2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 足球討論區 足球 球隊Fans Club 《紅軍陣地》利物浦Fans club
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 奧雲仔仔
go

《紅軍陣地》利物浦Fans club   [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
23021#
發表於 07-2-17 10:07 AM |只看該作者

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23022#
發表於 07-2-17 10:17 AM |只看該作者
now仲差西甲-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
23023#
發表於 07-2-17 10:20 AM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-17 10:17 AM 發表
now仲差西甲-.-

有錢大哂.....
德甲呢-.-?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23024#
發表於 07-2-17 10:21 AM |只看該作者
原帖由 cDu~ 於 2007-2-17 10:07 AM 發表
http://www4.2000fun.com/bbs/view ... &extra=page%3D1

我支持雲達不來梅的

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
23025#
發表於 07-2-17 10:23 AM |只看該作者
遊客,本帖隱藏的內容需要積分高於 100000 才可瀏覽,你當前積分為 0

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
23026#
發表於 07-2-17 10:25 AM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-17 10:21 AM 發表

我支持雲達不來梅的

我比我地一個會員睇ja ma-.-凸

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23027#
發表於 07-2-17 10:29 AM |只看該作者
原帖由 cDu~ 於 2007-2-17 10:20 AM 發表

有錢大哂.....
德甲呢-.-?

睇荷甲好過-.-......

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23028#
發表於 07-2-17 10:29 AM |只看該作者
原帖由 cDu~ 於 2007-2-17 10:23 AM 發表
**** 本內容被作者隱藏 *****

:ro11::ro12:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
23029#
發表於 07-2-17 10:29 AM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-17 10:29 AM 發表

睇荷甲好過-.-......

TVB@___@?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23030#
發表於 07-2-17 10:30 AM |只看該作者
原帖由 cDu~ 於 2007-2-17 10:25 AM 發表

我比我地一個會員睇ja ma-.-凸

我講我支持雲達咋嘛-.-凸

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
23031#
發表於 07-2-17 10:30 AM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-17 10:29 AM 發表

:ro11::ro12:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23032#
發表於 07-2-17 10:31 AM |只看該作者
原帖由 cDu~ 於 2007-2-17 10:29 AM 發表

TVB@___@?

未睇過-.-.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
23033#
發表於 07-2-17 10:31 AM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-17 10:30 AM 發表

我講我支持雲達咋嘛-.-凸

文不對題!-.-凸

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23034#
發表於 07-2-17 10:31 AM |只看該作者
原帖由 cDu~ 於 2007-2-17 10:31 AM 發表

文不對題!-.-凸

都是德甲的:o

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
23035#
發表於 07-2-17 10:31 AM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-17 10:31 AM 發表

未睇過-.-.....

我都係

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
23036#
發表於 07-2-17 10:32 AM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-17 10:31 AM 發表

都是德甲的:o

u win:( :(

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23037#
發表於 07-2-17 10:33 AM |只看該作者
原帖由 cDu~ 於 2007-2-17 10:32 AM 發表

u win:( :(

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23038#
發表於 07-2-17 10:34 AM |只看該作者
點解1年生對2年生仲未開波既-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
23039#
發表於 07-2-17 10:35 AM |只看該作者
遊客,本帖隱藏的內容需要積分高於 17478 才可瀏覽,你當前積分為 0

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
23040#
發表於 07-2-17 10:35 AM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-17 10:34 AM 發表
點解1年生對2年生仲未開波既-.-

            你用咩睇-.-?
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-25 02:22 PM , Processed in 0.041834 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.