- 閱讀權限
- 90
- 最後登錄
- 19-5-7
- 精華
- 2
- UID
- 4801
- 帖子
- 14823
- 積分
- 16867
- 註冊時間
- 02-8-22
- 在線時間
- 1858 小時
      
- UID
- 4801
- 帖子
- 14823
- 積分
- 16867
- Good
- 2
- 註冊時間
- 02-8-22
- 在線時間
- 1858 小時
|
Originally posted by 小丹兒 at 2005-1-28 17:42:
死啦-.-我聽日約左同事朝早八點三食早餐, 即係最好七點九前出門口,
即係七點三至七點半左右要起身=.=有少少捉虫既感覺NOW=.=
我想知你是否捉虫成功/)/)/)
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-28 19:01:
今日bb家長~我同叔叔都有去~老c贊bb好聰明~好叻~o~v但音樂方面差d=,="XDDDD不過唔緊要~O~唱歌E+野好唔閒GA JA~O~
仲有呀@,@BB好受女仔歡迎喔@O@好多女同學同佢玩@O@其中一個女同學走去BB面前好大聲咁講=.= ...
而家D細路真識講野 /)/)/)
Originally posted by 神經 at 2005-1-28 20:34:
廣告商,娛樂界睇中田亮都係因為佢係跳水台上面既英姿,而家佢係比國家踢出隊,就算唔係全世界都當佢見利忙義係罪人,但係起碼有一半人會對佢既印象打折扣......形象根本上已經係破壞左.....破壞既唔係健康形象, ...
你會唔會幻想得後果太大?
報紙報導大陸方面唔係真係咁嚴重
況且我都講過
田亮要返國家隊唔係無可能
只要上繳利益30%再公開認錯就得
有乜咁大不了?!
Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-28 23:02:
錯
捉虫既係你既同事
因為你好有可能甩底
XDDDDDDDDDDDDDDDDDD |
|