2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 日韓偶像 w-inds. [招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新]
返回列表 發新帖 回覆
go

[招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新] [複製鏈接]

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

35661#
發表於 04-9-28 05:39 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-9-28 05:09 PM:

長笛...ng say la~
88 會長........


o....原來係長笛,88 la....kama:D3

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
35662#
發表於 04-9-28 05:40 PM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-28 05:36 PM:


歡迎呀........而加加你名先~

遊客,本帖隱藏的內容需要積分高於 4000 才可瀏覽,你當前積分為 0

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

35663#
發表於 04-9-28 05:47 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-28 05:40 PM:

**** Hidden message by originally poster *****


睇定d先la......=.="

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
35664#
發表於 04-9-28 05:48 PM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-28 05:47 PM:


睇定d先la......=.="

遊客,本帖隱藏的內容需要積分高於 4000 才可瀏覽,你當前積分為 0

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
35665#
發表於 04-9-28 05:49 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-28 05:48 PM:

**** Hidden message by originally poster *****

唔夠分睇tim~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
35666#
發表於 04-9-28 06:02 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-9-28 05:49 PM:

唔夠分睇tim~

你叫kama講番比你知la-.-
o係度唔方便講-.-

Rank: 10

UID
173267 
帖子
259629 
積分
13778 
Good
2799  
註冊時間
04-4-5 
在線時間
11920 小時 

玩過星曲WEB

35667#
發表於 04-9-28 06:07 PM |只看該作者
中秋節快樂啊

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
35668#
發表於 04-9-28 06:18 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-28 05:21 PM:

kama~
下次大家一齊去太子地鐵站個零食物語lo~
聽人講o個度有w-inds.代理o個隻香口膠丫~
我想買黎試下丫~@@
但係好似好貴咁-.-成9蚊一排-.-

好似九龍灣都have ar...=v=
9蚊...是旦la~
w-inds.代理...差ng多la~ =-="

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
35669#
發表於 04-9-28 06:23 PM |只看該作者
Originally posted by 友誼第一^.^ at 2004-9-28 06:07 PM:
中秋節快樂啊

大家都咁話la~@@

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
35670#
發表於 04-9-28 06:24 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-9-28 06:18 PM:

好似九龍灣都have ar...=v=
9蚊...是旦la~
w-inds.代理...差ng多la~ =-="

咁快返黎ge-.-
但係9龍灣遠o的丫ma-.-
咩9龍灣得福o個度

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
35671#
發表於 04-9-28 06:25 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-9-28 06:18 PM:

好似九龍灣都have ar...=v=
9蚊...是旦la~
w-inds.代理...差ng多la~ =-="

kama今晚諗住去邊呀~@@?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
35672#
發表於 04-9-28 06:29 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-28 05:40 PM:

**** Hidden message by originally poster *****

遊客,本帖隱藏的內容需要積分高於 4888 才可瀏覽,你當前積分為 0

Rank: 10

UID
173267 
帖子
259629 
積分
13778 
Good
2799  
註冊時間
04-4-5 
在線時間
11920 小時 

玩過星曲WEB

35673#
發表於 04-9-28 06:29 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-28 05:40 PM:

**** Hidden message by originally poster *****

遊客,本帖隱藏的內容需要積分高於 4000 才可瀏覽,你當前積分為 0

Rank: 10

UID
173267 
帖子
259629 
積分
13778 
Good
2799  
註冊時間
04-4-5 
在線時間
11920 小時 

玩過星曲WEB

35674#
發表於 04-9-28 06:29 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-28 06:25 PM:

kama今晚諗住去邊呀~@@?

我會選擇留係屋企..@@"

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
35675#
發表於 04-9-28 06:31 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-28 06:25 PM:

kama今晚諗住去邊呀~@@?

去你屋企.......至其...
去呀尉到...你今晚出ng出黎呀?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
35676#
發表於 04-9-28 06:32 PM |只看該作者
Originally posted by 友誼第一^.^ at 2004-9-28 06:29 PM:

我會選擇留係屋企..@@"

o......好懶呀...=v=
我去街...wakakak

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
35677#
發表於 04-9-28 06:33 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-28 06:24 PM:

咁快返黎ge-.-
但係9龍灣遠o的丫ma-.-
咩9龍灣得福o個度

學9個字姐...唔快ga la~ =v=

Rank: 10

UID
173267 
帖子
259629 
積分
13778 
Good
2799  
註冊時間
04-4-5 
在線時間
11920 小時 

玩過星曲WEB

35678#
發表於 04-9-28 06:34 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-9-28 06:32 PM:

o......好懶呀...=v=
我去街...wakakak

肥 人 唔 like 出 街 嘛 = v = "

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
35679#
發表於 04-9-28 06:35 PM |只看該作者
Originally posted by 友誼第一^.^ at 2004-9-28 06:34 PM:

肥 人 唔 like 出 街 嘛 = v = "

haha~
你話我呀?
XDDDDD

Rank: 10

UID
173267 
帖子
259629 
積分
13778 
Good
2799  
註冊時間
04-4-5 
在線時間
11920 小時 

玩過星曲WEB

35680#
發表於 04-9-28 06:37 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-9-28 06:35 PM:

haha~
你話我呀?
XDDDDD

你夠我肥...85公斤....
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-29 01:28 AM , Processed in 0.066737 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.