2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 天外Online 家族頻道 天世爆盟@2000FUN第一POST :010:
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 渣古
go

天世爆盟@2000FUN第一POST :010: [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
210513 
帖子
6120 
積分
4120 
Good
61  
註冊時間
04-6-17 
在線時間
4075 小時 
73541#
發表於 06-3-30 10:13 AM |只看該作者
[quote]Originally posted by way. at 2006-3-30 09:48 AM
火仔
你有冇玩緊封測??
唔見你

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
210513 
帖子
6120 
積分
4120 
Good
61  
註冊時間
04-6-17 
在線時間
4075 小時 
73542#
發表於 06-3-30 10:15 AM |只看該作者
Originally posted by 渣古 at 2006-3-30 10:13 AM


咁即係沒計傾嗎 :010:

要我上謝偉進度告你唔請食飯嗎 :010:




上法庭既時候...股股要好似佢甘著條底富係面嗎:010:



hihi~all:010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
331206 
帖子
17056 
積分
14126 
Good
147  
註冊時間
05-1-6 
在線時間
3144 小時 
73543#
發表於 06-3-30 10:18 AM |只看該作者
Originally posted by 渣古 at 2006-3-30 10:10 AM


OR 食排毒美淫寶嗎 :010:

排清淫水身體好嗎:010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
240055 
帖子
15753 
積分
1754 
Good
12  
註冊時間
04-8-6 
在線時間
2685 小時 
73544#
發表於 06-3-30 10:15 AM |只看該作者
Originally posted by 令女Creamy at 2006-3-30 10:12 AM



聽日都未出量~

去完旅行洗左咁多錢

冰有錢請喎

下個月先啦:cry:


又拖嗎:010:

下次你仲會蒲頭嗎:010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
331206 
帖子
17056 
積分
14126 
Good
147  
註冊時間
05-1-6 
在線時間
3144 小時 
73545#
發表於 06-3-30 10:20 AM |只看該作者
Originally posted by 令女Creamy at 2006-3-30 10:08 AM



白飯都會係黑色嗎:010:

果D係黑糯米飯嗎:010:

:010::010::010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
310908 
帖子
14176 
積分
11335 
Good
0  
註冊時間
04-11-25 
在線時間
1978 小時 
73546#
發表於 06-3-30 10:18 AM |只看該作者
Originally posted by 傻瓜~恐龍 at 2006-3-30 10:15 AM




上法庭既時候...股股要好似佢甘著條底富係面嗎:010:



hihi~all:010:


爆雪妹妹早丫~:)3:)3:)3

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
331206 
帖子
17056 
積分
14126 
Good
147  
註冊時間
05-1-6 
在線時間
3144 小時 
73547#
發表於 06-3-30 10:21 AM |只看該作者
Originally posted by 法仔~ at 2006-3-30 10:15 AM


又拖嗎:010:

下次你仲會蒲頭嗎:010:

即係走得了嗎:010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
210513 
帖子
6120 
積分
4120 
Good
61  
註冊時間
04-6-17 
在線時間
4075 小時 
73548#
發表於 06-3-30 10:19 AM |只看該作者
Originally posted by 令女Creamy at 2006-3-30 10:18 AM


爆雪妹妹早丫~:)3:)3:)3



姐姐早丫:)3:)3:)3:)3

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
331206 
帖子
17056 
積分
14126 
Good
147  
註冊時間
05-1-6 
在線時間
3144 小時 
73549#
發表於 06-3-30 10:22 AM |只看該作者
Originally posted by 傻瓜~恐龍 at 2006-3-30 10:13 AM


way都唔見你既...


我有條lv14既頸鍊比你用丫...

我打左3條喔=.=v

琴晚超眼訓:010:

拿拿林升埋 14 之後就訓左喇:010:

2 招技都玩到 2層了:010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
210513 
帖子
6120 
積分
4120 
Good
61  
註冊時間
04-6-17 
在線時間
4075 小時 
73550#
發表於 06-3-30 10:20 AM |只看該作者
Originally posted by ~火爆神童~ at 2006-3-30 10:05 AM

會同不死鳥一樣色嗎:010:



爆爆....


我隻3娘有572防啦....


