- 閱讀權限
- 50
- 最後登錄
- 07-9-17
- 精華
- 0
- UID
- 221084
- 帖子
- 1633
- 積分
- 2101
- 註冊時間
- 04-7-5
- 在線時間
- 838 小時
    
- UID
- 221084
- 帖子
- 1633
- 積分
- 2101
- Good
- 0
- 註冊時間
- 04-7-5
- 在線時間
- 838 小時
|
Originally posted by 神經 at 2005-1-27 05:27 PM:
而家中國運動明星已經唔同以前,得個金牌講緊都有國家同省比返成百萬.....
再加上佢繼續做運動明星,D廣告合約會陸續有來,而家大陸又唔係唔比運動員做商業活動,耐唔中接2個廣告拍點都好過呢2年搵完錢,以後冇得 ...
跟本就係國家想踢佢走=.=
香港前跳水奧運代表俞越分析得好好
1) 聞說佢私下接左D job冇上報國家, 因為一般國家係要拆賬.
2) 佢已參加左3年奧運, 下一界時佢已年齡太大
3) 跳水訓練一但定止, 想再pick up返好困難
4) 胡佳年青過佢, 和新一代的新力軍已好多追上來, 跟本唔洗再靠佢食糊
5) 田亮教練已冇返國家隊, 所以冇人幫.
呢個世界就係咁現實, 你估田亮想架咩=.="
[ Last edited by 唔桔 on 2005-1-27 at 06:00 PM ] |
|