2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 日韓偶像 w-inds. [招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新]
返回列表 發新帖 回覆
go

[招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新] [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
45421#
發表於 04-12-3 10:36 PM |只看該作者
Originally posted by kgmgerman3 at 2004-12-3 10:33 PM:
我黎左la,再講呀~岩岩聽到佢地出道

sor ar...
要訓la...><
睇住p.1 sin la~

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
233024 
帖子
2427 
積分
2349 
Good
2  
註冊時間
04-7-27 
在線時間
85 小時 
45422#
發表於 04-12-3 10:36 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-3 10:35 PM:

唔係度~


我過左黎啦,再講呀;);)

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45423#
發表於 04-12-3 10:36 PM |只看該作者
Originally posted by 衰仔╭*凝 at 2004-12-3 10:34 PM:
我就死啦...條頸同傾腰好痛...

抵死......waka

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
184393 
帖子
12017 
積分
4932 
Good
1  
註冊時間
04-4-30 
在線時間
613 小時 
45424#
發表於 04-12-3 10:36 PM |只看該作者
今日做一晚25仔....唔過ob~成晚係wfc陪外星人吹水好過

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
233024 
帖子
2427 
積分
2349 
Good
2  
註冊時間
04-7-27 
在線時間
85 小時 
45425#
發表於 04-12-3 10:36 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-12-3 10:36 PM:

sor ar...
要訓la...><
睇住p.1 sin la~


okok,聽日再聽你講:D4:D4

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
45426#
發表於 04-12-3 10:37 PM |只看該作者
Originally posted by 衰仔╭*凝 at 2004-12-3 10:34 PM:
我就死啦...條頸同傾腰好痛...

haha~
抵死la~ xd

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
184393 
帖子
12017 
積分
4932 
Good
1  
註冊時間
04-4-30 
在線時間
613 小時 
45427#
發表於 04-12-3 10:38 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-12-3 10:36 PM:

sor ar...
要訓la...><
睇住p.1 sin la~

咁...german...我icq同你補....

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45428#
發表於 04-12-3 10:38 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-12-3 10:36 PM:

sor ar...
要訓la...><
睇住p.1 sin la~

老師食左藥要訓啦~
各位同學你地有問問可以請教呢度d人~

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45429#
發表於 04-12-3 10:39 PM |只看該作者
Originally posted by 華二 at 2004-12-3 10:36 PM:
今日做一晚25仔....唔過ob~成晚係wfc陪外星人吹水好過

好野.......dee哥過

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
258796 
帖子
5484 
積分
5354 
Good
0  
註冊時間
04-9-6 
在線時間
70 小時 
45430#
發表於 04-12-3 10:40 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-12-3 10:37 PM:

haha~
抵死la~ xd

....真係衰...
去沖良..唔理妳

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
184393 
帖子
12017 
積分
4932 
Good
1  
註冊時間
04-4-30 
在線時間
613 小時 
45431#
發表於 04-12-3 10:41 PM |只看該作者
[quote]Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-3 10:39 PM:

好野.......dee哥過

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45432#
發表於 04-12-3 10:41 PM |只看該作者
Originally posted by 衰仔╭*凝 at 2004-12-3 10:40 PM:

....真係衰...
去沖良..唔理妳

kama姐都叫衰....
慢慢沖啦!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
45433#
發表於 04-12-3 10:42 PM |只看該作者
Originally posted by 衰仔╭*凝 at 2004-12-3 10:40 PM:

....真係衰...
去沖良..唔理妳

我夠唔理你la~
訓la~
88 all.......

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45434#
發表於 04-12-3 10:43 PM |只看該作者
Originally posted by 華二 at 2004-12-3 10:41 PM:

我發誓今晚都唔過ob~做一日風流鬼!
一過到去就好冇mood= =""

嗯嗯.......

Rank: 10

UID
173267 
帖子
259629 
積分
13778 
Good
2799  
註冊時間
04-4-5 
在線時間
11920 小時 

玩過星曲WEB

45435#
發表於 04-12-3 10:43 PM |只看該作者
我要訓棺材先啦z(∪_∪)z

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45436#
發表於 04-12-3 10:44 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-12-3 10:42 PM:

我夠唔理你la~
訓la~
88 all.......

88 la~
早抖啦~
發個好夢呀!

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
286890 
帖子
3084 
積分
2881 
Good
0  
註冊時間
04-10-21 
在線時間
93 小時 
45437#
發表於 04-12-3 10:44 PM |只看該作者
Originally posted by 華二 at 2004-12-3 10:41 PM:

我發誓今晚都唔過ob~做一日風流鬼!
一過到去就好冇mood= =""

喏喏想過黎睇下有無堂上.............
不過..............kama姐已經訓左...........唯有番ob算.........

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45438#
發表於 04-12-3 10:45 PM |只看該作者
Originally posted by 友誼第一^.^ at 2004-12-3 10:43 PM:
我要訓棺材先啦z(∪_∪)z

88 la~
友友~
早抖啦~
發個好夢呀!

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45439#
發表於 04-12-3 10:46 PM |只看該作者
Originally posted by kenma18 at 2004-12-3 10:44 PM:

喏喏想過黎睇下有無堂上.............
不過..............kama姐已經訓左...........唯有番ob算.........

車....kama姐訓左姐~
呢度好多人都好中意w-inds.
你是旦搵個人

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
286890 
帖子
3084 
積分
2881 
Good
0  
註冊時間
04-10-21 
在線時間
93 小時 
45440#
發表於 04-12-3 10:49 PM |只看該作者
[quote]Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-3 10:46 PM:

車....kama姐訓左姐~
呢度好多人都好中意w-inds.
你是旦搵個人
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-26 11:23 PM , Processed in 0.033756 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.