2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 天外Online 家族頻道 天世爆盟@2000FUN第一POST :010:
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 渣古
go

天世爆盟@2000FUN第一POST :010: [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
310908 
帖子
14176 
積分
11335 
Good
0  
註冊時間
04-11-25 
在線時間
1978 小時 
65641#
發表於 06-1-5 12:24 PM |只看該作者
尋晚....皇皇比左件86LV精衛甲比禾.......

禾拎去沖.....沖左上+7=.=||

有226防但+13% 金錢-0-

但就勁過禾件90LV冇字+7..禾件得208防-.-

但90EQ令巧多哇>O<

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
386225 
帖子
2560 
積分
2500 
Good
0  
註冊時間
05-4-16 
在線時間
574 小時 
65642#
發表於 06-1-5 12:30 PM |只看該作者
Originally posted by 令女Creamy at 2006-1-5 12:15 PM



如果梨地個個刀話走~

禾留響度仲大意思嗎

要禾留響天外度獻世

獻世嗎:010:

獻世紀大奶球比人啜嗎:010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
263188 
帖子
12276 
積分
9267 
Good
68  
註冊時間
04-9-14 
在線時間
4487 小時 
65643#
發表於 06-1-5 12:29 PM |只看該作者

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
310908 
帖子
14176 
積分
11335 
Good
0  
註冊時間
04-11-25 
在線時間
1978 小時 
65644#
發表於 06-1-5 12:34 PM |只看該作者
Originally posted by ~火爆神童~ at 2006-1-5 12:29 PM
http://16talk.com/discuz/viewthr ... &extra=page%3D1



去小小佢吧:010::010:


禾刀矛16TALK A/C>.<

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
386225 
帖子
2560 
積分
2500 
Good
0  
註冊時間
05-4-16 
在線時間
574 小時 
65645#
發表於 06-1-5 12:38 PM |只看該作者
Originally posted by ~火爆神童~ at 2006-1-5 12:29 PM
http://16talk.com/discuz/viewthr ... &extra=page%3D1



去小小佢吧:010::010:

小左了:010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
310908 
帖子
14176 
積分
11335 
Good
0  
註冊時間
04-11-25 
在線時間
1978 小時 
65646#
發表於 06-1-5 12:41 PM |只看該作者
Originally posted by Oo幻芝oO at 2006-1-5 12:30 PM

獻世嗎:010:

獻世紀大奶球比人啜嗎:010:


會奸梨樹嗎:010:

知梨成日啜人地奶奶啦:010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
240055 
帖子
15753 
積分
1754 
Good
12  
註冊時間
04-8-6 
在線時間
2685 小時 
65647#
發表於 06-1-5 12:49 PM |只看該作者
Originally posted by 令女Creamy at 2006-1-5 12:13 PM



玩大左嗎:010:

下次玩番細D~~輸少D:010:

禾走唔走對梨影響有咁大嗎:010:??


你走戀左仲有爆盟嗎:010:

爆盟仲戀大對的不就是你嗎:010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
240055 
帖子
15753 
積分
1754 
Good
12  
註冊時間
04-8-6 
在線時間
2685 小時 
65648#
發表於 06-1-5 12:59 PM |只看該作者
Originally posted by 令女Creamy at 2006-1-5 12:34 PM


禾刀矛16TALK A/C>.<


唔識去開個嗎:010:

仲要人教嗎:010:

仲係到扮晒可愛嗎>.<:010:

要我同你讚你一聲 KA YA I 嗎:010:

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
386225 
帖子
2560 
積分
2500 
Good
0  
註冊時間
05-4-16 
在線時間
574 小時 
65649#
發表於 06-1-5 01:06 PM |只看該作者
Originally posted by 令女Creamy at 2006-1-5 12:41 PM


會奸梨樹嗎:010:

知梨成日啜人地奶奶啦:010:

知梨成日自摸奶奶啦:010:

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
386225 
帖子
2560 
積分
2500 
Good
0  
註冊時間
05-4-16 
在線時間
574 小時 
65650#
發表於 06-1-5 01:09 PM |只看該作者
Originally posted by 法仔~ at 2006-1-5 12:49 PM


