2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 日韓偶像 w-inds. [招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新]
返回列表 發新帖 回覆
go

[招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新] [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
35541#
發表於 04-9-26 10:58 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-9-26 10:55 PM:

我都有話i don't like eat月餅...
佢又話做善事...=v=
果時勁無奈law~

佢仲要話你當唔係為個月餅而買~
係為咩人濟買-.-

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
158051 
帖子
3875 
積分
3577 
Good
0  
註冊時間
04-2-18 
在線時間
396 小時 
35542#
發表於 04-9-26 10:58 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-26 10:51 PM:

但係o個陣係唔知點拒絕佢丫ma-.-
e個好死纏爛打~我之前o個個一話唔洗佢就走~

唔唔...........................
la d野真係好煩人ga!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
35543#
發表於 04-9-26 10:59 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-9-26 10:56 PM:

好呀...
lunch平好多...
好過eat 果d野...=v=

o的野ok la-.-
食得飽咪得lo-.-

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
158051 
帖子
3875 
積分
3577 
Good
0  
註冊時間
04-2-18 
在線時間
396 小時 
35544#
發表於 04-9-26 11:00 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-26 10:57 PM:
孫子~你係咪有long road個令聲呀~@@?

係a~我send比你la!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
35545#
發表於 04-9-26 11:01 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-26 10:58 PM:

佢仲要話你當唔係為個月餅而買~
係為咩人濟買-.-

咪law~
又係咩橙味...=v=
唔3唔4...不如食個雙黃...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
35546#
發表於 04-9-26 11:01 PM |只看該作者
Originally posted by 孫子忌廉 at 2004-9-26 11:00 PM:

係a~我send比你la!

你send 入落去o個o的數字比我la~
我自己入得la~@@

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
158051 
帖子
3875 
積分
3577 
Good
0  
註冊時間
04-2-18 
在線時間
396 小時 
35547#
發表於 04-9-26 11:01 PM |只看該作者
w-inds FOR C330
Love is message

Motorola C330
*5#c2 *5#c2 *5#c3 *5#c4 *5#d3. *5f3 *5#c2 *5#c2 *5#c3 *5#c4 *5#d3. *5f3 *5#c2 *5#c2 *5#c3 *5#c4 *5#d3. *5f3 *5#g2 *5#f3 *5f3 *5#d2 *5f3 *5#c3 *5#c2 *5#c2 *5#c3 *5#c4 *5#d3. *5f3 *5#c2 *5#c2 *5#c3 *5#c4 *5#d3. *5f3 *5#c2.r2 *5#c3 *5c3 *5#c3 *5#g2 *5#c3 *5#c2 *5#c3 *5c3 *5#c3 *5#g2 *5#c3 *5#c2 *5#c3 *5c3 *5#c4. *5#d3 *5#c1

Long Road
Motorola C330
*5c2 *5f2 *5g2. *5g3 *5g2 *5f3 *5c2. r2 *5c2 *5f2 *5g2. *5f3 *5g2 *5a3 *5a2. r2 *5d2 *5f2 *5g2. *5g3 *5g2 *5f3 *5f2. *5#a2 *5a2 *5f2 *5g2 *5a3 *5g2 *5f3 *5a3 *5a3 *5g2. r2 *5e2 *5f2 *5g2. *5g3 *5g2 *5f3 *5a2. r2 *5g2 *5f2 *5g2 *5a3 *5g2 *5f2 *6d1 *6c3 *5#a3 *5g3 *6c1 *5#a3 *6c3 *5#a2. *5a2 r3 *5a3 *5#a3 *5a3. *5f3. *5f2. r2 *5f2 *5g2 *5a2 *5g2. *5f1

so what?
Motorola C330
*5#g3*5#g3*5e4*5e4*5#f3*5#f2
*5#d4*5#d4*5#d4*5#d4*5e4*5#f3
*5#d3*5e3*5e2*5#c4*5#c4*5#c4
*5#d4*5e3*5#c4*5#c4*5#c4*5#d3*5#d2r3
*5#d4*5#d4*5#d4*5#d4*5#d4
*5#d4*5e3*5#c2

