2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 聊天討論版 閒聊吹水區 ㊣ cafe 2kf 無限聊天吹水室 (十) ㊣
樓主: 東方.真龍
go

㊣ cafe 2kf 無限聊天吹水室 (十) ㊣   [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
27961#
發表於 11-7-15 04:06 AM |只看該作者
係寫得唔錯

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
27962#
發表於 11-7-15 04:13 AM |只看該作者
有冇 QAN 00既圖
可以點稱呼你

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
27963#
發表於 11-7-15 04:34 AM |只看該作者
我都要訓教了

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1997925 
帖子
6841 
積分
4528 
Good
104  
註冊時間
10-12-22 
在線時間
1272 小時 

笑傲無雙

27964#
發表於 11-7-15 08:05 AM |只看該作者
早晨

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1997925 
帖子
6841 
積分
4528 
Good
104  
註冊時間
10-12-22 
在線時間
1272 小時 

笑傲無雙

27965#
發表於 11-7-15 08:54 AM |只看該作者
生。就是父母生理活動的後遺症。一開始出生對你原本就沒有意義。

死。就是個人意識的終結。往後的一切對你也是毫無意義。

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
120305 
帖子
67522 
積分
62389 
Good
207  
註冊時間
03-11-1 
在線時間
2352 小時 

十週年勳章(賀詞)

27966#
發表於 11-7-15 09:13 AM |只看該作者
原帖由 風在隨空飄舞 於 15-7-2011 03:15 發表

其實我又何嘗唔係
有時出到街都唔知佢地認唔認得我

其實以前
我對朋友冇乜要求
到我識左佢地3幾年
我心入面就要求多左
我果時唔知自己想要咩
但我要求朋友要傾心事
所以我自己都會試下
但人開始大 ,大家開始散
唔好話傾心事 ,連一個月都未必見到一次
我就知 ,距離開始出現
我心入面當然有d灰
但我知道 ,大家有大家既生活同道路
冇可能叫佢地變成我心目中既咁樣

其實講到密d既中學同學得4個
其實有2個 ,我都知佢地開始冇咁想出
其實冇乜理據
只係我feel到佢地唔想出
另外2位既其一就係我頭先所講既搞手同學
其實我係好feel到佢有心 ,咁多年黎
其實佢唔係話做左d咩
我都如頭先所講
獨處既時間好少 ,但最keep到既係佢
另一位係比較少出聲 ,不過係少出d囉
同埋真係好易唔記得佢==

好多時響街...
我都會好少撞到熟人...
甚至好多人都唔係好認得我...

其實以前既我...
根本唔知道我有無資格擁有朋友...
就正如我岩岩識劉晴果時...
我都成日同佢講...
我柒到無朋友...
唔係講笑果種無...
係真真正正既無...
讀書既時候...
當大家去參加課外活動...
參與正確既活動既時候...
我就要去街市買野...
諗下煮咩...

中學時期既同學...
根本上剩返1﹑2個有聯絡...
而且都只係出泥食餐飯...
然後就各自散水...
我響人地心目中...
可能少少印象都無...
我諗最深刻既...
都只係因為我係單親家庭...
同埋我成日自己喊...

[ 本帖最後由 自閉仔-大雄 於 11-7-15 10:08 AM 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
120305 
帖子
67522 
積分
62389 
Good
207  
註冊時間
03-11-1 
在線時間
2352 小時 

十週年勳章(賀詞)

27967#
發表於 11-7-15 09:17 AM |只看該作者
原帖由 風在隨空飄舞 於 15-7-2011 03:16 發表

我希望你聽朝會睇返呢一層樓對上果篇野

嗯...
所謂﹕「得一知己,死而無憾。」
既然搵到一個知己,就會無遺憾,
又點會咁客易去搵到呢?
我記得我以前有過一個經驗,
以為某一個人,可以交心,
點知佢將我同佢講既野,
當係秘聞消息咁唱開去,
果時我個心真係好痛,
痛到好似有好多支針吉入我個心度咁,
所以我上次先會同你講,
原來我根本無進步到,
仲係原地踏步,
不過我依然堅信,
「朋友是交心,不是交惡。」
其實朋友唔駛好多好多,
知心既一個就夠喇...
我希望你睇到呢2個回覆啦。

[ 本帖最後由 自閉仔-大雄 於 11-7-15 10:12 AM 編輯 ]

Rank: 10

UID
1793695 
帖子
31026 
積分
26697 
Good
3321  
註冊時間
10-7-5 
在線時間
3157 小時 

十週年勳章(賀詞)

