免費註冊
找回密碼
帳號 記住密碼
密碼 登錄
二星初級會員
a0938092268 發表於 15-8-5 01:28 PM 下載好 他顯事創照遊戲失敗 要有台版的嗎?
舉報 返回頂部
論壇乞丐
a0938092268 發表於 15-8-5 05:38 PM 可是我的怎麼都卡卡的 暗神麼都慢2秒= = .... 原因在哪
一星新手會員
himhim117 發表於 15-8-7 02:41 PM 回覆 尐夜儿 的帖子 我想問係我LAG定何服器LAG
himhim117 發表於 15-8-7 11:42 PM 回覆 尐夜儿 的帖子 中國電信
himhim117 發表於 15-8-8 06:33 PM 回覆 尐夜儿 的帖子 OK了 有d lag 不過唔係超lag
KCFA:★ 發表於 15-8-8 08:00 PM 幾想玩.但好似好麻煩咁-,-...下載太大..又要下載呢樣戈樣-,-sad
五星白金會員
hui0145 發表於 15-8-9 05:03 PM 下載黎玩下先0.0 但個SER好唔好升?
sapp3345678 發表於 15-8-8 07:37 PM 你好版主 我台灣玩家! 請問如何解決LAG問題? 之前一進去 連移動都有困難 至少等個2~3秒才能走 LAG問題相當 ...
KCFA:★ 發表於 15-8-9 11:29 PM 回覆 尐夜儿 的帖子 下...我唔見既-0-....唔通我眼殘~_~
羽夜=] 發表於 15-8-10 11:22 PM CHING點解DL完佢私服個客戶端更新完,1開GAME佢就彈左個"無法啟動程式,因為你的電腦遺失AACDC .DAT,請嘗試重 ...
聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇
SERVER: 2 GMT+8, 26-6-10 01:58 AM , Processed in 0.034926 second(s), 12 queries , Gzip On.
Powered by Discuz! X1.5.1
© 2001-2010 Comsenz Inc.