2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 聊天討論版 閒聊吹水區 ㊣ cafe 2kf 無限聊天吹水室 (十) ㊣
樓主: 東方.真龍
go

㊣ cafe 2kf 無限聊天吹水室 (十) ㊣   [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1997925 
帖子
6841 
積分
4528 
Good
104  
註冊時間
10-12-22 
在線時間
1272 小時 

笑傲無雙

27981#
發表於 11-7-15 01:01 PM |只看該作者
原帖由 風在隨空飄舞 於 11-7-15 12:59 PM 發表
琴晚同2個正太食飯
同黃小弟咁大

正太...................

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
27982#
發表於 11-7-15 01:02 PM |只看該作者
原帖由 wongkits1997 於 11-7-15 01:01 PM 發表

正太...................

佢地都係97喎

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1997925 
帖子
6841 
積分
4528 
Good
104  
註冊時間
10-12-22 
在線時間
1272 小時 

笑傲無雙

27983#
發表於 11-7-15 01:02 PM |只看該作者
原帖由 風在隨空飄舞 於 11-7-15 01:02 PM 發表

佢地都係97喎

原來如此

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
27984#
發表於 11-7-15 01:13 PM |只看該作者
唔知點解忽然識左咁多後生仔

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
27985#
發表於 11-7-15 01:17 PM |只看該作者
點解姐 ,點解可以柒成咁

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
27986#
發表於 11-7-15 01:22 PM |只看該作者
両儀式呢個look出過figure ,手工唔錯

SECL-585_01.jpg (468.67 KB, 下載次數: 2)

SECL-585_01.jpg

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1997925 
帖子
6841 
積分
4528 
Good
104  
註冊時間
10-12-22 
在線時間
1272 小時 

笑傲無雙

27987#
發表於 11-7-15 01:22 PM |只看該作者
原帖由 風在隨空飄舞 於 11-7-15 01:17 PM 發表
點解姐 ,點解可以柒成咁


個樣5似97  似87多D......

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
27988#
發表於 11-7-15 01:24 PM |只看該作者
原帖由 wongkits1997 於 11-7-15 01:22 PM 發表

個樣5似97  似87多D......

呢個我唔識佢的
笑料黎
你睇下d對話

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1997925 
帖子
6841 
積分
4528 
Good
104  
註冊時間
10-12-22 
在線時間
1272 小時 

笑傲無雙

27989#
發表於 11-7-15 01:26 PM |只看該作者
笑料

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
27990#
發表於 11-7-15 01:27 PM |只看該作者
佢同奸奸之間既交往就好似左手換右手一樣

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
27991#
發表於 11-7-15 01:28 PM |只看該作者

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
27992#
發表於 11-7-15 01:29 PM |只看該作者
食屎喇你

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
27993#
發表於 11-7-15 01:29 PM |只看該作者

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
120305 
帖子
67522 
積分
62389 
Good
207  
註冊時間
03-11-1 
在線時間
2352 小時 

十週年勳章(賀詞)

27994#
發表於 11-7-15 01:31 PM |只看該作者
原帖由 風在隨空飄舞 於 15-7-2011 12:50 發表

其實諗返起
識朋友都係睇緣份
如果好似你以前果d同學
只係咁啱遇人不淑
其實我曾幾何時
都有d同學玩得好開心
亦都有d人對我唔好
我以前中學成日喊
如果係而家呢種性格
可能會得罪好多人
但我既中學生活覺得好似空白一樣
我唔知係咩原因
或者我只有嘆息呢個權利

其實我都覺得我既學生時代一片空白...
唔知自己果段時間做過d咩...
我果時連動畫都無乜點睇...
每日都要煩做家務...
我自問唔係一個獨立既人...
但係小學開始...就要自己去處理好多野...
連自己升中學...揀邊間中學...
都係我自己填...自己揀學校...
完全無一個大人會幫我...
果種無助感...到而家我都好深刻...
但係我唔想再處於無助入面...
不過又有邊個會肯幫我...
原帖由 風在隨空飄舞 於 15-7-2011 12:55 發表

