2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 同人創作區 返工畫..........
查看: 1268|回覆: 4
go

[同人畫作] 返工畫.......... [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
1305029 
帖子
78 
積分
361 
Good
7  
註冊時間
09-5-28 
在線時間
60 小時 
1#
發表於 09-6-13 02:26 AM |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
今次可能畫得唔好....大家比意見.....
已有 1 人評分威望 收起 理由
赤炎 + 10 鼓勵

總評分:  威望 + 10   查看全部評分

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1075799 
帖子
5994 
積分
2325 
Good
77  
註冊時間
08-5-12 
在線時間
1921 小時 

十週年勳章(賀詞)

2#
發表於 09-6-13 11:46 AM |只看該作者
番工都畫...勁.....

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
1305029 
帖子
78 
積分
361 
Good
7  
註冊時間
09-5-28 
在線時間
60 小時 
3#
發表於 09-6-13 03:16 PM |只看該作者
謝謝.........

Rank: 2Rank: 2

UID
1293357 
帖子
90 
積分
91 
Good
4  
註冊時間
09-5-19 
在線時間
19 小時 
4#
發表於 09-6-15 03:27 PM |只看該作者
我覺得d頭髮有d怪,,同油得吾系咁好...
仲有左腳同埋右手...
其實都吾錯咖喇@[]@

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1253349 
帖子
614 
積分
902 
Good
1  
註冊時間
09-4-11 
在線時間
150 小時 
5#
發表於 09-6-15 06:08 PM |只看該作者
d手等等有d怪..
汁汁佢-3-
同埋個比例怪怪地....
不過都叫唔錯...

同埋你做咩工@_@?
咁得閒A”A
‹ 上一主題|下一主題

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-25 02:31 AM , Processed in 0.304203 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.