2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 AKB48 專區 AKB48 粉絲 聊天領域 第3期
go

[討論] AKB48 粉絲 聊天領域 第3期   [複製鏈接]

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1335435 
帖子
9131 
積分
886 
Good
38  
註冊時間
09-6-17 
在線時間
1360 小時 
31601#
發表於 11-8-14 02:42 PM |只看該作者
原帖由 惡魔﹏在身邊 於 11-8-14 02:39 PM 發表
我真係柒到喊..SOSAD今日

神馬事咁染

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
1782353 
帖子
2292 
積分
2276 
Good
3  
註冊時間
10-6-27 
在線時間
322 小時 
31602#
發表於 11-8-14 02:42 PM |只看該作者
原帖由 max623 於 11-8-14 02:40 PM 發表
如果講型,你覺得嗚海莊吉型D定係大道克己呀??

緊係莊吉叔,克已哥個D叫臭串

原帖由 黑暗之魂EX 於 11-8-14 02:40 PM 發表

又黎
哩到得周國熊睇嫁咋....

唔好玩小弟啦,尼到邊個唔知你係型棍中既型棍

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
769765 
帖子
61116 
積分
32721 
Good
276  
註冊時間
06-10-14 
在線時間
5257 小時 

十週年勳章(賀詞)

31603#
發表於 11-8-14 02:42 PM |只看該作者
出自谐音威武. <科学超电磁炮>女主,御坂美琴,能力是level5 缩:V5
  所以最早出现的"XX威武" 是 :"炮姐威武"
  还出自好记星V5全能王


网络用语,谐音“威武”
  1、在动画《某科学的超电磁炮》放送期间,动画中主角御坂美琴能力等级level5为超能力者,所以称赞他人能力强,即Lv5,简化和谐音后为V5(炮姐v5)。
  2:电影《花木兰》中大量使用此词语,如“花将军威武”
  3、指强大、风骚、很有力,有代表性,受欢迎。其来源,一说是“威武”的谐音,即“V5”实际是“威武”的简化打字体。另一说是根据超人气魔兽3地图——dota系列中,表示无敌的“1V5”(因为dota一方为5人,所以“1V5”就意味着无敌。)的简化。总之,两个的意思都是很好很强大。

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1335435 
帖子
9131 
積分
886 
Good
38  
註冊時間
09-6-17 
在線時間
1360 小時 
31604#
發表於 11-8-14 02:43 PM |只看該作者
原帖由 一波子仔一 於 11-8-14 02:39 PM 發表
羅x祥

什麼時候 補照片的說

J頭照

最近克服了唔J頭..
另有一番風味

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
2105150 
帖子
7974 
積分
5796 
Good
36  
註冊時間
11-6-27 
在線時間
714 小時 
31605#
發表於 11-8-14 02:43 PM |只看該作者
吉田同奶仔你會邊個?
玲奈bb:我會選擇奶仔..因為佢太可愛了
奶仔:我暈了!!

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1335435 
帖子
9131 
積分
886 
Good
38  
註冊時間
09-6-17 
在線時間
1360 小時 
31606#
發表於 11-8-14 02:43 PM |只看該作者
原帖由 妖精ν尾巴◆〃 於 11-8-14 02:41 PM 發表
好想知魔兒的樣子

我都好有興趣

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
769765 
帖子
61116 
積分
32721 
Good
276  
註冊時間
06-10-14 
在線時間
5257 小時 

十週年勳章(賀詞)

31607#
發表於 11-8-14 02:44 PM |只看該作者
原帖由 黑暗之魂EX 於 11-8-14 02:43 PM 發表

最近克服了唔J頭..
另有一番風味

不多說
求照片

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1335435 
帖子
9131 
積分
886 
Good
38  
註冊時間
09-6-17 
在線時間
1360 小時 
31608#
發表於 11-8-14 02:44 PM |只看該作者
原帖由 max623 於 11-8-14 02:41 PM 發表

聽緋然講靚仔到不得了~

咁下次一定要再搵佢先

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
1782353 
帖子
2292 
積分
2276 
Good
3  
註冊時間
10-6-27 
在線時間
322 小時 
31609#
發表於 11-8-14 02:44 PM |只看該作者
原帖由 黑暗之魂EX 於 11-8-14 02:41 PM 發表

我去為左睇木撚哥嫁啦....
等陣仲要出去

我去為左睇羅_祥,點知你冇出現

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
769765 
帖子
61116 
積分
32721 
Good
276  
註冊時間
06-10-14 
在線時間
5257 小時 

十週年勳章(賀詞)

31610#
發表於 11-8-14 02:44 PM |只看該作者
原帖由 奶神.v. 於 11-8-14 02:43 PM 發表
吉田同奶仔你會邊個?
玲奈bb:我會選擇奶仔..因為佢太可愛了
奶仔:我暈了!!


