2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 AKB48 專區 AKB48 粉絲 聊天領域 第2期
樓主: ming712
go

[討論] AKB48 粉絲 聊天領域 第2期 [複製鏈接]

Rank: 10

UID
173267 
帖子
259629 
積分
13778 
Good
2799  
註冊時間
04-4-5 
在線時間
11920 小時 

玩過星曲WEB

34041#
發表於 11-7-26 09:38 PM |只看該作者
想當年喵是俺大本, 簽名頭像都用她

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
2097555 
帖子
18121 
積分
13232 
Good
62  
註冊時間
11-6-11 
在線時間
1125 小時 
34042#
發表於 11-7-26 09:39 PM |只看該作者
話時話友君大本命是誰 咁耐都唔知

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
162336 
帖子
35591 
積分
22842 
Good
155  
註冊時間
04-2-29 
在線時間
5785 小時 

十週年勳章(賀詞)

34043#
發表於 11-7-26 09:40 PM |只看該作者
原帖由 只野麥 於 11-7-26 09:39 PM 發表
話時話友君大本命是誰 咁耐都唔知







波子仔

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1075978 
帖子
73100 
積分
56287 
Good
576  
註冊時間
08-5-12 
在線時間
8071 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

34044#
發表於 11-7-26 09:40 PM |只看該作者
話說聽日才藝akb會唔會表演...

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
2097555 
帖子
18121 
積分
13232 
Good
62  
註冊時間
11-6-11 
在線時間
1125 小時 
34045#
發表於 11-7-26 09:41 PM |只看該作者
原帖由 ki5108 於 11-7-26 09:40 PM 發表







波子仔

又係波仔

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
2076868 
帖子
2029 
積分
2058 
Good
57  
註冊時間
11-4-24 
在線時間
132 小時 
34046#
發表於 11-7-26 09:41 PM |只看該作者

Rank: 1

UID
1192881 
帖子
8009 
積分
38 
Good
120  
註冊時間
08-12-24 
在線時間
1301 小時 
34047#
發表於 11-7-26 09:41 PM |只看該作者
原帖由 didi20222 於 2011-7-26 21:30 發表
j下gvgnp先~~

挑機挑機~~~~~~~

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
2076868 
帖子
2029 
積分
2058 
Good
57  
註冊時間
11-4-24 
在線時間
132 小時 
34048#
發表於 11-7-26 09:42 PM |只看該作者
原帖由 麟=) 於 11-7-26 09:40 PM 發表
話說聽日才藝akb會唔會表演...


唔係話你好中意個個唱bird架咩?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1656581 
帖子
6085 
積分
6135 
Good
53  
註冊時間
10-3-8 
在線時間
1344 小時 
34049#
發表於 11-7-26 09:42 PM |只看該作者
小弟先睡了!!
各位晚安!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
162336 
帖子
35591 
積分
22842 
Good
155  
註冊時間
04-2-29 
在線時間
5785 小時 

十週年勳章(賀詞)

34050#
發表於 11-7-26 09:43 PM |只看該作者
原帖由 只野麥 於 11-7-26 09:41 PM 發表

又係波仔

男神波你未聽過咩?

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
2076868 
帖子
2029 
積分
2058 
Good
57  
註冊時間
11-4-24 
在線時間
132 小時 
34051#
發表於 11-7-26 09:43 PM |只看該作者
原帖由 緋然 於 11-7-26 09:42 PM 發表
小弟先睡了!!
各位晚安!!


早抖

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1075978 
帖子
73100 
積分
56287 
Good
576  
註冊時間
08-5-12 
在線時間
8071 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

34052#
發表於 11-7-26 09:43 PM |只看該作者
原帖由 Azu-nyan 於 11-7-26 09:42 PM 發表


唔係話你好中意個個唱bird架咩?

咁你係咪上去表演bird?

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
2097555 
帖子
18121 
積分
13232 
Good
62  
註冊時間
11-6-11 
在線時間
1125 小時 
34053#
發表於 11-7-26 09:44 PM |只看該作者
原帖由 ki5108 於 11-7-26 09:43 PM 發表

男神波你未聽過咩?

聽過 估唔到個個都推佢姐XDD

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
2076868 
帖子
2029 
積分
2058 
Good
57  
註冊時間
11-4-24 
在線時間
132 小時 
34054#
發表於 11-7-26 09:44 PM |只看該作者
原帖由 麟=) 於 11-7-26 09:43 PM 發表

咁你係咪上去表演bird?


bird d風格我唔岩唱....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
733655 
帖子
11727 
積分
9634 
Good
64  
註冊時間
06-8-29 
在線時間
1750 小時 
34055#
發表於 11-7-26 09:45 PM |只看該作者
原帖由 ybm002116 於 11-7-26 09:41 PM 發表

挑機挑機~~~~~~~

我好屎嫁咋....@@

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1075978 
帖子
73100 
積分
56287 
Good
576  
註冊時間
08-5-12 
在線時間
8071 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

34056#
發表於 11-7-26 09:45 PM |只看該作者
原帖由 Azu-nyan 於 11-7-26 09:44 PM 發表


bird d風格我唔岩唱....

你上去唱絕滅黑髮少女啦..

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
2097555 
帖子
18121 
積分
13232 
Good
62  
註冊時間
11-6-11 
在線時間
1125 小時 
34057#
發表於 11-7-26 09:46 PM |只看該作者
話時話 我已經比NMB洗左腦了

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
162336 
帖子
35591 
積分
22842 
Good
155  
註冊時間
04-2-29 
在線時間
5785 小時 

十週年勳章(賀詞)

34058#
發表於 11-7-26 09:46 PM |只看該作者
原帖由 只野麥 於 11-7-26 09:44 PM 發表

聽過 估唔到個個都推佢姐XDD



遲d就係大推葉王

Rank: 1

UID
1192881 
帖子
8009 
積分
38 
Good
120  
註冊時間
08-12-24 
在線時間
1301 小時 
34059#
發表於 11-7-26 09:47 PM |只看該作者
原帖由 didi20222 於 2011-7-26 21:45 發表

我好屎嫁咋....@@

有幾屎=v=
係唔係1打2cpu nt都打唔嬴先

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1084172 
帖子
14666 
積分
10574 
Good
108  
註冊時間
08-5-31 
在線時間
1687 小時 
34060#
發表於 11-7-26 09:47 PM |只看該作者
原帖由 只野麥 於 26-7-2011 09:46 PM 發表
話時話 我已經比NMB洗左腦了

話時話..我冇歌-  -"
‹ 上一主題|下一主題

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-25 12:07 PM , Processed in 0.148618 second(s), 10 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.