2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 聊天討論版 閒聊吹水區 ㊣ cafe 2kf 無限聊天吹水室 (十) ㊣
樓主: 東方.真龍
go

㊣ cafe 2kf 無限聊天吹水室 (十) ㊣   [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11

UID
9936 
帖子
39315 
積分
52224 
Good
4700  
註冊時間
02-9-12 
在線時間
12211 小時 

2KF大型活動勳章 K歌達人 十週年勳章(賀詞) 忍影世界

28081#
發表於 11-7-15 03:39 PM |只看該作者
知唔知 tablet 邊部平靚正

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
120305 
帖子
67522 
積分
62389 
Good
207  
註冊時間
03-11-1 
在線時間
2352 小時 

十週年勳章(賀詞)

28082#
發表於 11-7-15 03:39 PM |只看該作者
係喎...真龍兄...點解你會有橋架...

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
120305 
帖子
67522 
積分
62389 
Good
207  
註冊時間
03-11-1 
在線時間
2352 小時 

十週年勳章(賀詞)

28083#
發表於 11-7-15 03:40 PM |只看該作者
原帖由 東方.真龍 於 15-7-2011 15:39 發表
知唔知 tablet 邊部平靚正

真龍兄...你咪玩啦...

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
28084#
發表於 11-7-15 03:41 PM |只看該作者
原帖由 自閉仔-大雄 於 11-7-15 03:38 PM 發表

可能到時左耳入...右耳出喇...

喔...但係生仔真係痛架...

所以某人只會存活響我既回憶入面...

未必會

你又知

一個人存在又唔存在
係記憶同現實之間既夾縫
係一個最唔現實既位置
生死原本就唔現實
因為人類既不放下
定係現實太殘酷

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
28085#
發表於 11-7-15 03:42 PM |只看該作者
我都睇左喇前排
廢事踢爆你姐

你睇下你啊 ,乜野狗屎垃圾都塞落口
你仲衰 ,有住家飯唔食叫外賣

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
120305 
帖子
67522 
積分
62389 
Good
207  
註冊時間
03-11-1 
在線時間
2352 小時 

十週年勳章(賀詞)

28086#
發表於 11-7-15 03:43 PM |只看該作者
原帖由 風在隨空飄舞 於 15-7-2011 15:41 發表

未必會

你又知

一個人存在又唔存在
係記憶同現實之間既夾縫
係一個最唔現實既位置
生死原本就唔現實
因為人類既不放下
定係現實太殘酷

我都試過有一段時間...
勁唔中意聽大人講野...

阿嫂生左2個...每次生完都有分享架嘛...

其實...到今時今日...
我仲好想見返佢...

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
120305 
帖子
67522 
積分
62389 
Good
207  
註冊時間
03-11-1 
在線時間
2352 小時 

十週年勳章(賀詞)

28087#
發表於 11-7-15 03:44 PM |只看該作者
原帖由 風在隨空飄舞 於 15-7-2011 15:42 發表
我都睇左喇前排
廢事踢爆你姐

你睇下你啊 ,乜野狗屎垃圾都塞落口
你仲衰 ,有住家飯唔食叫外賣

其實我有d驚...
因為我而家有時同佢響戲入面差唔多...
成日同阿嫂響廚房傾計...

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
28088#
發表於 11-7-15 03:44 PM |只看該作者
原來7大奇蹟仲有第2個模式

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
2100274 
帖子
831 
積分
897 
Good
16  
註冊時間
11-6-17 
在線時間
26 小時 
28089#
發表於 11-7-15 03:45 PM |只看該作者

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
120305 
帖子
67522 
積分
62389 
Good
207  
註冊時間
03-11-1 
在線時間
2352 小時 

十週年勳章(賀詞)

28090#
發表於 11-7-15 03:45 PM |只看該作者
原帖由 風在隨空飄舞 於 15-7-2011 15:44 發表
原來7大奇蹟仲有第2個模式

你搞到我好想要呀...

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
28091#
發表於 11-7-15 03:46 PM |只看該作者
原帖由 自閉仔-大雄 於 11-7-15 03:43 PM 發表

我都試過有一段時間...
勁唔中意聽大人講野...

阿嫂生左2個...每次生完都有分享架嘛...

其實...到今時今日...
我仲好想見返佢...

口裏說不

o....我已經唔記得左
我只係識得一位產婦
佢都係生左2個

佢永遠都只能夠係回憶

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
28092#
發表於 11-7-15 03:47 PM |只看該作者
原帖由 自閉仔-大雄 於 11-7-15 03:44 PM 發表

其實我有d驚...
因為我而家有時同佢響戲入面差唔多...
成日同阿嫂響廚房傾計...

你咪搵條女返屋企電2野

Rank: 11Rank: 11

UID
9936 
帖子
39315 
積分
52224 
Good
4700  
註冊時間
02-9-12 
在線時間
12211 小時 

2KF大型活動勳章 K歌達人 十週年勳章(賀詞) 忍影世界

28093#
發表於 11-7-15 03:47 PM |只看該作者
原帖由 自閉仔-大雄 於 11-7-15 03:39 PM 發表
係喎...真龍兄...點解你會有橋架...


夠5000人口, 會有任務提示你建

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
28094#
發表於 11-7-15 03:48 PM |只看該作者
原帖由 GNT-0000 於 11-7-15 03:45 PM 發表
http://www.tudou.com/programs/view/2eACvGR9x7k/

呢個實冇錯
唱FF13主題曲

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
28095#
發表於 11-7-15 03:48 PM |只看該作者
原帖由 自閉仔-大雄 於 11-7-15 03:45 PM 發表

你搞到我好想要呀...

你聽日係咪攞左假
有野搞啊?

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
120305 
帖子
67522 
積分
62389 
Good
207  
註冊時間
03-11-1 
在線時間
2352 小時 

十週年勳章(賀詞)

28096#
發表於 11-7-15 03:48 PM |只看該作者
原帖由 風在隨空飄舞 於 15-7-2011 15:46 發表

口裏說不

o....我已經唔記得左
我只係識得一位產婦
佢都係生左2個

佢永遠都只能夠係回憶

講真架...

對上一個都係今年既事...
我仲有去醫院探佢...
我覺得女人真係好偉大架...
可惜...

所以先會覺得無奈同埋悲哀...

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
2100274 
帖子
831 
積分
897 
Good
16  
註冊時間
11-6-17 
在線時間
26 小時 
28097#
發表於 11-7-15 03:49 PM |只看該作者
原帖由 風在隨空飄舞 於 11-7-15 03:48 PM 發表

呢個實冇錯
唱FF13主題曲

pMeUox2obY0

佢多歌都好正下

Rank: 10

UID
1793695 
帖子
31026 
積分
26697 
Good
3321  
註冊時間
10-7-5 
在線時間
3157 小時 

十週年勳章(賀詞)

28098#
發表於 11-7-15 03:50 PM |只看該作者
食完放題番黎了.......

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
28099#
發表於 11-7-15 03:50 PM |只看該作者
原帖由 自閉仔-大雄 於 11-7-15 03:48 PM 發表

講真架...

對上一個都係今年既事...
我仲有去醫院探佢...
我覺得女人真係好偉大架...
可惜...

所以先會覺得無奈同埋悲哀...

其實你咪又係好想要

可惜咩

放低不等於放棄

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
28100#
發表於 11-7-15 03:50 PM |只看該作者
原帖由 GNT-0000 於 11-7-15 03:49 PM 發表

佢多歌都好正下

好似廿歲
仲後生過我
‹ 上一主題|下一主題

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-25 02:22 PM , Processed in 0.040578 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.