2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 群俠論壇 [原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 小象幫幫
go

[原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版   [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
30992 
帖子
5079 
積分
4447 
Good
0  
註冊時間
02-5-1 
在線時間
2608 小時 
17101#
發表於 05-1-27 04:52 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-27 12:49 PM:



我好耐無係星期六訓得晏-0-




唔算~ 
長遠計係中國做明星一定好搵過運動員



班仆雞邊有諗
佢地當而家玩緊一場遊戲之嘛-.-




功課都懶做-0-




請問 ...
你有邊日 ...

計成20分=.=個死人書

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17102#
發表於 05-1-27 04:59 PM |只看該作者
Originally posted by 肥miu at 2005-1-27 16:52:

計成20分=.=個死人書

咳咳~~~特別報告=,.=\BB拎左個成績優異獎~O~V:)3:)3

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17103#
發表於 05-1-27 05:11 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-27 12:49 PM:

唔算~ 
長遠計係中國做明星一定好搵過運動員


田亮比人踢出國家隊,唔見得係中國可以做得成明星

田亮之所以咁出名係因為佢係體育界既明星......
而家比人踢出國家隊,對形象影響好大......好多廣告商都會卻步

本來以佢既名氣,得閒拍下廣告起碼可以紅多6,7年.......
如果以後無得代表中國出賽,好快佢就玩完,2,3年後已經無人記得佢......

佢簽英皇無疑係殺雞取卵,自斷米路-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17104#
發表於 05-1-27 05:12 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-27 04:59 PM:

咳咳~~~特別報告=,.=\BB拎左個成績優異獎~O~V:)3:)3


幼稚園已經有呢D野架LA-.-?

有冇最受歡迎男BB獎-.-?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
17105#
發表於 05-1-27 05:17 PM |只看該作者
Originally posted by 肥miu at 2005-1-27 16:52:

計成20分=.=個死人書



總分20分?


Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-27 16:59:

咳咳~~~特別報告=,.=\BB拎左個成績優異獎~O~V:)3:)3



BB 好野\@3@/

Originally posted by 神經 at 2005-1-27 17:11:


田亮比人踢出國家隊,唔見得係中國可以做得成明星

田亮之所以咁出名係因為佢係體育界既明星......
而家比人踢出國家隊,對形象影響好大......好多廣告商都會卻步

本來以佢既名氣,得閒拍下廣告起碼可以紅 ...


係中國運動明星根本得個名
可以搵到幾多錢?
大把奧運金牌得主退役後生活潦倒
差D連食都有問題 ...

係中國要做運動明星
不如出黎做一個真真正正既明星好過~
起碼佢簽英皇即時有筆唔細既錢入袋先啦~~~

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
17106#
發表於 05-1-27 05:18 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-27 04:59 PM:

咳咳~~~特別報告=,.=\BB拎左個成績優異獎~O~V:)3:)3

wakakakakak~果然係有優良傳統呀XDDDD恭喜恭喜~^^
我以前小學都攞過好兒童獎架-.-V

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
17107#
發表於 05-1-27 05:21 PM |只看該作者
呵呵~我都有野宣佈~就係我公司今年初七先啟市^^v
我返左呢到四年, 今年係第一次>.</
年年都係初四就要返工架啦>o<
呢家真係好開心耶~因為本來初四果日我係長週,
呢家都唔洗返, 即係夾埋無啦啦多左日半假^^v

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17108#
發表於 05-1-27 05:25 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-27 17:17:



總分20分?





BB 好野\@3@/



係中國運動明星根本得個名
可以搵到幾多錢?
大把奧運金牌得主退役後生活潦倒
差D連食都有問題 ...

係中國要做運動明星
不如出黎做一個真真正正既明星好 ...

我同叔叔都係咁睇法@.@

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17109#
發表於 05-1-27 05:27 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-1-27 17:12:


幼稚園已經有呢D野架LA-.-?

有冇最受歡迎男BB獎-.-?

如果有受歡迎男BB獎-,.-我唸BB都唔會冇份掛XDDDDDDD

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17110#
發表於 05-1-27 05:27 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-27 05:17 PM:

係中國運動明星根本得個名
可以搵到幾多錢?
大把奧運金牌得主退役後生活潦倒
差D連食都有問題 ...

係中國要做運動明星
不如出黎做一個真真正正既明星好 ...


而家中國運動明星已經唔同以前,得個金牌講緊都有國家同省比返成百萬.....
再加上佢繼續做運動明星,D廣告合約會陸續有來,而家大陸又唔係唔比運動員做商業活動,耐唔中接2個廣告拍點都好過呢2年搵完錢,以後冇得搵......