你走戀左仲有爆盟嗎:010:

爆盟仲戀大對的不就是你嗎:010:

大對的嗎:010:

仲會係 PINK 色嗎:010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
11174 
帖子
25263 
積分
22983 
Good
74  
註冊時間
02-9-23 
在線時間
3266 小時 
65651#
發表於 06-1-5 01:12 PM |只看該作者
小左佢了 :010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
11174 
帖子
25263 
積分
22983 
Good
74  
註冊時間
02-9-23 
在線時間
3266 小時 
65652#
發表於 06-1-5 01:14 PM |只看該作者
去片 PLS ~~~~~~~~~~~:010:

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
276483 
帖子
4180 
積分
3803 
Good
3  
註冊時間
04-10-4 
在線時間
2773 小時 
65653#
發表於 06-1-5 01:13 PM |只看該作者
Originally posted by 令女Creamy at 2006-1-5 12:41 PM


會奸梨樹嗎:010:

知梨成日啜人地奶奶啦:010:

知你成日比人啜你奶奶啦:010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
11174 
帖子
25263 
積分
22983 
Good
74  
註冊時間
02-9-23 
在線時間
3266 小時 
65654#
發表於 06-1-5 01:16 PM |只看該作者
食飯先 :010:  茄子味攪事 PLS :010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
11174 
帖子
25263 
積分
22983 
Good
74  
註冊時間
02-9-23 
在線時間
3266 小時 
65655#
發表於 06-1-5 01:17 PM |只看該作者
Originally posted by 火山之子 at 2006-1-5 11:43 AM

知你成日比人啜你奶奶啦:010:

火屎一係唔黎 :010: 一黎就攪事嗎 :010:

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
276483 
帖子
4180 
積分
3803 
Good
3  
註冊時間
04-10-4 
在線時間
2773 小時 
65656#
發表於 06-1-5 01:15 PM |只看該作者
Originally posted by 渣古 at 2006-1-5 01:16 PM
食飯先 :010:  茄子味攪事 PLS :010:

等我來睇住個場啦:010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
210513 
帖子
6120 
積分
4120 
Good
61  
註冊時間
04-6-17 
在線時間
4075 小時 
65657#
發表於 06-1-5 02:00 PM |只看該作者
Originally posted by Oo幻芝oO at 2006-1-5 10:02 AM
hi all :010:

本身個早餐我係飲凍戀茶:010:

點知黎左杯熱戀茶都算:010:

但飲左第一啖 完來走左甜:010:

我需要報警嗎:010:



1. 只雖要加糖加冰就變返凍o茶啦....

2. 甘做仲慳左兩蚊tim...

3.  以上兩樣都唔做就燒人間舖凶狠嗎...




Hi~all

1Xtalk回左post 比寶藥黨了~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
263188 
帖子
12276 
積分
9267 
Good
68  
註冊時間
04-9-14 
在線時間
4487 小時 
65658#
發表於 06-1-5 02:07 PM |只看該作者
個個都咁快手做野嗎:010::010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
210513 
帖子
6120 
積分
4120 
Good
61  
註冊時間
04-6-17 
在線時間
4075 小時 
65659#
發表於 06-1-5 02:18 PM |只看該作者
Originally posted by ~火爆神童~ at 2006-1-5 02:07 PM
個個都咁快手做野嗎:010::010:



仲比我見到小蚊係果邊天天回第d post tim~:010:

原帖由 小凝香 於 2006-1-5 01:24 PM 發表

你似多d-.-........



不摘手段的人...就算贏了世界又如何~:010:

[ Last edited by 傻瓜~恐龍 on 2006-1-5 at 02:21 PM ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
310908 
帖子
14176 
積分
11335 
Good
0  
註冊時間
04-11-25 
在線時間
1978 小時 
65660#
發表於 06-1-5 02:51 PM |只看該作者
Originally posted by 傻瓜~恐龍 at 2006-1-5 02:18 PM



仲比我見到小蚊係果邊天天回第d post tim~:010:




不摘手段的人...就算贏了世界又如何~:010:


講得o岩~贏到世界失左人心~ 得不償失.....
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-25 08:29 AM , Processed in 0.698282 second(s), 12 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.