2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 日韓偶像 w-inds. [招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新]
返回列表 發新帖 回覆
go

[招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新] [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
35421#
發表於 04-9-25 08:53 PM |只看該作者
Originally posted by €Koigokoro◎ at 2004-9-25 07:26 PM:

你自己畀D主見la~~
但中心一定要向住我~~~

得la-.-
我自己都唔知自己講緊乜-.-
----------------
首never end係咪你send比我ga~@@?

[ Last edited by 好難呀^^ on 2004-9-25 at 08:55 PM ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
35422#
發表於 04-9-25 09:36 PM |只看該作者
Originally posted by €Koigokoro◎ at 2004-9-25 04:02 PM:
http://www4.2000fun.com/discuz/v ... =721032&fpage=1
去撐場(了解左先回post!!)見到唔回冇fd做!!

回左la~ =v=
haha~冇咩人ge,..
潛water sin...

Rank: 2Rank: 2

UID
144465 
帖子
31482 
積分
174 
Good
0  
註冊時間
04-1-15 
在線時間
813 小時 
35423#
發表於 04-9-25 09:50 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-25083030p 08:53 PM:

得la-.-
我自己都唔知自己講緊乜-.-
----------------
首never end係咪你send比我ga~@@?

[ Last edited by 好難呀^^ on 2004-9-25 at 08:55 PM ]

我sd ga lo=_=

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
35424#
發表於 04-9-25 10:05 PM |只看該作者
Originally posted by €Koigokoro◎ at 2004-9-25 09:50 PM:

我sd ga lo=_=

我之前dl左w-inds. o的片o個陣~
見到個係有好多人唱e首歌ge片~w-inds.都有份唱ga~@@
又會咁o岩ge...原來首歌係安室ge

Rank: 2Rank: 2

UID
144465 
帖子
31482 
積分
174 
Good
0  
註冊時間
04-1-15 
在線時間
813 小時 
35425#
發表於 04-9-25 10:09 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-25103030p 10:05 PM:

我之前dl左w-inds. o的片o個陣~
見到個係有好多人唱e首歌ge片~w-inds.都有份唱ga~@@
又會咁o岩ge...原來首歌係安室ge

w-inds.有份做和音=.=?

[ Last edited by €Koigokoro◎ on 2004-9-25 at 10:19 PM ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
35426#
發表於 04-9-25 10:23 PM |只看該作者
Originally posted by €Koigokoro◎ at 2004-9-25 10:09 PM:

w-inds.有份做和音=.=?

[ Last edited by €Koigokoro◎ on 2004-9-25 at 10:19 PM ]

唱呀-.-
不過得一兩句~唱得最多都係安室~

Rank: 2Rank: 2

UID
144465 
帖子
31482 
積分
174 
Good
0  
註冊時間
04-1-15 
在線時間
813 小時 
35427#
發表於 04-9-25 10:29 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-25103030p 10:23 PM:

唱呀-.-
不過得一兩句~唱得最多都係安室~

成一兩句tim =_=v

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
35428#
發表於 04-9-25 10:31 PM |只看該作者
Originally posted by €Koigokoro◎ at 2004-9-25 10:29 PM:

成一兩句tim =_=v

係呀-.-好過冇呀-.-

Rank: 2Rank: 2

UID
144465 
帖子
31482 
積分
174 
Good
0  
註冊時間
04-1-15 
在線時間
813 小時 
35429#
發表於 04-9-25 10:35 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-25103030p 10:31 PM:

係呀-.-好過冇呀-.-

咁又係=_=|||

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

35430#
發表於 04-9-25 10:35 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-25 10:31 PM:

係呀-.-好過冇呀-.-


我都想廳下=.=

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

35431#
發表於 04-9-25 10:49 PM |只看該作者
小西.......去左你個post la~

Rank: 2Rank: 2

UID
144465 
帖子
31482 
積分
174 
Good
0  
註冊時間
04-1-15 
在線時間
813 小時 
35432#
發表於 04-9-25 10:55 PM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-25103030p 10:49 PM:
小西.......去左你個post la~

個post有d晒馬feel=_=

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

35433#
發表於 04-9-25 11:00 PM |只看該作者
Originally posted by €Koigokoro◎ at 2004-9-25 10:55 PM:

個post有d晒馬feel=_=


希望你做倒版主la~
我都希望自己做倒,星座版

Rank: 2Rank: 2

UID
144465 
帖子
31482 
積分
174 
Good
0  
註冊時間
04-1-15 
在線時間
813 小時 
35434#
發表於 04-9-25 11:03 PM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-25113030p 11:00 PM:


希望你做倒版主la~
我都希望自己做倒,星座版

雙喜林門

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
35435#
發表於 04-9-25 11:07 PM |只看該作者
have people ma?
i'm back la~

Rank: 2Rank: 2

UID
144465 
帖子
31482 
積分
174 
Good
0  
註冊時間
04-1-15 
在線時間
813 小時 
35436#
發表於 04-9-25 11:10 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-9-25113030p 11:07 PM:
have people ma?
i'm back la~

我係人

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
258538 
帖子
2242 
積分
1792 
Good
0  
註冊時間
04-9-6 
在線時間
59 小時 
35437#
發表於 04-9-25 11:15 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-9-25 11:07 PM:
have people ma?
i'm back la~


here la~~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
35438#
發表於 04-9-25 11:16 PM |只看該作者
hihi...sap sap+閃西...

Rank: 2Rank: 2

UID
144465 
帖子
31482 
積分
174 
Good
0  
註冊時間
04-1-15 
在線時間
813 小時 
35439#
發表於 04-9-25 11:16 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-9-25113030p 11:16 PM:
hihi...sap sap+閃西...

我upload緊歌︿︿*

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
35440#
發表於 04-9-25 11:18 PM |只看該作者
Originally posted by €Koigokoro◎ at 2004-9-25 11:16 PM:

我upload緊歌︿︿*

up what song ar?
w-inds. ga?
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-27 08:10 AM , Processed in 0.060515 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.