2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 艾爾之光 ㊣【◣▓§§艾爾之光の吹水基地§§▓◢】 ...
樓主: 虎=~
go

㊣【◣▓§§艾爾之光の吹水基地§§▓◢】 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1402137 
帖子
5745 
積分
2587 
Good
259  
註冊時間
09-7-28 
在線時間
1929 小時 

玩過星曲WEB 忍影世界

30421#
發表於 11-7-16 09:48 PM |只看該作者
青唔青洗你理 ?

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
1641993 
帖子
3353 
積分
4097 
Good
121  
註冊時間
10-2-20 
在線時間
551 小時 
30422#
發表於 11-7-16 09:54 PM |只看該作者
係時候食花生等睇戲,
我感覺到火藥仲有一大堆......

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
2109999 
帖子
4989 
積分
5618 
Good
174  
註冊時間
11-7-8 
在線時間
966 小時 
30423#
發表於 11-7-16 09:57 PM |只看該作者
原帖由 令狐聰 於 16-7-2011 09:48 PM 發表
青唔青洗你理 ?

青唔青洗你理+1

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
2109999 
帖子
4989 
積分
5618 
Good
174  
註冊時間
11-7-8 
在線時間
966 小時 
30424#
發表於 11-7-16 10:00 PM |只看該作者

回復 28828# band626 的帖子

買多幾包花生啊

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
1641993 
帖子
3353 
積分
4097 
Good
121  
註冊時間
10-2-20 
在線時間
551 小時 
30425#
發表於 11-7-16 10:03 PM |只看該作者

回復 28830# 弒帝 的帖子

放心啦,一包花生我諗都得,
如果唔夠我會放個彈幕,
仲勁過東方星蓮船個個封獸咁沖去戰團到搞屎棍

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1926081 
帖子
18173 
積分
18213 
Good
799  
註冊時間
10-10-20 
在線時間
2028 小時 
30426#
發表於 11-7-16 10:06 PM |只看該作者
原帖由 band626 於 11-7-16 09:54 PM 發表
係時候食花生等睇戲,
我感覺到火藥仲有一大堆......

你感覺到既火藥係2-4 d炸彈猴

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
1641993 
帖子
3353 
積分
4097 
Good
121  
註冊時間
10-2-20 
在線時間
551 小時 
30427#
發表於 11-7-16 10:11 PM |只看該作者
原帖由 Vita維他 於 11-7-16 10:06 PM 發表

你感覺到既火藥係2-4 d炸彈猴


竟然俾人睇得出!? Shocking.gif
你到底係邊個

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1926081 
帖子
18173 
積分
18213 
Good
799  
註冊時間
10-10-20 
在線時間
2028 小時 
30428#
發表於 11-7-16 10:13 PM |只看該作者
原帖由 band626 於 11-7-16 10:11 PM 發表


竟然俾人睇得出!?395720
你到底係邊個

仲打緊2-3的人

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
1641993 
帖子
3353 
積分
4097 
Good
121  
註冊時間
10-2-20 
在線時間
551 小時 
30429#
發表於 11-7-16 10:15 PM |只看該作者
原帖由 Vita維他 於 11-7-16 10:13 PM 發表

仲打緊2-3的人

你唔似係新仔,睇你岩岩咁回,你到底係邊個! Smile.gif
雖然我係28lv,但我睇得出架,我都玩左兩年......

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1926081 
帖子
18173 
積分
18213 
Good
799  
註冊時間
10-10-20 
在線時間
2028 小時 
30430#
發表於 11-7-16 10:16 PM |只看該作者
原帖由 band626 於 11-7-16 10:15 PM 發表

你唔似係新仔,睇你岩岩咁回,你到底係邊個!395722
雖然我係28lv,但我睇得出架,我都玩左兩年......

係咁架啦,你唔係想有野比你睇呀嘛?

