2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 日韓偶像 w-inds. [招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新]
返回列表 發新帖 回覆
go

[招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新] [複製鏈接]

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

35441#
發表於 04-9-25 11:24 PM |只看該作者
Originally posted by €Koigokoro◎ at 2004-9-25 11:03 PM:

雙喜林門


咁就好la

Rank: 2Rank: 2

UID
144465 
帖子
31482 
積分
174 
Good
0  
註冊時間
04-1-15 
在線時間
813 小時 
35442#
發表於 04-9-25 11:30 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-9-25113030p 11:18 PM:

up what song ar?
w-inds. ga?

卡通歌乍

Rank: 2Rank: 2

UID
144465 
帖子
31482 
積分
174 
Good
0  
註冊時間
04-1-15 
在線時間
813 小時 
35443#
發表於 04-9-25 11:32 PM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-25113030p 11:24 PM:


咁就好la

希望成功la

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

35444#
發表於 04-9-25 11:33 PM |只看該作者
Originally posted by €Koigokoro◎ at 2004-9-25 11:30 PM:

卡通歌乍


咩卡通嫁?

Rank: 2Rank: 2

UID
144465 
帖子
31482 
積分
174 
Good
0  
註冊時間
04-1-15 
在線時間
813 小時 
35445#
發表於 04-9-25 11:35 PM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-25113030p 11:33 PM:


咩卡通嫁?



- 濱崎步 - Get Over(卡通-棋靈王)


棋魂-I'll be the one


Pokemon- Opening Japanese


Pokemon - Theme (German)


兒歌 - 浪客劍心~未來(日文)


兒歌~足球小將 [日] (moete hi-ro-)


兒歌 - 龍珠主題曲(日文)


叮噹 (日文版)


兒歌~足球風雲 ~ 私


兒歌-足球風雲 -  夢


仲整緊= =

[ Last edited by €Koigokoro◎ on 2004-9-25 at 11:57 PM ]

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

35446#
發表於 04-9-25 11:40 PM |只看該作者
Originally posted by €Koigokoro◎ at 2004-9-25 11:32 PM:

希望成功la


我想佢快d公報邊個做版主~.~

Rank: 2Rank: 2

UID
144465 
帖子
31482 
積分
174 
Good
0  
註冊時間
04-1-15 
在線時間
813 小時 
35447#
發表於 04-9-25 11:41 PM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-25113030p 11:40 PM:


我想佢快d公報邊個做版主~.~

等...好辛苦ga><

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

35448#
發表於 04-9-25 11:42 PM |只看該作者
Originally posted by €Koigokoro◎ at 2004-9-25 11:35 PM:



- 濱崎步 - Get Over(卡通-棋靈王)


棋魂-I'll be the one


Pokemon- Opening Japanese
[wmv]http://www.hkedcity.net/sch_files/a/shs/shs-01018/public_html/Pokemon-_O ...


正呀............棋魂d歌~

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
258538 
帖子
2242 
積分
1792 
Good
0  
註冊時間
04-9-6 
在線時間
59 小時 
35449#
發表於 04-9-25 11:42 PM |只看該作者
Originally posted by €Koigokoro◎ at 2004-9-25 11:35 PM:



- 濱崎步 - Get Over(卡通-棋靈王)


棋魂-I'll be the one


Pokemon- Opening Japanese
[wmv]http://www.hkedcity.net/sch_files/a/shs/shs-01018/public_html/Pokemon-_O ...


why upload ge???
make web ar?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
35450#
發表於 04-9-25 11:42 PM |只看該作者
Originally posted by €Koigokoro◎ at 2004-9-25 11:35 PM:



- 濱崎步 - Get Over(卡通-棋靈王)

首get over唔係濱崎步唱ga~
係Dream唱ga~

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

35451#
發表於 04-9-25 11:43 PM |只看該作者
Originally posted by €Koigokoro◎ at 2004-9-25 11:41 PM:

等...好辛苦ga><


不過等佢(love)仲辛苦過等尼d

Rank: 2Rank: 2

UID
144465 
帖子
31482 
積分
174 
Good
0  
註冊時間
04-1-15 
在線時間
813 小時 
35452#
發表於 04-9-25 11:48 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-25113030p 11:42 PM:

首get over唔係濱崎步唱ga~
係Dream唱ga~

頂=_=
你sd比個時就打住濱崎步唱ga la=_=

Rank: 2Rank: 2

UID
144465 
帖子
31482 
積分
174 
Good
0  
註冊時間
04-1-15 
在線時間
813 小時 
35453#
發表於 04-9-25 11:49 PM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-25113030p 11:43 PM:


不過等佢(love)仲辛苦過等尼d

比d心機ar

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

35454#
發表於 04-9-25 11:53 PM |只看該作者
Originally posted by €Koigokoro◎ at 2004-9-25 11:49 PM:

比d心機ar


我而加都冇咁辛苦la.....
不過我係會繼續嫁,我而
加連add佢都冇:(

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

35455#
發表於 04-9-25 11:54 PM |只看該作者
去打機先........88 all~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
35456#
發表於 04-9-26 12:07 AM |只看該作者
Originally posted by €Koigokoro◎ at 2004-9-25 11:48 PM:

頂=_=
你sd比個時就打住濱崎步唱ga la=_=

下~冇呀~淨係寫住”棋魂-Get Over”咋ma-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
35457#
發表於 04-9-26 12:12 AM |只看該作者
我訓教lu~
聽日要早o的起身~

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
100665 
帖子
12645 
積分
16244 
Good
0  
註冊時間
03-9-8 
在線時間
103 小時 
35458#
發表於 04-9-26 01:58 AM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-9-24 08:56 PM:

no la~
又要補習...><


禁乖女gar原來妳~~/)



Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-24 10:18 PM:

睇黎慶太好似好鍾意e個頭咁wo-.-


我覺得以前靚仔D姐....
而家個頭好似怪怪地禁.....

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
100665 
帖子
12645 
積分
16244 
Good
0  
註冊時間
03-9-8 
在線時間
103 小時 
35459#
發表於 04-9-26 02:02 AM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-24 11:05 PM:


邊度似呀


緊係似啦!!
D黑社會成日叫人入會gar ma~
哈哈........:D4



Originally posted by kama at 2004-9-25 12:16 AM:

有冇搞錯呀...抄hd...仲要比我c到...
失望...
chris...友友...我maybe有排先mk比你地...


kama ng hoo cry la~~

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
100665 
帖子
12645 
積分
16244 
Good
0  
註冊時間
03-9-8 
在線時間
103 小時 
35460#
發表於 04-9-26 02:09 AM |只看該作者
Originally posted by €Koigokoro◎ at 2004-9-25 03:02 AM:
http://www4.2000fun.com/discuz/v ... =721032&fpage=1
去撐場(了解左先回post!!)見到唔回冇fd做!!


為左你最後果句話.....邊敢5撐.......



Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-25 10:00 AM:


希望你做倒版主la~
我都希望自己做倒,星座版


會長成日去星座版就係為左做版主啊.......
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-27 04:36 AM , Processed in 0.053100 second(s), 12 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.