2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 群俠論壇 [原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 小象幫幫
go

[原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版   [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17081#
發表於 05-1-26 05:33 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-26 04:00 PM:


點會呢-.-?
我預左點心請我食飯作保償的
XDDDDDDDDDDDDDDD



尋日有報導指
遲下仲會CUT 多6間英中 變為中中
而家教統局班仆雞好明顯係想推低整個教育質素

講真句,係香港有錢既唔該送自已 ...

改得咁過癮....應該禁止教統局的人ge家眷出外留學...既然他們覺得自己的教改是好的話,應該坐言起行,以行動表示---留在香港升學以示支持

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
17082#
發表於 05-1-26 05:49 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-26 11:46 AM:

日期        :星期六(29 Jan.,2005)
時間        :早上10:45分(11:00開波)
地點        :樂富摩士人造草(即係你早走又未俾 ...


好 =.="
我會準時11:10分到
XDD
講真, 夠唔夠人先?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
17083#
發表於 05-1-26 06:12 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-26 17:33:

改得咁過癮....應該禁止教統局的人ge家眷出外留學...既然他們覺得自己的教改是好的話,應該坐言起行,以行動表示---留在香港升學以示支持



班友點會咁蠢
佢地實有計令自已仔女出國留學的-3-


Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-26 17:49:


好 =.="
我會準時11:10分到
XDD
講真, 夠唔夠人先?



好=.=
即係唔駛係地鐵等你?

夠人掛
唔夠咪大家走多兩步LAW~~
XDDDDDDDDDDDD

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17084#
發表於 05-1-26 06:39 PM |只看該作者
原本星期六想拿部monitor去整........點知要返學/o\
間野開9:00-1:00
但我10點半要回校....即是今個星期六唔可以訓耐的

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17085#
發表於 05-1-26 06:43 PM |只看該作者
田亮被擯出國家跳水隊
1月 26日 星期三 15:40 更新

有「跳水王子」美譽的國家一級運動員田亮(相關新聞 - 網站),因為違反隊規,屢教不改,被開除出國家隊,調回陝西隊。

官方新華社今日中午以快訊形式報道,國家體育總局游泳運動管理中心主任李樺宣布,田亮不再是國家跳水隊隊員。

內地傳媒報道,10月份國家跳水隊進入集訓,田亮提出身體疲勞,請假半年以調整身體。國家跳水隊考慮到具體情況批准了他的申請。但田亮在此期間,過多地參加了商業活動,其中一些活動事先並沒有徵得游泳中心的同意。

李樺表示,在做出除名決定前,中心已找田亮進行了談話,但是田亮對違反體育總局規定,違反隊規隊紀認識不深。

游泳管理中心認為田亮作為名人,對自己要求不嚴,在社會當中產生了不小的負面影響。此外,田亮私自與其他公司簽約,違反了總局相關規定,經游泳中心多次勸告仍屢教不改,並且沒有認識到自己的錯誤。游泳中心因此在今天正式作出了將田亮開除出國家隊的決定。

田亮參與跳水運動已經18年,是兩屆奧運金牌得主。他去年在雅典奧運會贏得雙人10米高台跳水金牌,但10米單人高台輸給了隊友胡佳。

在雅典奧運會之後,田亮人氣急升。國家金牌運動員來港匯演時,他與隊友郭晶晶(相關新聞 - 網站)及另一名田徑隊員劉翔成為全場焦點,田亮亦因此成為本港娛樂圈老板羅致的對象。

田亮日前從香港擔任完「十大中文金曲」的頒獎嘉賓返回北京後,他委託陝西方面向國家跳水隊求情,希望可以爭取早日歸隊。


田亮算唔算抵死呢?

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17086#
發表於 05-1-26 08:28 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-26 17:33:

改得咁過癮....應該禁止教統局的人ge家眷出外留學...既然他們覺得自己的教改是好的話,應該坐言起行,以行動表示---留在香港升學以示支持

我都好憎佢地改完又改完全唔唸下家長同學生GA感受

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17087#
發表於 05-1-26 08:30 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-26 18:39:
原本星期六想拿部monitor去整........點知要返學/o\
間野開9:00-1:00
但我10點半要回校....即是今個星期六唔可以訓耐的

放學回家午睡LOR:P2

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17088#
發表於 05-1-26 08:35 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-26 18:43:
田亮被擯出國家跳水隊
1月 26日 星期三 15:40 更新

有「跳水王子」美譽的國家一級運動員田亮(相關新聞 - 網站),因為違反隊規,屢教不改,被開除出國家隊,調回陝西隊。

官方新華社今日中午以快訊 ...

如果以個人利益黎講~佢選E條路係岩~有邊個唔想搵多D$$同定人過好生活woo佢繼續跳水最多拎多1,2個金牌就玩完lor~e+搵真銀woo.....我覺得佢咁做冇咩唔妥~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
29385 
帖子
4780 
積分
2895 
Good
7  
註冊時間
02-3-14 
在線時間
3272 小時 
17089#
發表於 05-1-26 08:55 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-26 06:43 PM:
田亮被擯出國家跳水隊
1月 26日 星期三 15:40 更新

有「跳水王子」美譽的國家一級運動員田亮(相關新聞 - 網站),因為違反隊規,屢教不改,被開除出國家隊,調回陝西隊。

官方新華社今日中午以快訊 ...

