2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 聊天討論版 閒聊吹水區 ㊣ cafe 2kf 無限聊天吹水室 (十) ㊣
樓主: 東方.真龍
go

㊣ cafe 2kf 無限聊天吹水室 (十) ㊣   [複製鏈接]

Rank: 1

UID
2112766 
帖子
199 
積分
34 
Good
5  
註冊時間
11-7-14 
在線時間
9 小時 
28181#
發表於 11-7-15 04:38 PM |只看該作者
原帖由 〞kIu﹑ 於 11-7-15 04:34 PM 發表

無限(克林)唔係同18號結婚架咩?


係呀`!生埋仔`!!

Rank: 10

UID
1793695 
帖子
31026 
積分
26697 
Good
3321  
註冊時間
10-7-5 
在線時間
3157 小時 

十週年勳章(賀詞)

28182#
發表於 11-7-15 04:38 PM |只看該作者
原帖由 樂瘋天下 於 11-7-15 04:37 PM 發表

都係既 我鍾意超17號  打ps2龍豬真係好正
推介ps2龍豬打到真係好爽... ps3我就未玩過啦  話說我ps2都好耐無玩

龍珠GAME剩係玩過WII同PSP

Rank: 1

UID
2112766 
帖子
199 
積分
34 
Good
5  
註冊時間
11-7-14 
在線時間
9 小時 
28183#
發表於 11-7-15 04:39 PM |只看該作者
原帖由 〞kIu﹑ 於 11-7-15 04:38 PM 發表

龍珠GAME剩係玩過WII同PSP


psp!好玩`!!正點`!

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
120305 
帖子
67522 
積分
62389 
Good
207  
註冊時間
03-11-1 
在線時間
2352 小時 

十週年勳章(賀詞)

28184#
發表於 11-7-15 04:40 PM |只看該作者
原帖由 〞kIu﹑ 於 15-7-2011 16:34 發表

無限(克林)唔係同18號結婚架咩?

係...無錯...


原帖由 kin_1025 於 15-7-2011 16:35 發表



唔同= =!悟空細個`講7龍珠= =!z係講人~= =!

所以2樣唔同樣黎`!

我記得第一個人造人出場就係響龍珠初代...
人造人8號...

姓名  8號
種族: 人造人
出生地 :地球
性格特點: 善良,不愛戰鬥
簡介: 基洛博士製造的人造人之一,本來一直困在紅帶軍白隊的監牢內,但紫上將跟悟空戰鬥時知道不敵悟空,把人造人8號放出來打算對付悟空,但他生性善良沒有戰鬥,寧願被炸彈炸毀都不肯出手,後來被悟空救回。白將軍使用手槍攻擊悟空時,他才發怒把對方打飛,後來一直住在當地村長的家。

Rank: 1

UID
2112766 
帖子
199 
積分
34 
Good
5  
註冊時間
11-7-14 
在線時間
9 小時 
28185#
發表於 11-7-15 04:42 PM |只看該作者
原帖由 自閉仔-大雄 於 11-7-15 04:40 PM 發表

係...無錯...



我記得第一個人造人出場就係響龍珠初代...
人造人8號...

姓名  8號
種族: 人造人
出生地 :地球
性格特點: 善良,不愛戰鬥
簡介: 基洛博士製造的人造人之一,本來一直 ...





.....不過佢個feel好似`16號= =!!!

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
465316 
帖子
13415 
積分
16665 
Good
137  
註冊時間
05-7-29 
在線時間
1601 小時 

十週年勳章(賀詞)

28186#
發表於 11-7-15 04:42 PM |只看該作者
原帖由 kin_1025 於 11-7-15 04:38 PM 發表


係呀`!生埋仔`!!

其實係生女

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
465316 
帖子
13415 
積分
16665 
Good
137  
註冊時間
05-7-29 
在線時間
1601 小時 

十週年勳章(賀詞)

28187#
發表於 11-7-15 04:43 PM |只看該作者
龍豬呢d 緊係要對住個大tv  拎住手制同人對打先爽

Rank: 10

UID
1793695 
帖子
31026 
積分
26697 
Good
3321  
註冊時間
10-7-5 
在線時間
3157 小時 

十週年勳章(賀詞)

28188#
發表於 11-7-15 04:43 PM |只看該作者
18號唔係比斯路吸左咩

Rank: 1

UID
2112766 
帖子
199 
積分
34 
Good
5  
註冊時間
11-7-14 
在線時間
9 小時 
28189#
發表於 11-7-15 04:44 PM |只看該作者
原帖由 樂瘋天下 於 11-7-15 04:42 PM 發表

其實係生女




.......不過都唔可愛`><

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
120305 
帖子
67522 
積分
62389 
Good
207  
註冊時間
03-11-1 
在線時間
2352 小時 

十週年勳章(賀詞)

28190#
發表於 11-7-15 04:44 PM |只看該作者
原帖由 〞kIu﹑ 於 15-7-2011 16:36 發表

成日見到佢地條_

剩係悟空之嘛...