27968#
發表於 11-7-15 09:40 AM |只看該作者
good morning

Rank: 10

UID
1793695 
帖子
31026 
積分
26697 
Good
3321  
註冊時間
10-7-5 
在線時間
3157 小時 

十週年勳章(賀詞)

27969#
發表於 11-7-15 10:08 AM |只看該作者
談情說愛是那麼易

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1997925 
帖子
6841 
積分
4528 
Good
104  
註冊時間
10-12-22 
在線時間
1272 小時 

笑傲無雙

27970#
發表於 11-7-15 11:46 AM |只看該作者

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1997925 
帖子
6841 
積分
4528 
Good
104  
註冊時間
10-12-22 
在線時間
1272 小時 

笑傲無雙

27971#
發表於 11-7-15 12:47 PM |只看該作者

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
27972#
發表於 11-7-15 12:50 PM |只看該作者
原帖由 自閉仔-大雄 於 11-7-15 09:13 AM 發表

好多時響街...
我都會好少撞到熟人...
甚至好多人都唔係好認得我...

其實以前既我...
根本唔知道我有無資格擁有朋友...
就正如我岩岩識劉晴果時...
我都成日同佢講...
我柒到無朋友...
唔係講笑果種無...
係真真正正既無...
讀書既時候...
當大家去參加課外活動...
參與正確既活動既時候...
我就要去街市買野...
諗下煮咩...

中學時期既同學...
根本上剩返1﹑2個有聯絡...
而且都只係出泥食餐飯...
然後就各自散水...
我響人地心目中...
可能少少印象都無...
我諗最深刻既...
都只係因為我係單親家庭...
同埋我成日自己喊...

其實諗返起
識朋友都係睇緣份
如果好似你以前果d同學
只係咁啱遇人不淑
其實我曾幾何時
都有d同學玩得好開心
亦都有d人對我唔好
我以前中學成日喊
如果係而家呢種性格
可能會得罪好多人
但我既中學生活覺得好似空白一樣
我唔知係咩原因
或者我只有嘆息呢個權利

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
27973#
發表於 11-7-15 12:55 PM |只看該作者
原帖由 自閉仔-大雄 於 11-7-15 09:17 AM 發表

嗯...
所謂﹕「得一知己,死而無憾。」
既然搵到一個知己,就會無遺憾,
又點會咁客易去搵到呢?
我記得我以前有過一個經驗,
以為某一個人,可以交心,
點知佢將我同佢講既野,
當係秘聞消息咁唱開去,
果時我個心真係好痛,
痛到好似有好多支針吉入我個心度咁,
所以我上次先會同你講,
原來我根本無進步到,
仲係原地踏步,
不過我依然堅信,
「朋友是交心,不是交惡。」
其實朋友唔駛好多好多,
知心既一個就夠喇...
我希望你睇到呢2個回覆啦。

我感覺到你既感覺
原來 ,我走左2年 ,結果我又返黎呢個位
不過我諗我會逐步建立自己既感覺

我 ,唔會再係以前咁

Rank: 2Rank: 2

UID
2098539 
帖子
47 
積分
91 
Good
0  
註冊時間
11-6-14 
在線時間
6 小時 
27974#
發表於 11-7-15 12:56 PM |只看該作者
so good

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
27975#
發表於 11-7-15 12:56 PM |只看該作者
終於唔洗搵工

Rank: 2Rank: 2

UID
2098539 
帖子
47 
積分
91 
Good
0  
註冊時間
11-6-14 
在線時間
6 小時 
27976#
發表於 11-7-15 12:56 PM |只看該作者
  so good

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
27977#
發表於 11-7-15 12:57 PM |只看該作者
原帖由 edmondng1979 於 11-7-15 12:56 PM 發表
  so good

巴打 ,呢度回冇分架喎

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1997925 
帖子
6841 
積分
4528 
Good
104  
註冊時間
10-12-22 
在線時間
1272 小時 

笑傲無雙

27978#
發表於 11-7-15 12:58 PM |只看該作者
原帖由 edmondng1979 於 11-7-15 12:56 PM 發表
so good

你好
我新來的

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
27979#
發表於 11-7-15 12:59 PM |只看該作者
琴晚同2個正太食飯
同黃小弟咁大

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
27980#
發表於 11-7-15 01:00 PM |只看該作者
溜冰活動
地點:九龍塘又一城
日期:星期六
時間:果日電聯喇
費用:$60

名單 (全部都唔識)
1. 一個小弟弟
2. 風在隨空飄舞
3. wongkits1998
4. 地獄火使者
5.

自填
‹ 上一主題|下一主題

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-25 08:07 PM , Processed in 0.046728 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.