2000FUN論壇

標題: 想問邊到有ape卡賣 屯門 New [打印本頁]

作者: a6138    時間: 09-9-4 10:19 PM     標題: 想問邊到有ape卡賣 屯門 New

如上   
作者: longpei888    時間: 09-9-13 04:52 AM     標題: 莫測高深的水宜生歲月

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackylisiuhang    時間: 09-9-23 04:58 PM

樓主想買APE卡???我之前買落左十張…不過E家冇用
40蚊一張要唔要,本身係50蚊一張嫁…未開,100%新…
我又係住屯門…可以面交…要既就PM我/sd黎我e-mail
jackylisiuhang@yahoo.com.hk
謝=]




歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) Powered by Discuz! X1.5.1