2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 日韓偶像 w-inds. [招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新]
返回列表 發新帖 回覆
go

[招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新] [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45441#
發表於 04-12-3 10:51 PM |只看該作者
Originally posted by kenma18 at 2004-12-3 10:49 PM:


唔係咁既意思.............我點會咁諗你地呢???
其實我唔係想問野............只係想聽下佢地講既資料,我有無未聽過.......
因為我自己.........都唔知邊d資料未聽過==

你可以講d資料出

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
286890 
帖子
3084 
積分
2881 
Good
0  
註冊時間
04-10-21 
在線時間
93 小時 
45442#
發表於 04-12-3 10:54 PM |只看該作者
[quote]Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-3 10:51 PM:

你可以講d資料出

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
184393 
帖子
12017 
積分
4932 
Good
1  
註冊時間
04-4-30 
在線時間
613 小時 
45443#
發表於 04-12-3 10:54 PM |只看該作者
聽日先幫佢補~~外星人...同你吹水

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45444#
發表於 04-12-3 10:56 PM |只看該作者
Originally posted by kenma18 at 2004-12-3 10:54 PM:

a............我所知道既資料............
係睇w.f.c.既第一頁..................
so應該好多野都唔知.............sorry

.......我唔係中意左w-inds.好耐~
http://w-inds.org/
你去下呢個網睇下幫唔幫到你!?

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
45445#
發表於 04-12-3 10:57 PM |只看該作者
突然間有咁多新人既...
自我介紹先~
我係小璃呀~本命係小涼~
請多多指教~(鞠躬)

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45446#
發表於 04-12-3 10:58 PM |只看該作者
Originally posted by 華二 at 2004-12-3 10:54 PM:
聽日先幫佢補~~外星人...同你吹水

好野...dee哥終於返

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45447#
發表於 04-12-3 10:59 PM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-12-3 10:57 PM:
突然間有咁多新人既...
自我介紹先~
我係小璃呀~本命係小涼~
請多多指教~(鞠躬)

佢地唔入會嫁~
佢地只不過係b工果邊d人咋!!

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
286890 
帖子
3084 
積分
2881 
Good
0  
註冊時間
04-10-21 
在線時間
93 小時 
45448#
發表於 04-12-3 11:00 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-3 10:56 PM:

.......我唔係中意左w-inds.好耐~
http://w-inds.org/
你去下呢個網睇下幫唔幫到你!?


超有用ar~!!!
3q哂~!!!!

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45449#
發表於 04-12-3 11:01 PM |只看該作者
Originally posted by kenma18 at 2004-12-3 11:00 PM:


超有用ar~!!!
3q哂~!!!!

唔洗....大家要互相幫忙嫁嗎~
舉手之勞姐~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
184393 
帖子
12017 
積分
4932 
Good
1  
註冊時間
04-4-30 
在線時間
613 小時 
45450#
發表於 04-12-3 11:02 PM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-12-3 10:57 PM:
突然間有咁多新人既...
自我介紹先~
我係小璃呀~本命係小涼~
請多多指教~(鞠躬)

多多指教....雖然我唔係wfc既人...
不過我都幾中e w-inds. 嫁!~

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
286890 
帖子
3084 
積分
2881 
Good
0  
註冊時間
04-10-21 
在線時間
93 小時 
45451#
發表於 04-12-3 11:07 PM |只看該作者
Originally posted by 華二 at 2004-12-3 11:02 PM:

多多指教....雖然我唔係wfc既人...
不過我都幾中e w-inds. 嫁!~

呵呵..............me2...........
我最鍾意keita...........實在太型........又靚仔.........
真係唔係太識形容........

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45452#
發表於 04-12-3 11:09 PM |只看該作者
Originally posted by 華二 at 2004-12-3 11:02 PM:

多多指教....雖然我唔係wfc既人...
不過我都幾中e w-inds. 嫁!~

咁你中意邊個呀!?

我:小涼>小龍>小慶

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45453#
發表於 04-12-3 11:10 PM |只看該作者
Originally posted by kenma18 at 2004-12-3 11:07 PM:

呵呵..............me2...........
我最鍾意keita...........實在太型........又靚仔.........
真係唔係太識形容........

佢唔夠小涼可愛...
so我都係中意小涼多d~

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
258796 
帖子
5484 
積分
5354 
Good
0  
註冊時間
04-9-6 
在線時間
70 小時 
45454#
發表於 04-12-3 11:10 PM |只看該作者
hi hi...babies...

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45455#
發表於 04-12-3 11:11 PM |只看該作者
Originally posted by 衰仔╭*凝 at 2004-12-3 11:10 PM:
hi hi...babies...

hihi...女人凝~waka!!

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
258796 
帖子
5484 
積分
5354 
Good
0  
註冊時間
04-9-6 
在線時間
70 小時 
45456#
發表於 04-12-3 11:11 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-3 11:10 PM:

佢唔夠小涼可愛...
so我都係中意小涼多d~

慶太比小涼更有傻氣XXD

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
45457#
發表於 04-12-3 11:12 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-3 11:09 PM:

咁你中意邊個呀!?

我:小涼>小龍>小慶


yeah~me2呀~
give me5~哈哈

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
184393 
帖子
12017 
積分
4932 
Good
1  
註冊時間
04-4-30 
在線時間
613 小時 
45458#
發表於 04-12-3 11:14 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-3 11:09 PM:

咁你中意邊個呀!?

我:小涼>小龍>小慶

同你一樣啵= =""

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45459#
發表於 04-12-3 11:14 PM |只看該作者
Originally posted by 衰仔╭*凝 at 2004-12-3 11:11 PM:

慶太比小涼更有傻氣XXD

小龍比小慶更cute~

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45460#
發表於 04-12-3 11:15 PM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-12-3 11:12 PM:


yeah~me2呀~
give me5~哈哈

「啪....」yeah~
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-26 11:22 PM , Processed in 0.043148 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.