2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 聊天討論版 閒聊吹水區 ㊣ cafe 2kf 無限聊天吹水室 (十) ㊣
樓主: 東方.真龍
go

㊣ cafe 2kf 無限聊天吹水室 (十) ㊣   [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
120305 
帖子
67522 
積分
62389 
Good
207  
註冊時間
03-11-1 
在線時間
2352 小時 

十週年勳章(賀詞)

28141#
發表於 11-7-15 04:13 PM |只看該作者
原帖由 風在隨空飄舞 於 15-7-2011 16:07 發表

過去喇

唔係喎 ,佢果個係科學家研究
不過單野係流都唔出奇

點會有d咁既事

我係個好怪既人...
我成日都會諗返起以前...

係?假如可以幫某人生bb就好喇...

講真架...到而家呢一刻...
我都接受唔到佢走左既事實...
我打呢d野果時...係眼濕濕架...

原帖由 〞kIu﹑ 於 15-7-2011 16:08 發表

最鐘意佢剪短左頭髮 少年時期 再變超

型到不行了.......

但係斯路篇之後...
成個傻仔咁...

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
120305 
帖子
67522 
積分
62389 
Good
207  
註冊時間
03-11-1 
在線時間
2352 小時 

十週年勳章(賀詞)

28142#
發表於 11-7-15 04:14 PM |只看該作者
原帖由 GNT-0000 於 15-7-2011 16:10 發表
龍珠細個個時睇
而家d劇情乜都唔記得晒

我有動畫...又有漫畫...
所以好記得...

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
2100274 
帖子
831 
積分
897 
Good
16  
註冊時間
11-6-17 
在線時間
26 小時 
28143#
發表於 11-7-15 04:15 PM |只看該作者
原帖由 自閉仔-大雄 於 11-7-15 04:14 PM 發表

我有動畫...又有漫畫...
所以好記得...

淨係記得深夜播
同阿哥阿爸一齊睇

Rank: 10

UID
1793695 
帖子
31026 
積分
26697 
Good
3321  
註冊時間
10-7-5 
在線時間
3157 小時 

十週年勳章(賀詞)

28144#
發表於 11-7-15 04:17 PM |只看該作者
原帖由 樂瘋天下 於 11-7-15 04:12 PM 發表
ice已被禁言

天下太平..

Rank: 11Rank: 11

UID
9936 
帖子
39315 
積分
52224 
Good
4700  
註冊時間
02-9-12 
在線時間
12211 小時 

2KF大型活動勳章 K歌達人 十週年勳章(賀詞) 忍影世界

28145#
發表於 11-7-15 04:19 PM |只看該作者
句句都ON9, 唔禁佢真係變ON9

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
120305 
帖子
67522 
積分
62389 
Good
207  
註冊時間
03-11-1 
在線時間
2352 小時 

十週年勳章(賀詞)

28146#
發表於 11-7-15 04:19 PM |只看該作者
原帖由 GNT-0000 於 15-7-2011 16:15 發表

淨係記得深夜播
同阿哥阿爸一齊睇

我記得電視播...我成日睇到一半就訓著左...
有時響寄居既地方...寄主唔比我睇...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1082352 
帖子
17181 
積分
12814 
Good
652  
註冊時間
08-5-27 
在線時間
2619 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖) 玩過星曲WEB

28147#
發表於 11-7-15 04:19 PM |只看該作者
原帖由 東方.真龍 於 11-7-15 04:19 PM 發表
句句都ON9, 唔禁佢真係變ON9

原來你出手既仆街

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
28148#
發表於 11-7-15 04:19 PM |只看該作者
原帖由 自閉仔-大雄 於 11-7-15 04:13 PM 發表

我係個好怪既人...
我成日都會諗返起以前...

係?假如可以幫某人生bb就好喇...

講真架...到而家呢一刻...
我都接受唔到佢走左既事實...
我打呢d野果時...係眼濕濕架...

上面你有樣野仲未答我

Rank: 10

UID
1793695 
帖子
31026 
積分
26697 
Good
3321  
註冊時間
10-7-5 
在線時間
3157 小時 

十週年勳章(賀詞)

28149#
發表於 11-7-15 04:20 PM |只看該作者
原帖由 東方.真龍 於 11-7-15 04:19 PM 發表
句句都ON9, 唔禁佢真係變ON9

禁到29號= =''

不過禁AC冇咩野
可以開過第隻人

Rank: 1

UID
2112766 
帖子
199 
積分
34 
Good
5  
註冊時間
11-7-14 
在線時間
9 小時 
28150#
發表於 11-7-15 04:20 PM |只看該作者
新人報導~!!!
may i 加入一齊吹水好嗎?