吉田

超人吉田?

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1335435 
帖子
9131 
積分
886 
Good
38  
註冊時間
09-6-17 
在線時間
1360 小時 
31611#
發表於 11-8-14 02:44 PM |只看該作者
原帖由 NotsWater 於 11-8-14 02:42 PM 發表

緊係莊吉叔,克已哥個D叫臭串


唔好玩小弟啦,尼到邊個唔知你係型棍中既型棍

我都係型棍個個都係型棍啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
769765 
帖子
61116 
積分
32721 
Good
276  
註冊時間
06-10-14 
在線時間
5257 小時 

十週年勳章(賀詞)

31612#
發表於 11-8-14 02:45 PM |只看該作者
似羅x祥

唔差得去邊喇

你說是不是

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1335435 
帖子
9131 
積分
886 
Good
38  
註冊時間
09-6-17 
在線時間
1360 小時 
31613#
發表於 11-8-14 02:45 PM |只看該作者
原帖由 一波子仔一 於 11-8-14 02:42 PM 發表
出自谐音威武. 女主,御坂美琴,能力是level5 缩:V5
  所以最早出现的"XX威武" 是 :"炮姐威武"
  还出自好记星V5全能王


网络用语,谐音“威武”
  ...

睇完第1個就明解.....

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
1782353 
帖子
2292 
積分
2276 
Good
3  
註冊時間
10-6-27 
在線時間
322 小時 
31614#
發表於 11-8-14 02:45 PM |只看該作者
原帖由 奶神.v. 於 11-8-14 02:43 PM 發表
吉田同奶仔你會邊個?
玲奈bb:我會選擇奶仔..因為佢太可愛了
奶仔:我暈了!!

奶佬你又諗多左啦

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1335435 
帖子
9131 
積分
886 
Good
38  
註冊時間
09-6-17 
在線時間
1360 小時 
31615#
發表於 11-8-14 02:46 PM |只看該作者
原帖由 一波子仔一 於 11-8-14 02:44 PM 發表

不多說
求照片

找天.....

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
1782353 
帖子
2292 
積分
2276 
Good
3  
註冊時間
10-6-27 
在線時間
322 小時 
31616#
發表於 11-8-14 02:46 PM |只看該作者
原帖由 黑暗之魂EX 於 11-8-14 02:44 PM 發表

我都係型棍個個都係型棍啦

賢哥真係識吹水,我猥瑣佬黎

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1335435 
帖子
9131 
積分
886 
Good
38  
註冊時間
09-6-17 
在線時間
1360 小時 
31617#
發表於 11-8-14 02:46 PM |只看該作者
原帖由 NotsWater 於 11-8-14 02:44 PM 發表

我去為左睇羅_祥,點知你冇出現

羅_祥係台灣....

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
1245356 
帖子
12321 
積分
3323 
Good
199  
註冊時間
09-3-30 
在線時間
1145 小時 

十週年勳章(賀詞)

31618#
發表於 11-8-14 02:47 PM |只看該作者
原帖由 NotsWater 於 2011-8-14 14:46 發表

賢哥真係識吹水,我猥瑣佬黎

猥瑣型棍~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
769765 
帖子
61116 
積分
32721 
Good
276  
註冊時間
06-10-14 
在線時間
5257 小時 

十週年勳章(賀詞)

31619#
發表於 11-8-14 02:47 PM |只看該作者
明日復明日 明日何其多

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1335435 
帖子
9131 
積分
886 
Good
38  
註冊時間
09-6-17 
在線時間
1360 小時 
31620#
發表於 11-8-14 02:47 PM |只看該作者
原帖由 NotsWater 於 11-8-14 02:46 PM 發表

賢哥真係識吹水,我猥瑣佬黎

咁所以我都係猥瑣佬...
‹ 上一主題|下一主題

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-27 08:10 AM , Processed in 0.054258 second(s), 10 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.