2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 群俠論壇 [原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 小象幫幫
go

[原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版   [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17121#
發表於 05-1-27 10:53 PM |只看該作者
Originally posted by 肥miu at 2005-1-27 09:05 PM:

係唔係大叔話=.=?

if是大叔話的,soso應該不止話唔覺XDDDD

係了,miu,答我,幫我做個決定啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
30992 
帖子
5079 
積分
4447 
Good
0  
註冊時間
02-5-1 
在線時間
2608 小時 
17122#
發表於 05-1-27 11:09 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-27 10:53 PM:

if是大叔話的,soso應該不止話唔覺XDDDD

係了,miu,答我,幫我做個決定啦

咩決定=.=?

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17123#
發表於 05-1-28 12:12 AM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-27 12:45 AM:
我想緊去唔去好,1月31日要交回條答覆....
唔多想去,同的人又不是真的咁熟,唔想去到扮樹,係咁坐成日.....
但唔去又好似唔多好wo........

p.s.去$400,唔去$150

我仲未想到去唔去好=.=....
幫我想想啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17124#
發表於 05-1-28 07:13 AM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-28 12:12 AM:

我仲未想到去唔去好=.=....
幫我想想啦


唔想去咪唔去lor=.=

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17125#
發表於 05-1-28 08:24 AM |只看該作者
Originally posted by 肥miu at 2005-1-27 21:05:

係唔係大叔話=.=?

大叔話佢唔靚-,-

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17126#
發表於 05-1-28 08:24 AM |只看該作者
Originally posted by 肥miu at 2005-1-27 21:05:

係唔係大叔話=.=?

大叔話老婆最靚:D3:010:

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17127#
發表於 05-1-28 08:26 AM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-28 00:12:

我仲未想到去唔去好=.=....
幫我想想啦

唔多熟ga就唔好去lo:D慳番d $$

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
23006 
帖子
1967 
積分
3191 
Good
0  
註冊時間
02-11-27 
在線時間
53 小時 
17128#
發表於 05-1-28 11:16 AM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-27 05:17 PM:
係中國運動明星根本得個名
可以搵到幾多錢?
大把奧運金牌得主退役後生活潦倒
差D連食都有問題 ...

係中國要做運動明星
不如出黎做一個真真正正既明星好 ...

咁又未必係得個名既,生活潦倒?肯定唔係田亮先啦。
佢話入娛樂圈係為左退役後生活著想,真係無說服力的。
中國既運動員由細到大都係由國家培育,當然佢地出左好多努力汗水,但係唔同外國運動員從事體育要自己出錢出力。所以中國既運動員有咁既行為,實在係有點過橋抽板既味道....

Originally posted by 唔桔 at 2005-1-27 05:59 PM:


跟本就係國家想踢佢走=.=
香港前跳水奧運代表俞越分析得好好
1) 聞說佢私下接左D job冇上報國家, 因為一般國家係要拆賬.
2) 佢已參加左3年奧運, 下一界時佢已年齡太大
3) 跳水訓練一但定止, 想再pick u ...


我覺得俞越所講既只係以運動員既角度出發。
但係如果你試下以國家隊角度去睇件事,可能又好唔一樣。
如果一個運動員得到榮譽之後就只為自己生活著想,對整個國家隊都有壞影響。中國隊一向都會用以老帶新的方式來培養運動員,如果對老運動員要求唔嚴格,年輕一輩會有樣學樣,國家隊成績一定會下降。佢賺到錢又無同國家隊拆賬,好明顯係破壞左制度。
國家隊並唔係只訓練一個田亮,而係要訓練出一個又一個係金牌運動員,其實佢地壓力可能比運動員仲大。

又試長篇大論=.= 有咩講錯唔好見怪

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
17129#
發表於 05-1-28 01:49 PM |只看該作者
Originally posted by 小象幫幫 at 2005-1-28 11:16 AM:

咁又未必係得個名既,生活潦倒?肯定唔係田亮先啦。
佢話入娛樂圈係為左退役後生活著想,真係無說服力的。
中國既運動員由細到大都係由國家培育,當然佢地出左好多努力汗水,但係唔同外國運動員從事體育要自己出錢 ...


小蓉傳奇\=.=/小蓉傳奇\=.=/小蓉傳奇\=.=/小蓉傳奇\=.=/小蓉傳奇\=.=/小蓉傳奇\=.=/

留意:唔係呃:post中

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
17130#
發表於 05-1-28 03:07 PM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-28 01:49 PM:


小蓉傳奇\=.=/小蓉傳奇\=.=/小蓉傳奇\=.=/小蓉傳奇\=.=/小蓉傳奇\=.=/小蓉傳奇\=.=/

留意:唔係呃:post中

唔怪你, 你都係說出我地既心聲=.=/

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
17131#
發表於 05-1-28 05:18 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-1-27 17:18:

wakakakakak~果然係有優良傳統呀XDDDD恭喜恭喜~^^
我以前小學都攞過好兒童獎架-.-V



噢... 大劑鳥 ...

Originally posted by 小丹兒 at 2005-1-27 17:21:
呵呵~我都有野宣佈~就係我公司今年初七先啟市^^v
我返左呢到四年, 今年係第一次>.</
年年都係初四就要返工架啦>o<
呢家真係好開心耶~因為本來初四果日我係長週, ...



