2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 群俠論壇 [原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 小象幫幫
go

[原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版   [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17021#
發表於 05-1-24 11:21 AM |只看該作者
Originally posted by 小劍仙-︿- at 2005-1-24 10:51:

-.- 根據人愈老膽愈細既定論, 你個膽就細左D XDDD

係GA咩-,.-?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
17022#
發表於 05-1-24 11:48 AM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-24 11:21 AM:

係GA咩-,.-?

人大左, 人生經驗多左, D危險野都唔會去做.咪即係膽細左LOR~~-.-

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17023#
發表於 05-1-24 03:33 PM |只看該作者
Originally posted by 極武法仔^-^ at 2005-1-24 02:43 AM:


-.-"...敏兒 呢句說話過激了...if 有人咁同我講 我真係會嬲嬲地
-.-激脹法用錯都會有反效果.....

都係有少少過激的...
不過一定唔會有人咁樣同你講野......你生性好多

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17024#
發表於 05-1-24 03:36 PM |只看該作者
Originally posted by 極武法仔^-^ at 2005-1-24 02:44 AM:
-.-讀唔成書唔洗死既...努力d咪得嚕
-.-你睇我..咪咁灰呢 baby

讀書唔成唔會死,唔肯面對現實先是....
做人不是對其他人有責任,而是要對自己有責任有承擔...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
29385 
帖子
4780 
積分
2895 
Good
7  
註冊時間
02-3-14 
在線時間
3272 小時 
17025#
發表於 05-1-24 04:12 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-24 10:24 AM:

敏兒都係為miu好者~.~不過miu反正都唔聽lor咪由佢lor所謂事不關己,己不勞心做朋友做到咁算係咁la:ma1::ma1:

man2 有d似miu 阿媽-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17026#
發表於 05-1-24 04:48 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-1-24 12:52 AM:

算啦, 唔好話咩令唔令人失望, 你問下自己, 自己過唔過到自己果關先?
你之前點樣驚repeat 唔到, 點樣話今年要發奮你仲記唔記得-.-?
有時d野, 唔係對人, 係對自己都要有交代-.-
因為呢d野唔係其他人要求你做, ...


咁你過唔過到自己果關-.-?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
17027#
發表於 05-1-24 04:56 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-1-24 04:48 PM:


咁你過唔過到自己果關-.-?

-.- 佢亞頭都讚佢工作表現, 我諗同小丹果關既距離仲有好遠.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
17028#
發表於 05-1-24 06:16 PM |只看該作者
今年有人工加...........加幾百 =.=
分左d花紅....得萬幾........shit =.="

結論:白果的一年

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
17029#
發表於 05-1-24 06:19 PM |只看該作者
你不可挑戰神

我:......睇波先 =.=v
某神:呵呵, 紐卡素加油
我:0:1 now
某神:又如何, 場波仲未完 (當時下半場岩岩開始)
我:有你既祝福, 阿仙奴唔想羸都幾難

結論:有燈神, 冇窮人

[ Last edited by 春卷龍 on 2005-1-24 at 06:23 PM ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
17030#
發表於 05-1-24 06:47 PM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-23 22:08:


波者
踢也

除非被老婆阻止 =.="



預你先
收齊資料再電你

Originally posted by 極武法仔^-^ at 2005-1-24 02:45:


-.-英文差 唔好意思 唔該哂~



你是惠康/)

Originally posted by 神經 at 2005-1-24 16:48:


咁你過唔過到自己果關-.-?



她的門檻可是很高大的8)

Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-24 18:16:
今年有人工加...........加幾百 =.=
分左d花紅....得萬幾........shit =.="

結論:白果的一年



有人工加仲想點??
:kill::kill:
:band::band:

Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-24 18:19:
你不可挑戰神

我:......睇波先 =.=v
某神:呵呵, 紐卡素加油
我:0:1 now
某神:又如何, 場波仲未完 (當時下半場岩岩開始)
我:有你既祝福, 阿仙奴唔想羸都幾難

結論:有燈神, 冇窮人

[  ...



下半場多得基雲
唔係炒左紐卡素啦~~~

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17031#
發表於 05-1-24 07:54 PM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-24 18:16:
今年有人工加...........加幾百 =.=
分左d花紅....得萬幾........shit =.="

結論:白果的一年

有人工+=.="有花紅分=.=".......借問聲你仲想點=.=".................

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17032#
發表於 05-1-24 07:56 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-24 15:36:

讀書唔成唔會死,唔肯面對現實先是....
做人不是對其他人有責任,而是要對自己有責任有承擔...

miu就是好例子=.=

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
17033#
發表於 05-1-24 08:07 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-24 07:54 PM:

有人工+=.="有花紅分=.=".......借問聲你仲想點=.=".................


我仍是無產階級 =.=

你呢d有屋有樓有仔有佬既人係唔明架喇 >.<

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
17034#
發表於 05-1-24 08:13 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-24 06:47 PM:

預你先
收齊資料再電你

有人工加仲想點??
:kill::kill:
:band::band:

下半場多得基雲 ...



踢波唔夠人出聲, 我有人多ar

我既底薪真係好低, +左都係免稅人士 =.=

加上燈神, 阿仙奴如有神助
『誰說不可不信邪~~』

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17035#
發表於 05-1-24 08:47 PM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-24 06:16 PM:
今年有人工加...........加幾百 =.=
分左d花紅....得萬幾........shit =.="

結論:白果的一年


有萬幾蚊花紅都shit-.-""""

我得幾千花紅ja-.-....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17036#
發表於 05-1-24 08:50 PM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-24 08:07 PM:


我仍是無產階級 =.=

你呢d有屋有樓有仔有佬既人係唔明架喇 >.<


我先係無產階級-.-""

你呢d有女既人係唔明架喇>.<

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17037#
發表於 05-1-24 09:08 PM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-24 20:07:


我仍是無產階級 =.=

你呢d有屋有樓有仔有佬既人係唔明架喇 >.<

=,=希望左明天ma\=,=/你比d心雞都有e日ga\~o~/

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17038#
發表於 05-1-24 09:10 PM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-24 20:13:



踢波唔夠人出聲, 我有人多ar

我既底薪真係好低, +左都係免稅人士 =.=

加上燈神, 阿仙奴如有神助
『誰說不可不信邪~~』

春春做咩工ga

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17039#
發表於 05-1-24 09:10 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-1-24 20:47:


有萬幾蚊花紅都shit-.-""""

我得幾千花紅ja-.-....

幾千都好la=,=

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
17040#
發表於 05-1-24 09:36 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-1-24 08:47 PM:


有萬幾蚊花紅都shit-.-""""

我得幾千花紅ja-.-....


你.....呢d係受薪董事ma
點可以同我d small potato比
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-23 05:36 PM , Processed in 0.156020 second(s), 10 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.