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
35548#
發表於 04-9-26 11:03 PM |只看該作者
Originally posted by 孫子忌廉 at 2004-9-26 11:01 PM:
w-inds FOR C330
Love is message

Motorola C330
*5#c2 *5#c2 *5#c3 *5#c4 *5#d3. *5f3 *5#c2 *5#c2 *5#c3 *5#c4 *5#d3. *5f3 *5#c2 *5#c2 *5#c3 *5#c4 *5#d3. *5f3 *5#g2 *5#f3 *5f3 *5#d2 *5f3 *5#c3 * ...

thx丫~@@
勁悶心~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
35549#
發表於 04-9-26 11:03 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-26 10:59 PM:

o的野ok la-.-
食得飽咪得lo-.-

唔...平d好d...=v=
冇$...haha

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

35550#
發表於 04-9-26 11:03 PM |只看該作者
Originally posted by 惡女 at 2004-9-26 10:20 PM:
系bbs個度留囉*
個網唔得閒update牙!慘!!
唔系好嫁啦個網!


kk~我一陣去留言先:D3

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
158051 
帖子
3875 
積分
3577 
Good
0  
註冊時間
04-2-18 
在線時間
396 小時 
35551#
發表於 04-9-26 11:04 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-26 11:03 PM:

thx丫~@@
勁悶心~

唔洗~^^~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
35552#
發表於 04-9-26 11:07 PM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-26 11:03 PM:


kk~我一陣去留言先:D3

我入唔到...=v=
我剩係c到w-inds. ge pic...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
35553#
發表於 04-9-26 11:07 PM |只看該作者
Originally posted by 孫子忌廉 at 2004-9-26 11:01 PM:
w-inds FOR C330
Love is message

Motorola C330
*5#c2 *5#c2 *5#c3 *5#c4 *5#d3. *5f3 *5#c2 *5#c2 *5#c3 *5#c4 *5#d3. *5f3 *5#c2 *5#c2 *5#c3 *5#c4 *5#d3. *5f3 *5#g2 *5#f3 *5f3 *5#d2 *5f3 *5#c3 * ...

我部係c550 wo><
都唔知點入o的c<~-.-

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

35554#
發表於 04-9-26 11:08 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-26 10:25 PM:

錢我地出~個月餅就佢地食-.-


鬼叫我地費事拎咩=.="

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
158051 
帖子
3875 
積分
3577 
Good
0  
註冊時間
04-2-18 
在線時間
396 小時 
35555#
發表於 04-9-26 11:08 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-26 11:07 PM:

我部係c550 wo><
都唔知點入o的c<~-.-

入到ga~
c330無相機~
c550有相機~
我個部都係c550 a

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

35556#
發表於 04-9-26 11:10 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-26 10:48 PM:

我都係-.-
唔想曬o的無謂錢~


做下善事呀瑪,可能會有好報呢~

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
158051 
帖子
3875 
積分
3577 
Good
0  
註冊時間
04-2-18 
在線時間
396 小時 
35557#
發表於 04-9-26 11:11 PM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-26 11:10 PM:


做下善事呀瑪,可能會有好報呢~

係掛~希望la!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
35558#
發表於 04-9-26 11:11 PM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-26 11:08 PM:


鬼叫我地費事拎咩=.="

又冇袋拎出街好樣衰ga ma-.-

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
158051 
帖子
3875 
積分
3577 
Good
0  
註冊時間
04-2-18 
在線時間
396 小時 
35559#
發表於 04-9-26 11:12 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-26 11:11 PM:

又冇袋拎出街好樣衰ga ma-.-

有早知無黑衣a!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
35560#
發表於 04-9-26 11:12 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-9-26 11:07 PM:

我入唔到...=v=
我剩係c到w-inds. ge pic...

留左u~
啱啱入到lu~ =v=
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-27 01:40 PM , Processed in 0.069402 second(s), 12 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.