- 閱讀權限
- 80
- 最後登錄
- 24-12-24
- 精華
- 1
- UID
- 120305
- 帖子
- 67522
- 積分
- 62389
- 註冊時間
- 03-11-1
- 在線時間
- 2352 小時
       
- UID
- 120305
- 帖子
- 67522
- 積分
- 62389
- Good
- 207
- 註冊時間
- 03-11-1
- 在線時間
- 2352 小時
|
原帖由 風在隨空飄舞 於 15-7-2011 03:15 發表 
其實我又何嘗唔係
有時出到街都唔知佢地認唔認得我
其實以前
我對朋友冇乜要求
到我識左佢地3幾年
我心入面就要求多左
我果時唔知自己想要咩
但我要求朋友要傾心事
所以我自己都會試下
但人開始大 ,大家開始散
唔好話傾心事 ,連一個月都未必見到一次
我就知 ,距離開始出現
我心入面當然有d灰
但我知道 ,大家有大家既生活同道路
冇可能叫佢地變成我心目中既咁樣
其實講到密d既中學同學得4個
其實有2個 ,我都知佢地開始冇咁想出
其實冇乜理據
只係我feel到佢地唔想出
另外2位既其一就係我頭先所講既搞手同學
其實我係好feel到佢有心 ,咁多年黎
其實佢唔係話做左d咩
我都如頭先所講
獨處既時間好少 ,但最keep到既係佢
另一位係比較少出聲 ,不過係少出d囉
同埋真係好易唔記得佢==
好多時響街...
我都會好少撞到熟人...
甚至好多人都唔係好認得我...
其實以前既我...
根本唔知道我有無資格擁有朋友...
就正如我岩岩識劉晴果時...
我都成日同佢講...
我柒到無朋友...
唔係講笑果種無...
係真真正正既無...
讀書既時候...
當大家去參加課外活動...
參與正確既活動既時候...
我就要去街市買野...
諗下煮咩...
中學時期既同學...
根本上剩返1﹑2個有聯絡...
而且都只係出泥食餐飯...
然後就各自散水...
我響人地心目中...
可能少少印象都無...
我諗最深刻既...
都只係因為我係單親家庭...
同埋我成日自己喊...
[ 本帖最後由 自閉仔-大雄 於 11-7-15 10:08 AM 編輯 ] |
|