2年之後田亮會係咩? 一個因為搵錢唔理國家既過氣體育明星?

明明可以既保住形象又可以搵錢,點解要為左搵快錢而放棄長遠發展?

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17111#
發表於 05-1-27 05:31 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-1-27 17:18:

wakakakakak~果然係有優良傳統呀XDDDD恭喜恭喜~^^
我以前小學都攞過好兒童獎架-.-V

多謝~O~/
我BUY左玩具比BB做獎勵比佢~O~V
BB仲打玩話比佢MAMA,太公知TIM 呀~O~

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
221084 
帖子
1633 
積分
2101 
Good
0  
註冊時間
04-7-5 
在線時間
838 小時 
17112#
發表於 05-1-27 05:44 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-27 05:31 PM:

多謝~O~/
我BUY左玩具比BB做獎勵比佢~O~V
BB仲打玩話比佢MAMA,太公知TIM 呀~O~

BB好叻仔呀, 真抵鍚

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17113#
發表於 05-1-27 05:55 PM |只看該作者
Originally posted by 小劍仙-︿- at 2005-1-27 09:52 AM:

我覺得去會好d~~到時最多撩d男仔傾計,最好現在做定準備,睇下邊個男仔有米既,到時一個唔覺意分分鐘可以有助學金去外國讀書:ma2::ma2:

謝師宴=/=舞會 耶 =.=~
全級學生(其實即是所有女仔)去感謝老師+獻芹=.=

舞會呢的是一到聖誕同的男校攪的.......

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17114#
發表於 05-1-27 05:56 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-27 04:59 PM:

咳咳~~~特別報告=,.=\BB拎左個成績優異獎~O~V:)3:)3

bb好叻>3<
要加油keep住耶~

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
221084 
帖子
1633 
積分
2101 
Good
0  
註冊時間
04-7-5 
在線時間
838 小時 
17115#
發表於 05-1-27 05:59 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-1-27 05:27 PM:


而家中國運動明星已經唔同以前,得個金牌講緊都有國家同省比返成百萬.....
再加上佢繼續做運動明星,D廣告合約會陸續有來,而家大陸又唔係唔比運動員做商業活動,耐唔中接2個廣告拍點都好過呢2年搵完錢,以後冇得 ...


跟本就係國家想踢佢走=.=
香港前跳水奧運代表俞越分析得好好
1) 聞說佢私下接左D job冇上報國家, 因為一般國家係要拆賬.
2) 佢已參加左3年奧運, 下一界時佢已年齡太大
3) 跳水訓練一但定止, 想再pick up返好困難
4) 胡佳年青過佢, 和新一代的新力軍已好多追上來, 跟本唔洗再靠佢食糊
5) 田亮教練已冇返國家隊, 所以冇人幫.

呢個世界就係咁現實, 你估田亮想架咩=.="

[ Last edited by 唔桔 on 2005-1-27 at 06:00 PM ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
29385 
帖子
4780 
積分
2895 
Good
7  
註冊時間
02-3-14 
在線時間
3272 小時 
17116#
發表於 05-1-27 06:20 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-27 05:17 PM:

係中國運動明星根本得個名
可以搵到幾多錢?
大把奧運金牌得主退役後生活潦倒
差D連食都有問題 ...

係中國要做運動明星
不如出黎做一個真真正正既明星好 ...

英皇出左isabella 之後 形象都扣左唔少分~

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17117#
發表於 05-1-27 07:04 PM |只看該作者
Originally posted by 生人勿近 at 2005-1-27 18:20:

英皇出左isabella 之後 形象都扣左唔少分~

人地話佢好靚=..=我左睇右睇都唔覺= . =

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17118#
發表於 05-1-27 07:04 PM |只看該作者
Originally posted by 唔桔 at 2005-1-27 17:59:


跟本就係國家想踢佢走=.=
香港前跳水奧運代表俞越分析得好好
1) 聞說佢私下接左D job冇上報國家, 因為一般國家係要拆賬.
2) 佢已參加左3年奧運, 下一界時佢已年齡太大
3) 跳水訓練一但定止, 想再pick u ...

我始終覺得佢做得岩=.=/

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17119#
發表於 05-1-27 07:05 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-27 17:56:

bb好叻>3<
要加油keep住耶~

THX>3<:rose:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
30992 
帖子
5079 
積分
4447 
Good
0  
註冊時間
02-5-1 
在線時間
2608 小時 
17120#
發表於 05-1-27 09:05 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-27 07:04 PM:

人地話佢好靚=..=我左睇右睇都唔覺= . =

係唔係大叔話=.=?
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-26 05:21 AM , Processed in 0.047060 second(s), 10 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.