2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 足球討論區 〔賭波,馬大聯盟〕所有關於賭波賭馬既,都響依樹講 ...
返回列表 發新帖 回覆
查看: 1085301|回覆: 14
go

〔賭波,馬大聯盟〕所有關於賭波賭馬既,都響依樹講 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
52689 
帖子
13380 
積分
9940 
Good
0  
註冊時間
03-2-13 
在線時間
1735 小時 
1#
發表於 03-10-5 01:24 PM |顯示全部帖子 |倒序瀏覽 |打印
請各位賭波既會員,響依個 Post 裹面講,已方便各位,如有會員再另外開 Post,就會 Lock 左佢....大概係gum啦

[ Last edited by Alex* on 2005-3-26 at 12:51 AM ]

香港戒賭中心  http://www.hkgamblers-recovery.org/

[ 本帖最後由 苦月明 於 2008-7-6 03:00 AM 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
52689 
帖子
13380 
積分
9940 
Good
0  
註冊時間
03-2-13 
在線時間
1735 小時 
2#
發表於 03-10-5 01:48 PM |顯示全部帖子
Originally posted by 旭旭日~~ at 2003-10-5 01:32 PM:
Alex決定左唔開子版喇~?

你地唔係話開post 咩

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
52689 
帖子
13380 
積分
9940 
Good
0  
註冊時間
03-2-13 
在線時間
1735 小時 
3#
發表於 03-10-19 11:23 AM |顯示全部帖子
氣氛幾好wor~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
52689 
帖子
13380 
積分
9940 
Good
0  
註冊時間
03-2-13 
在線時間
1735 小時 
4#
發表於 04-1-21 12:28 AM |顯示全部帖子
我老豆Friend....買6串1,頭5開過曬...
                     差車仔果場(我估)...和左...
                     無左100萬...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
52689 
帖子
13380 
積分
9940 
Good
0  
註冊時間
03-2-13 
在線時間
1735 小時 
5#
發表於 04-3-17 09:23 PM |顯示全部帖子
大家 有無D咩心水呀...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
52689 
帖子
13380 
積分
9940 
Good
0  
註冊時間
03-2-13 
在線時間
1735 小時 
6#
發表於 04-3-19 10:30 AM |顯示全部帖子
Originally posted by 陳永仁 at 2004-3-18 02:06 AM:
今晚內幕
西盃
皇家馬德里(中) 讓一球 薩拉戈薩
重鎚薩拉戈薩$10000

有大艇放風命中9成


葡盃
賓菲加(主) 讓球半 比蘭倫斯
細注賓菲加$2000

咁準既你

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
52689 
帖子
13380 
積分
9940 
Good
0  
註冊時間
03-2-13 
在線時間
1735 小時 
7#
發表於 04-3-19 10:42 AM |顯示全部帖子
Originally posted by 陳永仁 at 2004-3-18 02:06 AM:
今晚內幕
西盃
皇家馬德里(中) 讓一球 薩拉戈薩
重鎚薩拉戈薩$10000

有大艇放風命中9成


葡盃
賓菲加(主) 讓球半 比蘭倫斯
細注賓菲加$2000

星期5,6,日...
有無D咩心水呀??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
52689 
帖子
13380 
積分
9940 
Good
0  
註冊時間
03-2-13 
在線時間
1735 小時 
8#
發表於 04-3-19 11:24 AM |顯示全部帖子
Originally posted by 官中人 at 2004-3-19 10:50 AM:


仁哥要差唔多開波先有料出
不過我會等佢

咁我點買...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
52689 
帖子
13380 
積分
9940 
Good
0  
註冊時間
03-2-13 
在線時間
1735 小時 
9#
發表於 04-8-30 12:01 AM |顯示全部帖子
有無人可以教下我點畫張Ball非??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
52689 
帖子
13380 
積分
9940 
Good
0  
註冊時間
03-2-13 
在線時間
1735 小時 
10#
發表於 04-9-19 06:02 PM |顯示全部帖子
車路士 3.45  X 巴塞隆拿  2.05  X 祖雲達斯 1.25
覺得點??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
52689 
帖子
13380 
積分
9940 
Good
0  
註冊時間
03-2-13 
在線時間
1735 小時 
11#
發表於 04-9-19 06:46 PM |顯示全部帖子
Originally posted by EIKICHI at 2004-9-19 06:32 PM:

車仔個場都幾難下-.-

難咩??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
52689 
帖子
13380 
積分
9940 
Good
0  
註冊時間
03-2-13 
在線時間
1735 小時 
12#
發表於 04-10-27 04:16 PM |顯示全部帖子
國米,亞仙奴,AC 3串1
覺得點??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
52689 
帖子
13380 
積分
9940 
Good
0  
註冊時間
03-2-13 
在線時間
1735 小時 
13#
發表於 04-11-2 08:21 PM |顯示全部帖子
Inter X 車仔 X 呀仙奴 ... 3串1

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
52689 
帖子
13380 
積分
9940 
Good
0  
註冊時間
03-2-13 
在線時間
1735 小時 
14#
發表於 04-11-2 08:27 PM |顯示全部帖子
Originally posted by 『笨古古』 at 2004-11-2 08:23 PM:

又多個捧車仔

做咩笑...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
52689 
帖子
13380 
積分
9940 
Good
0  
註冊時間
03-2-13 
在線時間
1735 小時 
15#
發表於 04-11-2 09:01 PM |顯示全部帖子
Originally posted by crazyivan at 2004-11-2 08:32 PM:

哈哈~佢地一定萬萬估唔到車仔既秘密^^:D5:D5
/)/)/)/)

油王有份呀麻...
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-24 03:08 PM , Processed in 0.068944 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.