2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 天外Online 家族頻道 天世爆盟@2000FUN第一POST :010:
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 渣古
go

天世爆盟@2000FUN第一POST :010: [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
180694 
帖子
9872 
積分
8755 
Good
51  
註冊時間
04-4-23 
在線時間
4808 小時 
65521#
發表於 06-1-3 03:35 PM |只看該作者
Originally posted by 令女Creamy at 2006-1-3 01:34 PM


之前係~~但now轉晒d舖...禾刀唔肯定佢仲響唔響度~_~

你得閒果陣打一打比我-00-"

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
11174 
帖子
25263 
積分
22983 
Good
74  
註冊時間
02-9-23 
在線時間
3266 小時 
65522#
發表於 06-1-3 03:51 PM |只看該作者
Originally posted by 笨。陸陸 at 2006-1-3 02:05 PM

你得閒果陣打一打比我-00-"


兩個人休會嗎 :010: 要唔戀搵埋我地咁仆街嗎 :010:

去爆房嗎 :010: 要我地殺上黎照田雞嗎 :010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
310908 
帖子
14176 
積分
11335 
Good
0  
註冊時間
04-11-25 
在線時間
1978 小時 
65523#
發表於 06-1-3 03:56 PM |只看該作者
Originally posted by 笨。陸陸 at 2006-1-3 03:35 PM

你得閒果陣打一打比我-00-"


ok~_~

一陣寄完野打比梨~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
180694 
帖子
9872 
積分
8755 
Good
51  
註冊時間
04-4-23 
在線時間
4808 小時 
65524#
發表於 06-1-3 04:07 PM |只看該作者
Originally posted by 渣古 at 2006-1-3 03:51 PM


兩個人休會嗎 :010: 要唔戀搵埋我地咁仆街嗎 :010:

去爆房嗎 :010: 要我地殺上黎照田雞嗎 :010:

要提供埋地址比你地黎照嗎:010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
11174 
帖子
25263 
積分
22983 
Good
74  
註冊時間
02-9-23 
在線時間
3266 小時 
65525#
發表於 06-1-3 04:16 PM |只看該作者
Originally posted by 笨。陸陸 at 2006-1-3 02:37 PM

要提供埋地址比你地黎照嗎:010:


要我地買支光D既電筒嗎 :010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
11174 
帖子
25263 
積分
22983 
Good
74  
註冊時間
02-9-23 
在線時間
3266 小時 
65526#
發表於 06-1-3 05:04 PM |只看該作者
冇戀曬人嗎 :010:??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
11174 
帖子
25263 
積分
22983 
Good
74  
註冊時間
02-9-23 
在線時間
3266 小時 
65527#
發表於 06-1-3 06:01 PM |只看該作者
真係冇人嗎 :010:?? 火仔打飛機嗎 :010:??  對住 66 個咀打嗎 :010:??

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
29915 
帖子
2910 
積分
4005 
Good
0  
註冊時間
02-4-2 
在線時間
1156 小時 
65528#
發表於 06-1-3 11:35 PM |只看該作者
呵欠~~~~
人一個~

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
516392 
帖子
330 
積分
327 
Good
0  
註冊時間
05-12-28 
在線時間
159 小時 
65529#
發表於 06-1-4 09:04 AM |只看該作者
因間睇醫生 睇完先返學:010:
無人嗎:010:????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
11174 
帖子
25263 
積分
22983 
Good
74  
註冊時間
02-9-23 
在線時間
3266 小時 
65530#
發表於 06-1-4 09:11 AM |只看該作者
早 all :010:  一早就冇人嗎 :010:??

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
516392 
帖子
330 
積分
327 
Good
0  
註冊時間
05-12-28 
在線時間
159 小時 
65531#
發表於 06-1-4 09:12 AM |只看該作者
人一個 too:010:

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
516392 
帖子
330 
積分
327 
Good
0  
註冊時間
05-12-28 
在線時間
159 小時 
65532#
發表於 06-1-4 09:13 AM |只看該作者
去片:010:去片:010:

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
516392 
帖子
330 
積分
327 
Good
0  
註冊時間
05-12-28 
在線時間
159 小時 
65533#
發表於 06-1-4 09:14 AM |只看該作者
仲係唔戀識去片嗎:010:
去片:010:去片:010:

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
516392 
帖子
330 
積分
327 
Good
0  
註冊時間
05-12-28 
在線時間
159 小時 
65534#
發表於 06-1-4 09:15 AM |只看該作者
仲係無人嗎:010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
263188 
帖子
12276 
積分
9267 
Good
68  
註冊時間
04-9-14 
在線時間
4487 小時 
65535#
發表於 06-1-4 09:23 AM |只看該作者
Originally posted by Hins. at 2006-1-4 09:15 AM
仲係無人嗎:010:

WA~~~~~~









晨早要打4次飛j嗎:010::010:

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
516392 
帖子
330 
積分
327 
Good
0  
註冊時間
05-12-28 
在線時間
159 小時 
65536#
發表於 06-1-4 09:33 AM |只看該作者
我似係呢d飛j人嗎:010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
263188 
帖子
12276 
積分
9267 
Good
68  
註冊時間
04-9-14 
在線時間
4487 小時 
65537#
發表於 06-1-4 09:33 AM |只看該作者
Originally posted by Hins. at 2006-1-4 09:33 AM
我似係呢d飛j人嗎:010:

飛j 人唔好咩:010::010:


要受到你棋視嗎:010::010:





其他飛j人都仲未入來嗎:010:

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
516392 
帖子
330 
積分
327 
Good
0  
註冊時間
05-12-28 
在線時間
159 小時 
65538#
發表於 06-1-4 09:37 AM |只看該作者
Originally posted by ~火爆神童~ at 2006-1-4 09:33 AM

飛j 人唔好咩:010::010:


要受到你棋視嗎:010::010:





其他飛j人都仲未入來嗎:010:


我戀知嗎:010:
爆爆返緊工嗎:010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
263188 
帖子
12276 
積分
9267 
Good
68  
註冊時間
04-9-14 
在線時間
4487 小時 
65539#
發表於 06-1-4 09:36 AM |只看該作者
Originally posted by Hins. at 2006-1-4 09:37 AM


我戀知嗎:010:
爆爆返緊工嗎:010:

返緊啦:010::010:




想pn我老闆篤我背脊,跟住自己打飛j嗎:010::010:

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
516392 
帖子
330 
積分
327 
Good
0  
註冊時間
05-12-28 
在線時間
159 小時 
65540#
發表於 06-1-4 09:39 AM |只看該作者
Originally posted by ~火爆神童~ at 2006-1-4 09:36 AM

返緊啦:010::010:




想pn我老闆篤我背脊,跟住自己打飛j嗎:010::010:


我打飛ja要pm你老細咁多似一舉嗎:010:
我都就返學了:010:
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-26 08:09 AM , Processed in 0.044155 second(s), 12 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.