2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 群俠論壇 [原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 小象幫幫
go

[原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版   [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
30992 
帖子
5079 
積分
4447 
Good
0  
註冊時間
02-5-1 
在線時間
2608 小時 
17001#
發表於 05-1-23 07:09 PM |只看該作者
Originally posted by iceriver at 2005-1-23 06:42 PM:

MAN2對肥miu好嚴格

我令好多人失望

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
17002#
發表於 05-1-23 08:05 PM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-23 05:20 PM:


原來man2同我既生日咁近架 =.=

但係你地兩個既年紀就一d都唔近啦-.-v

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
17003#
發表於 05-1-23 08:43 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-1-23 08:05 PM:

但係你地兩個既年紀就一d都唔近啦-.-v


我又係細左d既 =.="

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
17004#
發表於 05-1-23 09:06 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-21 19:38:

你去死啦,看你唔起



太遲鳥-3-


Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-21 23:12:


果然係呢個topic先引到你呢個目標人物出黎=.=



wakakakakakakakakakakakakakakakaka/)/)/)


Originally posted by 小丹兒 at 2005-1-22 01:02:
唔知男男睇完之前幾個post會唔會無言呢=﹏=



男既有〔凸〕
女既有〔

[ Last edited by 書二笨雀 on 2005-1-23 at 09:10 PM ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
17005#
發表於 05-1-23 09:08 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-1-22 21:01:
地點 : 北角某一個地方=.=
時間 : 二零零五年二月二十日 -- 約晚上7時
集合地點 : T.B.A
人物 : T.B.A
食飯前會有咩活動 : T.B.A.
食飯後會有咩活動 : 應該冇, 因為第二日要返工-.-

有意參加者, 歡迎向 ...


收到

Originally posted by 逆子馬 at 2005-1-23 00:20:


如果去夜總會應該好多人去XD~~~



你請@___@?


Originally posted by 極武法仔^-^ at 2005-1-23 14:40:


報名-.- 但 T B A 係乜...北角 超檸遠既地方.....


T.B.A. = To be advise
稍後通豬

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
17006#
發表於 05-1-23 09:09 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-23 16:15:

呢日是我生日@.@

高考都快到了.........



咁岩啦~ 果晚你都出黎
我地可以慳返攪小次 XDDDDDDDDDDDD~~~

Originally posted by 肥miu at 2005-1-23 19:09:

我令好多人失望



無D咁既事
起碼我無/)/)/)


Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-23 20:43:


我又係細左d既 =.="


那一部件?

星期六又有波踢WOW
好似係11點
地點未豬

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17007#
發表於 05-1-23 09:44 PM |只看該作者
北角真係好遠-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
17008#
發表於 05-1-23 10:07 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-1-23 09:44 PM:
北角真係好遠-.-


我都未嫌啦 \=.=/
果度d野唔錯架

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
17009#
發表於 05-1-23 10:08 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-23 09:09 PM:

星期六又有波踢WOW
好似係11點
地點未豬


波者
踢也

除非被老婆阻止 =.="

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
17010#
發表於 05-1-24 12:52 AM |只看該作者
Originally posted by 肥miu at 2005-1-23 07:09 PM:

我令好多人失望

算啦, 唔好話咩令唔令人失望, 你問下自己, 自己過唔過到自己果關先?
你之前點樣驚repeat 唔到, 點樣話今年要發奮你仲記唔記得-.-?
有時d野, 唔係對人, 係對自己都要有交代-.-
因為呢d野唔係其他人要求你做, 係你自己要做, 所以你對唔住既人~
係你自己, 唔係我地-.-

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
17011#
發表於 05-1-24 01:21 AM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-23 04:15 PM:

呢日是我生日@.@

高考都快到了.........

敏兒原來那天是你生日, 真抱歉=.=忘記了=.=好在呢家知都唔遲~o~/
如果敏兒可以能夠撥空出席就真係非常好啦, 因為我地極武好似好少兩個人一齊攪生日會~
不過如果你要溫書都冇法啦, 高考要緊唷>.<

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
50697 
帖子
2412 
積分
2244 
Good
0  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
136 小時 
17012#
發表於 05-1-24 02:43 AM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-23 16:17:

你死得未姊,溫書溫成點,if真的唔想讀,now好退學了,唔好浪費屋企人的錢


-.-"...敏兒 呢句說話過激了...if 有人咁同我講 我真係會嬲嬲地

-.-激脹法用錯都會有反效果.....

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
50697 
帖子
2412 
積分
2244 
Good
0  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
136 小時 
17013#
發表於 05-1-24 02:44 AM |只看該作者
Originally posted by 肥miu at 2005-1-23 19:09:

我令好多人失望


-.-讀唔成書唔洗死既...努力d咪得嚕

-.-你睇我..咪咁灰呢 baby

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
50697 
帖子
2412 
積分
2244 
Good
0  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
136 小時 
17014#
發表於 05-1-24 02:45 AM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-23 21:08:



T.B.A. = To be advise
稍後通豬


-.-英文差 唔好意思 唔該哂~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
17015#
發表於 05-1-24 09:57 AM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-23 01:52 AM:


就係引左你舊魚1黎 =.=

-.-?魚類物體.....唔通係海馬XDDDDD

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17016#
發表於 05-1-24 10:01 AM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-23 17:20:


原來man2同我既生日咁近架 =.=

但年紀差成半=,=

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17017#
發表於 05-1-24 10:02 AM |只看該作者
Originally posted by 肥miu at 2005-1-23 19:09:

我令好多人失望

你知就好-.-

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17018#
發表於 05-1-24 10:04 AM |只看該作者
Originally posted by 極武法仔^-^ at 2005-1-24 02:44:


-.-讀唔成書唔洗死既...努力d咪得嚕

-.-你睇我..咪咁灰呢 baby

法法你點同=.=你比miu識唸好多=.=

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17019#
發表於 05-1-24 10:24 AM |只看該作者
Originally posted by 極武法仔^-^ at 2005-1-24 02:43:


-.-"...敏兒 呢句說話過激了...if 有人咁同我講 我真係會嬲嬲地

-.-激脹法用錯都會有反效果.....

敏兒都係為miu好者~.~不過miu反正都唔聽lor咪由佢lor所謂事不關己,己不勞心做朋友做到咁算係咁la:ma1::ma1:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
17020#
發表於 05-1-24 10:51 AM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-23 08:43 PM:


我又係細左d既 =.="

-.- 根據人愈老膽愈細既定論, 你個膽就細左D XDDD
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-23 05:36 PM , Processed in 0.066140 second(s), 10 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.