2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 群俠論壇 [原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 小象幫幫
go

[原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版   [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
17141#
發表於 05-1-28 11:06 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-28 07:01 PM:
今日bb家長~我同叔叔都有去~老c贊bb好聰明~好叻~o~v但音樂方面差d=,="XDDDD不過唔緊要~O~唱歌E+野好唔閒GA JA~O~
仲有呀@,@BB好受女仔歡迎喔@O@好多女同學同佢玩@O@其中一個女同學走去BB面前好大聲咁講=.= ...


音樂方面 => 可以同我去唱下k, 一定有進步啦

『子軒, 你媽咪好靚』=> ...............................8):D4:010::edoom:

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17142#
發表於 05-1-28 11:16 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-28 07:01 PM:
今日bb家長~我同叔叔都有去~老c贊bb好聰明~好叻~o~v但音樂方面差d=,="XDDDD不過唔緊要~O~唱歌E+野好唔閒GA JA~O~
仲有呀@,@BB好受女仔歡迎喔@O@好多女同學同佢玩@O@其中一個女同學走去BB面前好大聲咁講=.= ...

XDDDDD
soso得閑幫bb報的鋼琴班呢的啦,音樂一定會勁好多~
我以前教會有個鋼琴王子,勁受女仔歡迎

不過似乎跟多的極武歌神去唱k都得的了XDDDD
(如果不怕被教壞的話)

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
50697 
帖子
2412 
積分
2244 
Good
0  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
136 小時 
17143#
發表於 05-1-29 12:46 AM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-28 23:16:

XDDDDD
soso得閑幫bb報的鋼琴班呢的啦,音樂一定會勁好多~
我以前教會有個鋼琴王子,勁受女仔歡迎

不過似乎跟多的極武歌神去唱k都得的了XDDDD
(如果不怕被教壞的話)


講起彈鋼琴 我都好想學-.-"..

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17144#
發表於 05-1-29 07:13 AM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-28 11:16 PM:

XDDDDD
soso得閑幫bb報的鋼琴班呢的啦,音樂一定會勁好多~
我以前教會有個鋼琴王子,勁受女仔歡迎

不過似乎跟多的極武歌神去唱k都得的了XDDDD
(如果不怕被教壞的話)


跟蠢卷去唱k邊有用,由頭到尾都係聽蠢卷唱自己冇得唱-.-

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17145#
發表於 05-1-29 08:48 AM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-28 23:16:

XDDDDD
soso得閑幫bb報的鋼琴班呢的啦,音樂一定會勁好多~
我以前教會有個鋼琴王子,勁受女仔歡迎

不過似乎跟多的極武歌神去唱k都得的了XDDDD
(如果不怕被教壞的話)

其實我都想比bb學@.@不過要讀完幼稚園先:P2到時供完樓會好d:P2:P2

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17146#
發表於 05-1-29 08:50 AM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-28 23:06:


音樂方面 => 可以同我去唱下k, 一定有進步啦

『子軒, 你媽咪好靚』=> ...............................8):D4:010::edoom:

唱k-,-我唸bb會覺得好好玩@,@
但太嘈了-,-bb會聽覺受損-,-

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17147#
發表於 05-1-29 08:51 AM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-28 23:16:

XDDDDD
soso得閑幫bb報的鋼琴班呢的啦,音樂一定會勁好多~
我以前教會有個鋼琴王子,勁受女仔歡迎

不過似乎跟多的極武歌神去唱k都得的了XDDDD
(如果不怕被教壞的話)

唔會教壞ga:DXDDDDD上次見佢地都幾C文XDDDDD

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17148#
發表於 05-1-29 08:53 AM |只看該作者
Originally posted by 極武法仔^-^ at 2005-1-29 00:46:


講起彈鋼琴 我都好想學-.-"..

