2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 日韓偶像 w-inds. [招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新]
返回列表 發新帖 回覆
go

[招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新] [複製鏈接]

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

35621#
發表於 04-9-28 12:47 AM |只看該作者
Originally posted by 孫子忌廉 at 2004-9-28 12:31 AM:

hi a~雅b~
你重未sleep ge?


我而加就真係ZzZzZzZzZ LA............

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
258538 
帖子
2242 
積分
1792 
Good
0  
註冊時間
04-9-6 
在線時間
59 小時 
35622#
發表於 04-9-28 12:50 AM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-28 12:47 AM:


我而加就真係ZzZzZzZzZ LA............


then bye la~

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
100665 
帖子
12645 
積分
16244 
Good
0  
註冊時間
03-9-8 
在線時間
103 小時 
35623#
發表於 04-9-28 04:11 AM |只看該作者
w-inds. 2005年歷1-12月內頁圖





1-2




3-4




5-6




7-8




9-10



11-12

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
100665 
帖子
12645 
積分
16244 
Good
0  
註冊時間
03-9-8 
在線時間
103 小時 
35624#
發表於 04-9-28 04:14 AM |只看該作者
w-inds.四季海報







Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
100665 
帖子
12645 
積分
16244 
Good
0  
註冊時間
03-9-8 
在線時間
103 小時 
35625#
發表於 04-9-28 04:21 AM |只看該作者
轉載9.26日凉平的心情紀錄


2004.9.26 涼平

2004.9.26

雨仍然一直下個不停.說漫長又很短暫的LIVE結束了,今年的夏天也結束了吧。但

是也稍微延長了休假的事情。即使是休假.每天也只不會遺漏了跳舞這回事唷!身

體變鈍了!慶太和龍一也各自過的很充實的休假!像龍一...明明都已經是秋天了還

曬黑了!w-inds.在結束LIVE的同時也不忘其次要每天努力.為了呈現給大家最好的

一面!

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
100665 
帖子
12645 
積分
16244 
Good
0  
註冊時間
03-9-8 
在線時間
103 小時 
35626#
發表於 04-9-28 04:27 AM |只看該作者
w-inds. club各位成員:
               中秋節快樂啊!!
               吃多D月餅啦喔!!
               呵呵~:)3

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

35627#
發表於 04-9-28 07:20 AM |只看該作者
Originally posted by chris最佳位置 at 2004-9-28 04:27 AM:
w-inds. club各位成員:
               中秋節快樂啊!!
               吃多D月餅啦喔!!
               呵呵~:)3


中秋節快樂呀!!

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
100665 
帖子
12645 
積分
16244 
Good
0  
註冊時間
03-9-8 
在線時間
103 小時 
35628#
發表於 04-9-28 07:33 AM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-27 06:20 PM:


中秋節快樂呀!!


做咩D字係要大過我果D wor~~

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

35629#
發表於 04-9-28 07:43 AM |只看該作者
Originally posted by chris最佳位置 at 2004-9-28 07:33 AM:


做咩D字係要大過我果D wor~~


特出d呀瑪:D3

食野先,好驚今日遲到呀>.<

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
100665 
帖子
12645 
積分
16244 
Good
0  
註冊時間
03-9-8 
在線時間
103 小時 
35630#
發表於 04-9-28 07:46 AM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-27 06:43 PM:


特出d呀瑪:D3

食野先,好驚今日遲到呀>.<


好野!!會長遲到!!/)

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

35631#
發表於 04-9-28 07:55 AM |只看該作者
Originally posted by chris最佳位置 at 2004-9-28 07:46 AM:


好野!!會長遲到!!/)


都未遲

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
100665 
帖子
12645 
積分
16244 
Good
0  
註冊時間
03-9-8 
在線時間
103 小時 
35632#
發表於 04-9-28 08:53 AM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-27 06:55 PM:


都未遲


俾D信心自己啊!!你一定會遲家!!

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

35633#
發表於 04-9-28 10:29 AM |只看該作者
Originally posted by chris最佳位置 at 2004-9-28 08:53 AM:


俾D信心自己啊!!你一定會遲家!!


我冇遲到呀

而加上緊電腦堂=.=

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
100665 
帖子
12645 
積分
16244 
Good
0  
註冊時間
03-9-8 
在線時間
103 小時 
35634#
發表於 04-9-28 10:42 AM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-27 09:29 PM:


我冇遲到呀

而加上緊電腦堂=.=


無遲到啊??唉......真係可惜啦!!
你地中秋有無得早放啊??:)3

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

35635#
發表於 04-9-28 11:01 AM |只看該作者
Originally posted by chris最佳位置 at 2004-9-28 10:42 AM:


無遲到啊??唉......真係可惜啦!!
你地中秋有無得早放啊??:)3


點會有得早放呢.......

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
35636#
發表於 04-9-28 11:22 AM |只看該作者
Originally posted by chris最佳位置 at 2004-9-28 10:42 AM:


無遲到啊??唉......真係可惜啦!!
你地中秋有無得早放啊??:)3

no la~
later仲要學flute tim....><

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
100665 
帖子
12645 
積分
16244 
Good
0  
註冊時間
03-9-8 
在線時間
103 小時 
35637#
發表於 04-9-28 11:30 AM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-27 10:01 PM:


點會有得早放呢.......


仲以為你地會有添.....

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
100665 
帖子
12645 
積分
16244 
Good
0  
註冊時間
03-9-8 
在線時間
103 小時 
35638#
發表於 04-9-28 11:37 AM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-9-27 10:22 PM:

no la~
later仲要學flute tim....><


禁慘......
乜你地5係應該好有氣氛gar......

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
35639#
發表於 04-9-28 11:48 AM |只看該作者
Originally posted by chris最佳位置 at 2004-9-28 11:37 AM:


禁慘......
乜你地5係應該好有氣氛gar......

i don't know ar~
but今晚我去食飯...=v=

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
35640#
發表於 04-9-28 12:31 PM |只看該作者
上電腦堂中...
仲要就落堂~
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-27 11:39 PM , Processed in 0.039519 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.