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
120305 
帖子
67522 
積分
62389 
Good
207  
註冊時間
03-11-1 
在線時間
2352 小時 

十週年勳章(賀詞)

28151#
發表於 11-7-15 04:20 PM |只看該作者
原帖由 東方.真龍 於 15-7-2011 16:19 發表
句句都ON9, 唔禁佢真係變ON9

真龍兄...一齊玩煮野媽媽啦...

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
465316 
帖子
13415 
積分
16665 
Good
137  
註冊時間
05-7-29 
在線時間
1601 小時 

十週年勳章(賀詞)

28152#
發表於 11-7-15 04:20 PM |只看該作者
起碼敢言先  只係太直接係咁打ON9出黎  話聊板係小學雞圈子我絕對認同  只有附和就好了

Rank: 10

UID
1793695 
帖子
31026 
積分
26697 
Good
3321  
註冊時間
10-7-5 
在線時間
3157 小時 

十週年勳章(賀詞)

28153#
發表於 11-7-15 04:22 PM |只看該作者
原帖由 kin_1025 於 11-7-15 04:20 PM 發表
新人報導~!!!
may i 加入一齊吹水好嗎?

見你咁靚仔 比你加入啦

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
465316 
帖子
13415 
積分
16665 
Good
137  
註冊時間
05-7-29 
在線時間
1601 小時 

十週年勳章(賀詞)

28154#
發表於 11-7-15 04:22 PM |只看該作者
原帖由 自閉仔-大雄 於 11-7-15 04:19 PM 發表

我記得電視播...我成日睇到一半就訓著左...
有時響寄居既地方...寄主唔比我睇...

龍豬果時真係好hit 我最記得細個係tv睇到係打緊布歐果part

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
120305 
帖子
67522 
積分
62389 
Good
207  
註冊時間
03-11-1 
在線時間
2352 小時 

十週年勳章(賀詞)

28155#
發表於 11-7-15 04:22 PM |只看該作者
原帖由 風在隨空飄舞 於 15-7-2011 15:57 發表

邊個會想比電電

搵你食野ok?

原來miss左...

但係電一電會好爽喎...

好呀...不如今晚出泥啦...
帶埋衫泥換...

Rank: 11Rank: 11

UID
9936 
帖子
39315 
積分
52224 
Good
4700  
註冊時間
02-9-12 
在線時間
12211 小時 

2KF大型活動勳章 K歌達人 十週年勳章(賀詞) 忍影世界

28156#
發表於 11-7-15 04:22 PM |只看該作者
原帖由 kin_1025 於 11-7-15 04:20 PM 發表
新人報導~!!!
may i 加入一齊吹水好嗎?


可以 自己搵位入坐

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
28157#
發表於 11-7-15 04:23 PM |只看該作者
原帖由 自閉仔-大雄 於 11-7-15 04:22 PM 發表

原來miss左...

但係電一電會好爽喎...

好呀...不如今晚出泥啦...
帶埋衫泥換...

咪搞喇
最多聽日早d出黎姐

Rank: 10

UID
1793695 
帖子
31026 
積分
26697 
Good
3321  
註冊時間
10-7-5 
在線時間
3157 小時 

十週年勳章(賀詞)

28158#
發表於 11-7-15 04:24 PM |只看該作者
原帖由 樂瘋天下 於 11-7-15 04:22 PM 發表

龍豬果時真係好hit 我最記得細個係tv睇到係打緊布歐果part

依家我PPS睇7龍珠Z第2部
GT睇晒

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
120305 
帖子
67522 
積分
62389 
Good
207  
註冊時間
03-11-1 
在線時間
2352 小時 

十週年勳章(賀詞)

28159#
發表於 11-7-15 04:24 PM |只看該作者
原帖由 風在隨空飄舞 於 15-7-2011 16:19 發表

上面你有樣野仲未答我

已解決...


原帖由 樂瘋天下 於 15-7-2011 16:22 發表

龍豬果時真係好hit 我最記得細個係tv睇到係打緊布歐果part

oh...我都唔記得喇...

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
120305 
帖子
67522 
積分
62389 
Good
207  
註冊時間
03-11-1 
在線時間
2352 小時 

十週年勳章(賀詞)

28160#
發表於 11-7-15 04:25 PM |只看該作者
原帖由 風在隨空飄舞 於 15-7-2011 16:23 發表

咪搞喇
最多聽日早d出黎姐

唔怕啦...
我想搵你傾下心事呀...
‹ 上一主題|下一主題

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-24 02:54 PM , Processed in 0.161625 second(s), 12 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.