- 閱讀權限
- 30
- 最後登錄
- 19-12-26
- 精華
- 0
- UID
- 880454
- 帖子
- 263
- 積分
- 303
- 註冊時間
- 07-5-6
- 在線時間
- 117 小時
  
- UID
- 880454
- 帖子
- 263
- 積分
- 303
- Good
- 15
- 註冊時間
- 07-5-6
- 在線時間
- 117 小時
|
aR.KaI 發表於 14-2-5 02:51 PM 
樓主個台贏左場rank好似贏左世界冠軍咁
btw你不如練好自己再開團啦........自己實力都未夠 ...
我從無說過我實力足夠,同埋(贏左場rank好似贏左世界冠軍咁)這個你想誇張了,我平時打rank經以夠難勝了(總是見到雷人)上次勝了四連勝,一口氣比人雷到0分仲要連續4場,所以對於勝了一場我先開心而已,至於我強不強,我想我在youtube影片到,你們自己評價吧
喜歡就看↓
如果你們非要我自問的話,我在銅牌內,我都算不差太遠,有近銀牌水平但在銅排之內 |
|