我睇過D鋼琴班都幾貴=﹏="
唔怪得教鋼琴咁好搵

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
17149#
發表於 05-1-29 10:17 AM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-28 07:01 PM:
今日bb家長~我同叔叔都有去~老c贊bb好聰明~好叻~o~v但音樂方面差d=,="XDDDD不過唔緊要~O~唱歌E+野好唔閒GA JA~O~
仲有呀@,@BB好受女仔歡迎喔@O@好多女同學同佢玩@O@其中一個女同學走去BB面前好大聲咁講=.= ...

我諗果個女同學唔係盲既,...應該係將靚同醜掉轉左XDDDD
講下笑,無論如何,祝妳有幸福家庭到永遠啦:)3:)3

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
17150#
發表於 05-1-29 10:21 AM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-1-29 07:13 AM:


跟蠢卷去唱k邊有用,由頭到尾都係聽蠢卷唱自己冇得唱-.-

跟你去唱歌分分鐘學得一生酒量-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
17151#
發表於 05-1-29 10:22 AM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-29 08:48 AM:

其實我都想比bb學@.@不過要讀完幼稚園先:P2到時供完樓會好d:P2:P2

咁即係就黎供完,大宿好有米

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
17152#
發表於 05-1-29 10:24 AM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-29 08:51 AM:

唔會教壞ga:DXDDDDD上次見佢地都幾C文XDDDDD

佢地係C文敗類黎-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
17153#
發表於 05-1-29 10:25 AM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-29 08:53 AM:

我睇過D鋼琴班都幾貴=﹏="
唔怪得教鋼琴咁好搵

我都讚成細個學好,我細個屋企無錢咋,唔係我都學~O~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17154#
發表於 05-1-29 11:38 AM |只看該作者
Originally posted by 小劍仙-︿- at 2005-1-29 10:21 AM:

跟你去唱歌分分鐘學得一生酒量-.-


細細個學定飲酒係好事黎-.-

大個左唔怕比人灌醉-.-

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17155#
發表於 05-1-29 12:12 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-1-29 11:38 AM:


細細個學定飲酒係好事黎-.-

大個左唔怕比人灌醉-.-

起碼都要小學先學會好的~   太細個會傷肝~

千杯不醉 我都想學飲酒~

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17156#
發表於 05-1-29 12:15 PM |只看該作者
Originally posted by 極武法仔^-^ at 2005-1-29 12:46 AM:


講起彈鋼琴 我都好想學-.-"..

細個的時候我都勁想學的,but家人唔俾,now大個了,但過了學琴的年齡了/o\
以前見小學的miss成日彈琴,好似好好玩咁.....

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17157#
發表於 05-1-29 12:20 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-29 08:53 AM:

我睇過D鋼琴班都幾貴=﹏="
唔怪得教鋼琴咁好搵

當學多一樣技能lo~
我有一的同學,中4已經7-8lv 鋼琴了,的人說,8lv就can教人,仲can收得好貴=.="
當時仲有一個同學10lv二胡......
不過早的學早的考會好的~  最好就是在考會考前攪掂~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17158#
發表於 05-1-29 12:40 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-29 12:12 PM:

起碼都要小學先學會好的~   太細個會傷肝~

千杯不醉 我都想學飲酒~


唔洗小學架-.-

細細個晚晚比一茶匙白蘭地佢飲,對身體又有益,又可以練酒量-.-v

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
29385 
帖子
4780 
積分
2895 
Good
7  
註冊時間
02-3-14 
在線時間
3272 小時 
17159#
發表於 05-1-29 12:41 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-1-28 08:37 PM:


而家d小朋友細細個已經好講大話-.-

-.-反話都勁-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17160#
發表於 05-1-29 12:46 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-29 12:12 PM:

起碼都要小學先學會好的~   太細個會傷肝~

千杯不醉 我都想學飲酒~


酒呢d野唔多唔少都要飲到d,唔好好似蠢@咁...飲少少就亂講野 ~o~
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-26 05:21 AM , Processed in 0.042968 second(s), 10 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.