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
1641993 
帖子
3353 
積分
4097 
Good
121  
註冊時間
10-2-20 
在線時間
551 小時 
30431#
發表於 11-7-16 10:17 PM |只看該作者
原帖由 Vita維他 於 11-7-16 10:16 PM 發表

係咁架啦,你唔係想有野比你睇呀嘛?

唔好諗住郁開我個諗法,你到底係邊個呀! P06ballup.gif
我係28LV 一下乂KO
你係邊個,your turn

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1992741 
帖子
10035 
積分
11988 
Good
778  
註冊時間
10-12-17 
在線時間
1786 小時 

笑傲無雙

30432#
發表於 11-7-16 10:18 PM |只看該作者
原帖由 小月ww 於 11-7-16 09:28 PM 發表
Anyway 個255左既帖入面系乜柒我到而家都吾撚知ok?

事緣係為人過M開左個話將澄頭像+出技圖改左做超電磁炮個位辟哩趴喇
佢係單機板到改
之後仲有教大家點用 <---重點
比人圍插完 淆底
因為有人話改模可以封ac 所以驚到255

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1926081 
帖子
18173 
積分
18213 
Good
799  
註冊時間
10-10-20 
在線時間
2028 小時 
30433#
發表於 11-7-16 10:19 PM |只看該作者
原帖由 band626 於 11-7-16 10:17 PM 發表

唔好諗住郁開我個諗法,你到底係邊個呀!395723
我係28LV 一下乂KO
你係邊個,your turn

秀吉控

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
1641993 
帖子
3353 
積分
4097 
Good
121  
註冊時間
10-2-20 
在線時間
551 小時 
30434#
發表於 11-7-16 10:20 PM |只看該作者
原帖由 Vita維他 於 11-7-16 10:19 PM 發表

秀吉控

一睇都知唔係遊戲名,咪諗住fake吾,我未有某一隻係霧之湖GE 9號咁笨蛋!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1926081 
帖子
18173 
積分
18213 
Good
799  
註冊時間
10-10-20 
在線時間
2028 小時 
30435#
發表於 11-7-16 10:22 PM |只看該作者
原帖由 band626 於 11-7-16 10:20 PM 發表

一睇都知唔係遊戲名,咪諗住fake吾,我未有某一隻係霧之湖GE 9號咁笨蛋!

係你問既我叫咩名
好 你既然問到 我就認真答你
我叫做





























































































































































































































































Vita維他

Rank: 10

UID
2006801 
帖子
10008 
積分
10926 
Good
1063  
註冊時間
11-1-4 
在線時間
2671 小時 
30436#
發表於 11-7-16 10:22 PM |只看該作者

回復 28840# band626 的帖子

佢叫銀魂   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
2109999 
帖子
4989 
積分
5618 
Good
174  
註冊時間
11-7-8 
在線時間
966 小時 
30437#
發表於 11-7-16 10:24 PM |只看該作者
原帖由 band626 於 16-7-2011 10:20 PM 發表

一睇都知唔係遊戲名,咪諗住fake吾,我未有某一隻係霧之湖GE 9號咁笨蛋!

講得好!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1926081 
帖子
18173 
積分
18213 
Good
799  
註冊時間
10-10-20 
在線時間
2028 小時 
30438#
發表於 11-7-16 10:25 PM |只看該作者
原帖由 糟糕君 於 11-7-16 10:22 PM 發表
佢叫銀魂   

圖片如下

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1926081 
帖子
18173 
積分
18213 
Good
799  
註冊時間
10-10-20 
在線時間
2028 小時 
30439#
發表於 11-7-16 10:26 PM |只看該作者
認真
我的名字不是維他愛嗎?(VitaLoves

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1992741 
帖子
10035 
積分
11988 
Good
778  
註冊時間
10-12-17 
在線時間
1786 小時 

笑傲無雙

30440#
發表於 11-7-16 10:26 PM |只看該作者
頂...維他同唔知band乜鬼
仲嘈緊過美件事 你地係度發咩癲...
煩到嘔 俺不想再看到了
‹ 上一主題|下一主題

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-28 05:34 PM , Processed in 0.044278 second(s), 12 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.