我將20防卡沖到80防呀=.=v

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
263188 
帖子
12276 
積分
9267 
Good
68  
註冊時間
04-9-14 
在線時間
4487 小時 
73551#
發表於 06-3-30 10:25 AM |只看該作者
Originally posted by 傻瓜~恐龍 at 2006-3-30 10:20 AM



爆爆....


我隻3娘有572防啦....


我將20防卡沖到80防呀=.=v

@@.


仲唔快d沖埋個2張借俾我用嗎:cry:





我張36體沖6次衰左4次




依家都47體=.= 

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
210513 
帖子
6120 
積分
4120 
Good
61  
註冊時間
04-6-17 
在線時間
4075 小時 
73552#
發表於 06-3-30 10:23 AM |只看該作者
Originally posted by 煙之火仔 at 2006-3-30 10:22 AM

琴晚超眼訓:010:

拿拿林升埋 14 之後就訓左喇:010:

2 招技都玩到 2層了:010:



我1蕉2層...

有1蕉就2...

仲有1蕉有半層...



出蕉要丫丫丫丫丫丫丫丫丫叫的說:010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
263188 
帖子
12276 
積分
9267 
Good
68  
註冊時間
04-9-14 
在線時間
4487 小時 
73553#
發表於 06-3-30 10:26 AM |只看該作者
Originally posted by 煙之火仔 at 2006-3-30 10:22 AM

琴晚超眼訓:010:

拿拿林升埋 14 之後就訓左喇:010:

2 招技都玩到 2層了:010:

好似好好玩咁-.-












琴日改版都幾失望,我諗過一排我來搵你地 ”吸”:010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
11174 
帖子
25263 
積分
22983 
Good
74  
註冊時間
02-9-23 
在線時間
3266 小時 
73554#
發表於 06-3-30 10:26 AM |只看該作者
Originally posted by 煙之火仔 at 2006-3-30 08:51 AM

即係走得了嗎:010:

又使出逃之夭夭呢一招嗎 :010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
331206 
帖子
17056 
積分
14126 
Good
147  
註冊時間
05-1-6 
在線時間
3144 小時 
73555#
發表於 06-3-30 10:35 AM |只看該作者
Originally posted by 傻瓜~恐龍 at 2006-3-30 10:23 AM



我1蕉2層...

有1蕉就2...

仲有1蕉有半層...



出蕉要丫丫丫丫丫丫丫丫丫叫的說:010:

又係度亂叫嗎:010:

等我地 lv 16 轉埋 eq 就可以轉場升:010:

可以直沖 lv 21:010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
278224 
帖子
13437 
積分
10107 
Good
3  
註冊時間
04-10-7 
在線時間
2269 小時 
73556#
發表於 06-3-30 10:39 AM |只看該作者
喂喂喂....有無人????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
331206 
帖子
17056 
積分
14126 
Good
147  
註冊時間
05-1-6 
在線時間
3144 小時 
73557#
發表於 06-3-30 10:40 AM |只看該作者
Originally posted by ~火爆神童~ at 2006-3-30 10:26 AM

好似好好玩咁-.-












琴日改版都幾失望,我諗過一排我來搵你地 ”吸”:010:

你玩過未先:010:??

而家封測緊:010:

你上黎玩下起碼知道點樣升~點樣加點~加技能點:010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
263188 
帖子
12276 
積分
9267 
Good
68  
註冊時間
04-9-14 
在線時間
4487 小時 
73558#
發表於 06-3-30 10:39 AM |只看該作者
Originally posted by 煙之火仔 at 2006-3-30 10:40 AM

你玩過未先:010:??

而家封測緊:010:

你上黎玩下起碼知道點樣升~點樣加點~加技能點:010:

連game都未dl的說:010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
331206 
帖子
17056 
積分
14126 
Good
147  
註冊時間
05-1-6 
在線時間
3144 小時 
73559#
發表於 06-3-30 10:43 AM |只看該作者
Originally posted by M&m﹏軒* at 2006-3-30 10:39 AM
喂喂喂....有無人????

得茄子而已:010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
278224 
帖子
13437 
積分
10107 
Good
3  
註冊時間
04-10-7 
在線時間
2269 小時 
73560#
發表於 06-3-30 10:44 AM |只看該作者
fuck off 無人理我的嗎:010:
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-24 11:03 AM , Processed in 0.040911 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.