免費註冊
找回密碼
帳號 記住密碼
密碼 登錄
三星高級會員
舉報 返回頂部
一星新手會員
五星白金會員
二轉會員
二星初級會員
六星鑽石會員
原帖由 J梅;D 於 10-9-9 02:24 AM 發表 溫度指? CPU就無事 SET左70度先熄 點行都唔過60度=.= 成部電無電個隻熄法
原帖由 kinkin1437 於 10-9-9 05:31 PM 發表 你先睇下你部電腦CPU既溫度係幾多... 最睇下底板既電容有冇爆到 如果爆左電容都有機會有咁既情況出現 同埋清下塵拉... 有時熱都會咁... 如果上面講個兩樣野都冇既話可能真係火牛老化...
原帖由 J梅;D 於 10-9-9 06:15 PM 發表 OK THX 但我想問底板電容點CHECK? 另外如果隻牛有事 咪要換=.=? 換既話換邊隻好0.0?
原帖由 美人魚暗之惡魔 於 10-9-9 06:22 PM 發表 睇下 電容有冇爆 邊隻牛 要睇你有幾錢
原帖由 J梅;D 於 10-9-9 06:41 PM 發表 我唔識CHECK電容 邊度睇-.- 預算既話 我估都可以6-700.
原帖由 J梅;D 於 10-9-11 01:51 AM 發表 同埋會唔會有機會係HARDDISK問題? 資料讀取速度跟唔上導致硬盤崩潰=.=?
原帖由 美人魚暗之惡魔 於 10-9-11 06:34 PM 發表 跟唔上最多hand機 唔會熄機
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇
SERVER: 2 GMT+8, 26-6-16 05:06 AM , Processed in 0.039835 second(s), 10 queries , Gzip On.
Powered by Discuz! X1.5.1
© 2001-2010 Comsenz Inc.