我感覺到你既感覺
原來 ,我走左2年 ,結果我又返黎呢個位
不過我諗我會逐步建立自己既感覺

我 ,唔會再係以前咁

多謝你...
咁多年泥...應該無咩人真正知道我既感受...
亦無人會知道我真正諗d咩...
其實呢幾年泥...我自問...
我真係變左好多...我以前唔中意講野...
覺得講多句都廢事...因為覺得唔會有人明...
以前d人見到我喊...只會笑我白痴﹑幼稚同懦弱...
雖然我而家依然係廢物....
但係我唔想再做廢物...
可惜改變唔係一時三刻既事...
想改變...需要好多力同支持...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1997925 
帖子
6841 
積分
4528 
Good
104  
註冊時間
10-12-22 
在線時間
1272 小時 

笑傲無雙

27995#
發表於 11-7-15 01:34 PM |只看該作者
原帖由 自閉仔-大雄 於 11-7-15 01:31 PM 發表

其實我都覺得我既學生時代一片空白...
唔知自己果段時間做過d咩...
我果時連動畫都無乜點睇...
每日都要煩做家務...
我自問唔係一個獨立既人...
但係小學開始...就要自己去處理好多野...
連自己升中學 ...

講真,我小學時代一片空白.......

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
120305 
帖子
67522 
積分
62389 
Good
207  
註冊時間
03-11-1 
在線時間
2352 小時 

十週年勳章(賀詞)

27996#
發表於 11-7-15 01:35 PM |只看該作者
原帖由 wongkits1997 於 15-7-2011 13:34 發表

講真,我小學時代一片空白.......

我小學果時生得好細粒...
日日返到學校就係比人打...
果時我好想有多啦a夢幫我...
而且果時我有副同大雄一樣既眼鏡...
於是d人開始叫我做大雄...

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
27997#
發表於 11-7-15 01:38 PM |只看該作者
原帖由 自閉仔-大雄 於 11-7-15 01:31 PM 發表

其實我都覺得我既學生時代一片空白...
唔知自己果段時間做過d咩...
我果時連動畫都無乜點睇...
每日都要煩做家務...
我自問唔係一個獨立既人...
但係小學開始...就要自己去處理好多野...
連自己升中學...揀邊間中學...
都係我自己填...自己揀學校...
完全無一個大人會幫我...
果種無助感...到而家我都好深刻...
但係我唔想再處於無助入面...
不過又有邊個會肯幫我...

多謝你...
咁多年泥...應該無咩人真正知道我既感受...
亦無人會知道我真正諗d咩...
其實呢幾年泥...我自問...
我真係變左好多...我以前唔中意講野...
覺得講多句都廢事...因為覺得唔會有人明...
以前d人見到我喊...只會笑我白痴﹑幼稚同懦弱...
雖然我而家依然係廢物....
但係我唔想再做廢物...
可惜改變唔係一時三刻既事...
想改變...需要好多力同支持...

果d日子已經過去

你可以由今日開始建立所有野
就算係由零開始

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
27998#
發表於 11-7-15 01:40 PM |只看該作者

哈里波特最佳角色由石內卜奪得!



7百幾萬人投票選出,
比中國領導人更有公信力

NEW YORK — After 7.4 million votes cast and over three weeks of intense, head-to-head wizard combat action in MTV's "Harry Potter" World Cup, conflicted, calculating and beloved antihero Severus Snape has emerged a champion.

http://www.mtv.com/news/articles ... -rickman-wins.jhtml

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1997925 
帖子
6841 
積分
4528 
Good
104  
註冊時間
10-12-22 
在線時間
1272 小時 

笑傲無雙

27999#
發表於 11-7-15 01:40 PM |只看該作者
原帖由 自閉仔-大雄 於 11-7-15 01:35 PM 發表

我小學果時生得好細粒...
日日返到學校就係比人打...
果時我好想有多啦a夢幫我...
而且果時我有副同大雄一樣既眼鏡...
於是d人開始叫我做大雄...

我小學果時小5前好細粒....12x左右....
我小6果時開始打籃球生高.....
我小學果時得科數學高分,其他科只是合格
英文5合格,成日比D老c同我家人話我5續書........

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
28000#
發表於 11-7-15 01:41 PM |只看該作者


少年版石內卜
‹ 上一主題|下一主題

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-25 02:22 PM , Processed in 0.048259 second(s), 13 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.