 
在線時間
714 小時 
21421#
發表於 11-7-19 08:43 PM |只看該作者
原帖由 梳打餅>v< 於 11-7-19 08:41 PM 發表

3支1人1套..
我,波仔,麟皆大歡喜xd

甘狼死...
我得3套玲奈咋

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
2076868 
帖子
2029 
積分
2058 
Good
57  
註冊時間
11-4-24 
在線時間
132 小時 
21422#
發表於 11-7-19 08:43 PM |只看該作者
原帖由 奶神.v. 於 11-7-19 08:41 PM 發表

可能食到27號都未定-3-
放到27號先食XD




唔好食煙食呢個啦,係唔係好正呢?

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
2097555 
帖子
18121 
積分
13232 
Good
62  
註冊時間
11-6-11 
在線時間
1125 小時 
21423#
發表於 11-7-19 08:44 PM |只看該作者
食到第十一件果時想嘔

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
769765 
帖子
61116 
積分
32721 
Good
276  
註冊時間
06-10-14 
在線時間
5257 小時 

十週年勳章(賀詞)

21424#
發表於 11-7-19 08:44 PM |只看該作者
原帖由 只野麥 於 11-7-19 08:41 PM 發表
今日晏就先挑戰完18件麥樂雞

我都今日挑戰完 食左幾件都係收左皮
原帖由 奶神.v. 於 11-7-19 08:42 PM 發表
波J你D玲奈GIF圖SD比我得唔得以@@"?

可以的
msn ?

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
2105150 
帖子
7974 
積分
5796 
Good
36  
註冊時間
11-6-27 
在線時間
714 小時 
21425#
發表於 11-7-19 08:44 PM |只看該作者
原帖由 Azu-nyan 於 11-7-19 08:43 PM 發表




唔好食煙食呢個啦,係唔係好正呢?

一睇就知係玲奈整咖啦XDD

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
2105150 
帖子
7974 
積分
5796 
Good
36  
註冊時間
11-6-27 
在線時間
714 小時 
21426#
發表於 11-7-19 08:45 PM |只看該作者
原帖由 一波子仔一 於 11-7-19 08:44 PM 發表

我都今日挑戰完 食左幾件都係收左皮

可以的
msn ?

我仲未挑戰丫~___~
MSN OK
不過我冇你MSN= =

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
2097555 
帖子
18121 
積分
13232 
Good
62  
註冊時間
11-6-11 
在線時間
1125 小時 
21427#
發表於 11-7-19 08:45 PM |只看該作者
原帖由 一波子仔一 於 11-7-19 08:44 PM 發表

我都今日挑戰完 食左幾件都係收左皮

可以的
msn ?

食到第十件到係開始唔想食= =

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1075978 
帖子
73100 
積分
56287 
Good
576  
註冊時間
08-5-12 
在線時間
8071 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

21428#
發表於 11-7-19 08:45 PM |只看該作者
咪醬夾到變晒型~~~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
769765 
帖子
61116 
積分
32721 
Good
276  
註冊時間
06-10-14 
在線時間
5257 小時 

十週年勳章(賀詞)

21429#
發表於 11-7-19 08:46 PM |只看該作者
原帖由 奶神.v. 於 11-7-19 08:45 PM 發表

我仲未挑戰丫~___~
MSN OK
不過我冇你MSN= =


己經pm左比你

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1075978 
帖子
73100 
積分
56287 
Good
576  
註冊時間
08-5-12 
在線時間
8071 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

21430#
發表於 11-7-19 08:46 PM |只看該作者
原帖由 奶神.v. 於 11-7-19 08:43 PM 發表

甘狼死...
我得3套玲奈咋

多過三套點先?

下個月我地燒黎取暖..

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
733655 
帖子
11727 
積分
9634 
Good
64  
註冊時間
06-8-29 
在線時間
1750 小時 
21431#
發表於 11-7-19 08:46 PM |只看該作者
原帖由 只野麥 於 11-7-19 08:44 PM 發表
食到第十一件果時想嘔

唔係掛....~~
真係咁難頂??

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
2097555 
帖子
18121 
積分
13232 
Good
62  
註冊時間
11-6-11 
在線時間
1125 小時 
21432#
發表於 11-7-19 08:47 PM |只看該作者
原帖由 didi20222 於 11-7-19 08:46 PM 發表

唔係掛....~~
真係咁難頂??

係 d醬又唔多好食

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1084172 
帖子
14666 
積分
10574 
Good
108  
註冊時間
08-5-31 
在線時間
1687 小時 
21433#
發表於 11-7-19 08:47 PM |只看該作者
原帖由 麟=) 於 19-7-2011 08:46 PM 發表

多過三套點先?

下個月我地燒黎取暖..

下個月佢有第4套麻..
留番果套畀佢自己j啦..

死火..唔記得入數- -"
聽日過x___x

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
733655 
帖子
11727 
積分
9634 
Good
64  
註冊時間
06-8-29 
在線時間
1750 小時 
21434#
發表於 11-7-19 08:47 PM |只看該作者
原帖由 麟=) 於 11-7-19 08:46 PM 發表

多過三套點先?

下個月我地燒黎取暖..

唔好咁浪費...~~
留多一套比我得ma~~??XD

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
2083723 
帖子
3085 
積分
2652 
Good
7  
註冊時間
11-5-10 
在線時間
397 小時 
21435#
發表於 11-7-19 08:47 PM |只看該作者
我都想試下挑戰

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1075978 
帖子
73100 
積分
56287 
Good
576  
註冊時間
08-5-12 
在線時間
8071 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

21436#
發表於 11-7-19 08:47 PM |只看該作者
佢得3套玲奈咋咩..

好似唔止阿..

一套睡衣.. 一套女僕...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
733655 
帖子
11727 
積分
9634 
Good
64  
註冊時間
06-8-29 
在線時間
1750 小時 
21437#
發表於 11-7-19 08:48 PM |只看該作者
原帖由 只野麥 於 11-7-19 08:47 PM 發表

係 d醬又唔多好食

等我拆線後去挑戰先~~

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
2105150 
帖子
7974 
積分
5796 
Good
36  
註冊時間
11-6-27 
在線時間
714 小時 
21438#
發表於 11-7-19 08:48 PM |只看該作者
原帖由 麟=) 於 11-7-19 08:46 PM 發表

多過三套點先?

下個月我地燒黎取暖..

對唔住大老...
我唔拎出黎-v-

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
2076868 
帖子
2029 
積分
2058 
Good
57  
註冊時間
11-4-24 
在線時間
132 小時 
21439#
發表於 11-7-19 08:49 PM |只看該作者


非常恩愛,玲奈AND愛李

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
2105150 
帖子
7974 
積分
5796 
Good
36  
註冊時間
11-6-27 
在線時間
714 小時 
21440#
發表於 11-7-19 08:49 PM |只看該作者
你地甘對我老婆...冇陰公丫
‹ 上一主題|下一主題

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-24 10:52 AM , Processed in 0.254443 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.