- 閱讀權限
- 50
- 最後登錄
- 21-12-24
- 精華
- 1
- UID
- 23006
- 帖子
- 1967
- 積分
- 3191
- 註冊時間
- 02-11-27
- 在線時間
- 53 小時
    
- UID
- 23006
- 帖子
- 1967
- 積分
- 3191
- Good
- 0
- 註冊時間
- 02-11-27
- 在線時間
- 53 小時
|
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-27 05:17 PM:
係中國運動明星根本得個名
可以搵到幾多錢?
大把奧運金牌得主退役後生活潦倒
差D連食都有問題 ...
係中國要做運動明星
不如出黎做一個真真正正既明星好 ...
咁又未必係得個名既,生活潦倒?肯定唔係田亮先啦。
佢話入娛樂圈係為左退役後生活著想,真係無說服力的。
中國既運動員由細到大都係由國家培育,當然佢地出左好多努力汗水,但係唔同外國運動員從事體育要自己出錢出力。所以中國既運動員有咁既行為,實在係有點過橋抽板既味道....
Originally posted by 唔桔 at 2005-1-27 05:59 PM:
跟本就係國家想踢佢走=.=
香港前跳水奧運代表俞越分析得好好
1) 聞說佢私下接左D job冇上報國家, 因為一般國家係要拆賬.
2) 佢已參加左3年奧運, 下一界時佢已年齡太大
3) 跳水訓練一但定止, 想再pick u ...
我覺得俞越所講既只係以運動員既角度出發。
但係如果你試下以國家隊角度去睇件事,可能又好唔一樣。
如果一個運動員得到榮譽之後就只為自己生活著想,對整個國家隊都有壞影響。中國隊一向都會用以老帶新的方式來培養運動員,如果對老運動員要求唔嚴格,年輕一輩會有樣學樣,國家隊成績一定會下降。佢賺到錢又無同國家隊拆賬,好明顯係破壞左制度。
國家隊並唔係只訓練一個田亮,而係要訓練出一個又一個係金牌運動員,其實佢地壓力可能比運動員仲大。
又試長篇大論=.= 有咩講錯唔好見怪 |
|