2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 AKB48 專區 AKB48 粉絲 聊天領域 第2期
樓主: ming712
go

[討論] AKB48 粉絲 聊天領域 第2期 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1084172 
帖子
14666 
積分
10574 
Good
108  
註冊時間
08-5-31 
在線時間
1687 小時 
33401#
發表於 11-7-26 06:55 PM |只看該作者
原帖由 黑暗之魂EX 於 26-7-2011 06:54 PM 發表

你仲有咩放唔出...

倉持同岩佐

應該有港飯+握手會效應的說/ _ \

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1335435 
帖子
9131 
積分
886 
Good
38  
註冊時間
09-6-17 
在線時間
1360 小時 
33402#
發表於 11-7-26 06:55 PM |只看該作者
原帖由 Azu-nyan 於 11-7-26 06:52 PM 發表


咩黎架?

smart送果d袋姐..出街冇袋用好唔方便...

又黎新學期...今次又轉咩書包好

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
1245356 
帖子
12321 
積分
3323 
Good
199  
註冊時間
09-3-30 
在線時間
1145 小時 

十週年勳章(賀詞)

33403#
發表於 11-7-26 06:56 PM |只看該作者
原帖由 ybm002116 於 2011-7-26 18:51 發表

yukirin呢?




Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
2097555 
帖子
18121 
積分
13232 
Good
62  
註冊時間
11-6-11 
在線時間
1125 小時 
33404#
發表於 11-7-26 06:56 PM |只看該作者
原帖由 梳打餅>v< 於 11-7-26 06:55 PM 發表

倉持同岩佐

應該有港飯+握手會效應的說/ _ \

仲有套愛糖

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1335435 
帖子
9131 
積分
886 
Good
38  
註冊時間
09-6-17 
在線時間
1360 小時 
33405#
發表於 11-7-26 06:56 PM |只看該作者
原帖由 tom19961113 於 11-7-26 06:55 PM 發表
所以我放棄生寫

那你玩什麼??

Rank: 10

UID
1930741 
帖子
26588 
積分
25890 
Good
549  
註冊時間
10-10-24 
在線時間
3468 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB 忍影世界

33406#
發表於 11-7-26 06:56 PM |只看該作者
原帖由 a012503 於 26/7/2011 18:54 發表

到時我食花生XDD

200$放左-0-?

是嗎......

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
713572 
帖子
7834 
積分
5265 
Good
143  
註冊時間
06-8-8 
在線時間
1366 小時 
33407#
發表於 11-7-26 06:57 PM |只看該作者
原帖由 tom19961113 於 11-7-26 06:55 PM 發表
所以我放棄生寫

簡黎收囉..小指我都係簡黎收架咋...
套套收..收到我破產都收唔完= =

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1335435 
帖子
9131 
積分
886 
Good
38  
註冊時間
09-6-17 
在線時間
1360 小時 
33408#
發表於 11-7-26 06:57 PM |只看該作者
原帖由 梳打餅>v< 於 11-7-26 06:55 PM 發表

倉持同岩佐

應該有港飯+握手會效應的說/ _ \

原來係咁.....

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
2083723 
帖子
3085 
積分
2652 
Good
7  
註冊時間
11-5-10 
在線時間
397 小時 
33409#
發表於 11-7-26 06:57 PM |只看該作者

回復 33402# 黑暗之魂EX 的帖子

每年轉一次??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
713572 
帖子
7834 
積分
5265 
Good
143  
註冊時間
06-8-8 
在線時間
1366 小時 
33410#
發表於 11-7-26 06:57 PM |只看該作者
原帖由 妖精ν尾巴◆〃 於 11-7-26 06:56 PM 發表

是嗎......

咁我唔食花生你想我做咩=3=

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
1245356 
帖子
12321 
積分
3323 
Good
199  
註冊時間
09-3-30 
在線時間
1145 小時 

十週年勳章(賀詞)

33411#
發表於 11-7-26 06:58 PM |只看該作者
原帖由 妖精ν尾巴◆〃 於 2011-7-26 18:54 發表

神馬哥...
來人圍佢-.-

呵呵~
E到冇人聽你支苗~XD

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
2024473 
帖子
13581 
積分
7927 
Good
76  
註冊時間
11-2-1 
在線時間
1523 小時 
33412#
發表於 11-7-26 06:58 PM |只看該作者
原帖由 梳打餅>v< 於 11-7-26 06:53 PM 發表

我見A|X 個名太出先冇買..一陣畀人串/扑濕就HIHI了..

唔駛怕 最多俾人當自由行 (天朝同胞最愛品牌之一)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1084172 
帖子
14666 
積分
10574 
Good
108  
註冊時間
08-5-31 
在線時間
1687 小時 
33413#
發表於 11-7-26 06:58 PM |只看該作者
原帖由 只野麥 於 26-7-2011 06:56 PM 發表

仲有套愛糖

唔是係我樹..我冇相關情報麻/~\

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
2097555 
帖子
18121 
積分
13232 
Good
62  
註冊時間
11-6-11 
在線時間
1125 小時 
33414#
發表於 11-7-26 06:58 PM |只看該作者
原帖由 梳打餅>v< 於 11-7-26 06:58 PM 發表

唔是係我樹..我冇相關情報麻/~\

冇人pm我個fd

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1084172 
帖子
14666 
積分
10574 
Good
108  
註冊時間
08-5-31 
在線時間
1687 小時 
33415#
發表於 11-7-26 06:58 PM |只看該作者
原帖由 raygakki 於 26-7-2011 06:58 PM 發表

唔駛怕 最多俾人當自由行 (天朝同胞最愛品牌之一)

我先唔想做蚹蛤蟈蜻既蝗虫呀 \  口/

Rank: 10

UID
1930741 
帖子
26588 
積分
25890 
Good
549  
註冊時間
10-10-24 
在線時間
3468 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB 忍影世界

33416#
發表於 11-7-26 06:59 PM |只看該作者
原帖由 a012503 於 26/7/2011 18:57 發表

咁我唔食花生你想我做咩=3=

可以幫手XD

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
2083723 
帖子
3085 
積分
2652 
Good
7  
註冊時間
11-5-10 
在線時間
397 小時 
33417#
發表於 11-7-26 06:59 PM |只看該作者

回復 33405# 黑暗之魂EX 的帖子

我是買book的

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
713572 
帖子
7834 
積分
5265 
Good
143  
註冊時間
06-8-8 
在線時間
1366 小時 
33418#
發表於 11-7-26 06:59 PM |只看該作者
原帖由 妖精ν尾巴◆〃 於 11-7-26 06:59 PM 發表

可以幫手XD

最多幫手扮你個fd啦XDD

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1335435 
帖子
9131 
積分
886 
Good
38  
註冊時間
09-6-17 
在線時間
1360 小時 
33419#
發表於 11-7-26 07:00 PM |只看該作者
原帖由 tom19961113 於 11-7-26 06:57 PM 發表
每年轉一次??

睇荷包做人啦...宜家個紅黑用左兩年啦嘛.咪唸住轉個新

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
2076868 
帖子
2029 
積分
2058 
Good
57  
註冊時間
11-4-24 
在線時間
132 小時 
33420#
發表於 11-7-26 07:00 PM |只看該作者
原帖由 黑暗之魂EX 於 11-7-26 06:55 PM 發表

smart送果d袋姐..出街冇袋用好唔方便...

又黎新學期...今次又轉咩書包好




呢個.....
‹ 上一主題|下一主題

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-29 01:28 AM , Processed in 0.036353 second(s), 10 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.