-.-講大話果方面抵死-.-

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17090#
發表於 05-1-26 11:18 PM |只看該作者
To miu:
你今年會唔會去謝師宴........?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
30992 
帖子
5079 
積分
4447 
Good
0  
註冊時間
02-5-1 
在線時間
2608 小時 
17091#
發表於 05-1-26 11:35 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-26 11:18 PM:
To miu:
你今年會唔會去謝師宴........?

去ar~=.=
不過考完知道自己中招既話會自動消失~
徵求電腦高手 幫我做e-BOOK
我唔得閒做-.-
溫緊phy chem bio econ eng chin maths 
cit -.-!!!!!!!!!!!!!!!!!
重金!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唔該:D3 

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17092#
發表於 05-1-27 12:45 AM |只看該作者
Originally posted by 肥miu at 2005-1-26 11:35 PM:

去ar~=.=
不過考完知道自己中招既話會自動消失~
徵求電腦高手 幫我做e-BOOK
我唔得閒做-.-
溫緊phy chem bio econ eng  ...

做pass paper啦
唔好只掛住溫書.........

我想緊去唔去好,1月31日要交回條答覆....
唔多想去,同的人又不是真的咁熟,唔想去到扮樹,係咁坐成日.....
但唔去又好似唔多好wo........

p.s.去$400,唔去$150

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17093#
發表於 05-1-27 12:46 AM |只看該作者
你用心做,2天都做得完啦,e-book.......雖然我都仲不太明是甚麼,但會考野,難極有限啦.......

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
17094#
發表於 05-1-27 09:52 AM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-27 12:45 AM:

做pass paper啦
唔好只掛住溫書.........

我想緊去唔去好,1月31日要交回條答覆....
唔多想去,同的人又不是真的咁熟,唔想去到扮樹,係咁坐成日.....
但唔去又好似唔多好wo........

p.s.去$400,唔去$150

我覺得去會好d~~到時最多撩d男仔傾計,最好現在做定準備,睇下邊個男仔有米既,到時一個唔覺意分分鐘可以有助學金去外國讀書:ma2::ma2:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17095#
發表於 05-1-27 10:23 AM |只看該作者
Originally posted by 小劍仙-︿- at 2005-1-27 09:52 AM:

我覺得去會好d~~到時最多撩d男仔傾計,最好現在做定準備,睇下邊個男仔有米既,到時一個唔覺意分分鐘可以有助學金去外國讀書:ma2::ma2:


你係咪暗示自己想助man2升學-.-?

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
17096#
發表於 05-1-27 10:26 AM |只看該作者
好眼訓呀=.=今日又好似凍左少少啦, 大家記得添衣啦~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
17097#
發表於 05-1-27 11:13 AM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-1-27 10:23 AM:


你係咪暗示自己想助man2升學-.-?

有錢我都助學左自己先-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
17098#
發表於 05-1-27 11:42 AM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-1-27 10:26 AM:
好眼訓呀=.=今日又好似凍左少少啦, 大家記得添衣啦~


你日日都眼訓架啦 =.=

去痾個k lor, 你慣架

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
17099#
發表於 05-1-27 12:46 PM |只看該作者

〔新聞轉貼〕韓城改名首爾

南韓首都漢城市長李明博周三宣布,首都「Seoul」的中文
譯名「漢城」即日起「正名」為接近原音的「首爾」。他
聲稱此舉是為了符合「國際社會的共同認識與國際慣例」
。南韓政府將透過外交管道,向中國等漢字文化圈國家及
地區正式要求使用新名稱。

李明博在市政府舉行的記者會上指出,雖然世界各國使用
的語言不同,但是絕大多數國家都將「Seoul」按照與英文
標記相似的發音來稱呼。例如,中國人將美國的Washington
稱為華盛頓、英國的London稱為倫敦、俄羅斯的Moscow
稱為莫斯科等,按照與這些國家的固有發音接近的音節來
標記,但只有Seoul 仍按照古代名稱將之稱為漢城。隨

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
17100#
發表於 05-1-27 12:49 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-26 18:39:
原本星期六想拿部monitor去整........點知要返學/o\
間野開9:00-1:00
但我10點半要回校....即是今個星期六唔可以訓耐的



我好耐無係星期六訓得晏-0-

Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-26 18:43:
田亮被擯出國家跳水隊
1月 26日 星期三 15:40 更新

有「跳水王子」美譽的國家一級運動員田亮(相關新聞 - 網站),因為違反隊規,屢教不改,被開除出國家隊,調回陝西隊。

官方新華社今日中午以快訊 ...



唔算~ 
長遠計係中國做明星一定好搵過運動員

Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-26 20:28:

我都好憎佢地改完又改完全唔唸下家長同學生GA感受


班仆雞邊有諗
佢地當而家玩緊一場遊戲之嘛-.-

Originally posted by 肥miu at 2005-1-26 23:35:

去ar~=.=
不過考完知道自己中招既話會自動消失~
徵求電腦高手 幫我做e-BOOK
我唔得閒做-.-
溫緊phy chem bio econ eng  ...



功課都懶做-0-

Originally posted by 小丹兒 at 2005-1-27 10:26:
好眼訓呀=.=今日又好似凍左少少啦, 大家記得添衣啦~



請問 ...
你有邊日唔眼訓架@__@??
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-23 06:38 PM , Processed in 0.043663 second(s), 10 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.