我都係初七先啟市-3-


Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-27 17:25:

我同叔叔都係咁睇法@.@


5^0^5

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
17132#
發表於 05-1-28 05:26 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-1-27 17:27:


而家中國運動明星已經唔同以前,得個金牌講緊都有國家同省比返成百萬.....
再加上佢繼續做運動明星,D廣告合約會陸續有來,而家大陸又唔係唔比運動員做商業活動,耐唔中接2個廣告拍點都好過呢2年搵完錢,以後冇得 ...



上面既運動員做商業活動所得既要同體委分帳的
仲係30-50%
你以為真係可以搵到好多?

再講,健康形象呢樣野唔係話企係跳水台就會有,落左台就無
如果係咁真係太膚淺鳥~~~


Originally posted by 唔桔 at 2005-1-27 17:59:


跟本就係國家想踢佢走=.=
香港前跳水奧運代表俞越分析得好好
1) 聞說佢私下接左D job冇上報國家, 因為一般國家係要拆賬.
2) 佢已參加左3年奧運, 下一界時佢已年齡太大
3) 跳水訓練一但定止, 想再pick u ...



1及2係事實
好多報紙已經有報導~~

有指體委要求田亮上繳30%利益
再學晶晶一樣公開認錯先有機會返去國家隊

Originally posted by 小象幫幫 at 2005-1-28 11:16:

咁又未必係得個名既,生活潦倒?肯定唔係田亮先啦。
佢話入娛樂圈係為左退役後生活著想,真係無說服力的。
中國既運動員由細到大都係由國家培育,當然佢地出左好多努力汗水,但係唔同外國運動員從事體育要自己出錢 ...


什麼過橋抽板?
只係大家互助互利而已
國家俾錢培訓田亮成為世界級運動員為國爭光
田亮亦同時放棄十多年青春俾返國家
何來過橋抽板?

再講
而家體委踢佢出國家隊似乎都只係錢作怪

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
17133#
發表於 05-1-28 05:42 PM |只看該作者
死啦-.-我聽日約左同事朝早八點三食早餐, 即係最好七點九前出門口,
即係七點三至七點半左右要起身=.=有少少捉虫既感覺NOW=.=

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17134#
發表於 05-1-28 07:01 PM |只看該作者
今日bb家長~我同叔叔都有去~老c贊bb好聰明~好叻~o~v但音樂方面差d=,="XDDDD不過唔緊要~O~唱歌E+野好唔閒GA JA~O~
仲有呀@,@BB好受女仔歡迎喔@O@好多女同學同佢玩@O@其中一個女同學走去BB面前好大聲咁講=.="子軒你媽咪好靚"XDDDDDDDDD(雖然唔係真~,~"不過聽到都有D開心~O~"但死人大叔話個女仔"盲"=""=死佬.....比我開心下都唔得=""=

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
17135#
發表於 05-1-28 07:07 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-28 07:01 PM:
今日bb家長~我同叔叔都有去~老c贊bb好聰明~好叻~o~v但音樂方面差d=,="XDDDD不過唔緊要~O~唱歌E+野好唔閒GA JA~O~
仲有呀@,@BB好受女仔歡迎喔@O@好多女同學同佢玩@O@其中一個女同學走去BB面前好大聲咁講=.= ...

真羡慕, 幸福的家庭, 可愛的囝囝>o<
soso你真係令人羡慕耶^3^~

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17136#
發表於 05-1-28 07:35 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-1-28 19:07:

真羡慕, 幸福的家庭, 可愛的囝囝>o<
soso你真係令人羡慕耶^3^~

~O~我相信你第日都幸福GA~O~
我唸你下次見到BB GA話~佢一定唔會好似上次咁靜~,.~佢會好多野講XDDDDE+返左學真係成個活潑晒~O~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
30992 
帖子
5079 
積分
4447 
Good
0  
註冊時間
02-5-1 
在線時間
2608 小時 
17137#
發表於 05-1-28 07:37 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-28 12:12 AM:

我仲未想到去唔去好=.=....
幫我想想啦

好玩咪去=.=

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17138#
發表於 05-1-28 08:34 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-28 05:26 PM:



上面既運動員做商業活動所得既要同體委分帳的
仲係30-50%
你以為真係可以搵到好多?

再講,健康形象呢樣野唔係話企係跳水台就會有,落左台就無
如果係咁真係太膚淺鳥~~~


廣告商,娛樂界睇中田亮都係因為佢係跳水台上面既英姿,而家佢係比國家踢出隊,就算唔係全世界都當佢見利忙義係罪人,但係起碼有一半人會對佢既印象打折扣......形象根本上已經係破壞左.....破壞既唔係健康形象,而家係破壞左國民對佢既信心,為國出力既民族英雄形象......

比我搵人拍廣告,有選擇都會搵一個無污點既明星或者運動員......

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17139#
發表於 05-1-28 08:37 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-28 07:01 PM:
今日bb家長~我同叔叔都有去~老c贊bb好聰明~好叻~o~v但音樂方面差d=,="XDDDD不過唔緊要~O~唱歌E+野好唔閒GA JA~O~
仲有呀@,@BB好受女仔歡迎喔@O@好多女同學同佢玩@O@其中一個女同學走去BB面前好大聲咁講=.= ...


而家d小朋友細細個已經好叻講大話-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
17140#
發表於 05-1-28 11:02 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-1-28 05:42 PM:
死啦-.-我聽日約左同事朝早八點三食早餐, 即係最好七點九前出門口,
即係七點三至七點半左右要起身=.=有少少捉虫既感覺NOW=.=



捉虫既係你既同事

因為你好有可能甩底
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-26 05:21 AM , Processed in 0.064313 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.