原帖由 風在隨空飄舞 於 15-7-2011 16:37 發表

如果冇下場

之後第二日我地去睇地獄火套戲既...

原帖由 樂瘋天下 於 15-7-2011 16:37 發表

都係既 我鍾意超17號  打ps2龍豬真係好正
推介ps2龍豬打到真係好爽... ps3我就未玩過啦  話說我ps2都好耐無玩

wii果個仲正呀...要做埋果d動作先出到招...

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
120305 
帖子
67522 
積分
62389 
Good
207  
註冊時間
03-11-1 
在線時間
2352 小時 

十週年勳章(賀詞)

28191#
發表於 11-7-15 04:45 PM |只看該作者
原帖由 kin_1025 於 15-7-2011 16:42 發表





.....不過佢個feel好似`16號= =!!!

似科學怪人多d...

Rank: 1

UID
2112766 
帖子
199 
積分
34 
Good
5  
註冊時間
11-7-14 
在線時間
9 小時 
28192#
發表於 11-7-15 04:45 PM |只看該作者
原帖由 〞kIu﹑ 於 11-7-15 04:43 PM 發表
18號唔係比斯路吸左咩



嘔反出黎啦!!~~~

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
465316 
帖子
13415 
積分
16665 
Good
137  
註冊時間
05-7-29 
在線時間
1601 小時 

十週年勳章(賀詞)

28193#
發表於 11-7-15 04:45 PM |只看該作者
原帖由 〞kIu﹑ 於 11-7-15 04:43 PM 發表
18號唔係比斯路吸左咩

你睇落去咪知囉

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1136470 
帖子
97793 
積分
60981 
Good
1058  
註冊時間
08-8-23 
在線時間
8216 小時 
28194#
發表於 11-7-15 04:45 PM |只看該作者
原帖由 自閉仔-大雄 於 11-7-15 04:44 PM 發表

之後第二日我地去睇地獄火套戲既...

所以果次咪有訓囉

你好似仲係唔明

Rank: 1

UID
2112766 
帖子
199 
積分
34 
Good
5  
註冊時間
11-7-14 
在線時間
9 小時 
28195#
發表於 11-7-15 04:46 PM |只看該作者
原帖由 自閉仔-大雄 於 11-7-15 04:45 PM 發表

似科學怪人多d...


哈哈`iQ博士~~~~~~~~

Rank: 10

UID
1793695 
帖子
31026 
積分
26697 
Good
3321  
註冊時間
10-7-5 
在線時間
3157 小時 

十週年勳章(賀詞)

28196#
發表於 11-7-15 04:46 PM |只看該作者
原帖由 自閉仔-大雄 於 11-7-15 04:44 PM 發表

剩係悟空之嘛...





wii果個仲正呀...要做埋果d動作先出到招...

有悟飯架...


WII果個其實唔洗做埋動作= =禁實個制上下陏一陏就得...好無聊

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
120305 
帖子
67522 
積分
62389 
Good
207  
註冊時間
03-11-1 
在線時間
2352 小時 

十週年勳章(賀詞)

28197#
發表於 11-7-15 04:46 PM |只看該作者
原帖由 樂瘋天下 於 15-7-2011 16:42 發表

其實係生女

我記得以前無閑有個女朋友叫愛瑪架...
不過拍左一個星期就散左喇...
無閑既初戀...一個星期就game over...

Rank: 1

UID
2112766 
帖子
199 
積分
34 
Good
5  
註冊時間
11-7-14 
在線時間
9 小時 
28198#
發表於 11-7-15 04:47 PM |只看該作者
原帖由 樂瘋天下 於 11-7-15 04:45 PM 發表

你睇落去咪知囉


下~?佢未睇曬傢`~????

Rank: 10

UID
1793695 
帖子
31026 
積分
26697 
Good
3321  
註冊時間
10-7-5 
在線時間
3157 小時 

十週年勳章(賀詞)

28199#
發表於 11-7-15 04:47 PM |只看該作者
原帖由 樂瘋天下 於 11-7-15 04:45 PM 發表

你睇落去咪知囉

係喎...都係唔好講我知= =''''
但上面有人講左..
嘔番出黎

Rank: 1

UID
2112766 
帖子
199 
積分
34 
Good
5  
註冊時間
11-7-14 
在線時間
9 小時 
28200#
發表於 11-7-15 04:48 PM |只看該作者
原帖由 〞kIu﹑ 於 11-7-15 04:47 PM 發表

係喎...都係唔好講我知= =''''
但上面有人講左..
嘔番出黎



我唔知完來你未睇曬= =!!!!!!!
‹ 上一主題|下一主題

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-24 10:52 AM , Processed in 0.038569 second(s), 12 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.